abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 juli 2007 @ 22:31:07 #181
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_51765355
Boh geak als je zo verder kijkt dan dat eind stukje met die ouders zie je starscream de ruimte invliegen
  maandag 23 juli 2007 @ 22:35:12 #182
161622 Staafje
Forum pimp
pi_51765569
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 10% gewijzigd door SaintOfKillers op 24-07-2007 12:35:30 ]
Sue me.
pi_51770217
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:35 schreef Staafje het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij waren ze allemaal kapot.. en zag je megatron op t einde trug vliegen..

[ Bericht 6% gewijzigd door SaintOfKillers op 24-07-2007 12:35:39 ]
  dinsdag 24 juli 2007 @ 00:32:40 #184
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_51770289
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 00:30 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Volgens mij waren ze allemaal kapot.. en zag je megatron op t einde trug vliegen..

Dat was starscream.
pi_51774893
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:35 schreef Staafje het volgende:
SPOILER
Spoilertags waren misschien wat handiger geweest, nog niet iedereen heeft de film gezien (waaronder ik dus...)
  dinsdag 24 juli 2007 @ 09:42:11 #186
3767 Herald
Come get some
pi_51774960
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 09:37 schreef MikelenniuM het volgende:
Spoilertags waren misschien wat handiger geweest, nog niet iedereen heeft de film gezien (waaronder ik dus...)
en de reden waarom je dit topic dan toch opende is?
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  dinsdag 24 juli 2007 @ 10:47:34 #187
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_51776583
SPOILER
There is no rehab for stupidity.
pi_51776608
quote:
Op maandag 23 juli 2007 15:38 schreef 7eVeNL het volgende:

[..]

Met jou ga ik niet meer in discussie Herald. Naar mijn mening bevat Transformers de perfecte formule voor de sensatie/spektakel film van deze zomer.

Ik hoef het uiteraard niet op te gaan noemen,
met mij nog wel?

ik heb ook niet met een al te serieuze instelling naar deze film gekeken maar als je ook bijvoorbeeld een plassende bumblebee en alle hiervoor genoemde te flauwe en clichematige zogenoemde humor grappig vindt dan zegt dat meer over jou onder ontwikkelde gevoel voor humor, of zeg maar die van een 12 jarige.

vooral die scene bij de witwicky's thuis en in de tuin was té flauw voor woorden en duurde véél te lang.
het script van de film is duidelijk geschreven voor een publiek tot ongeveer 14 jaar en dat is gewoon jammer.

deed me echt een beetje terugdenken aan het derde terminator deel:
waar de eerste 2 delen hard, duister en spannend waren was het derde deel een hilarische aanfluiting met geforceerde flauwe humor, vergelijkbaar met die in de transformersfilm..

visueel was transformers idd wel mooi allemaal maar dat alleen maakt nog geen top film.

en WTF hebben ze met starscream gedaan??

zn afschuwelijke krijsstem uit de tekenfilm was hier helemaal niet aanwezig en er werd nauwelijks gecommuniceerd tussen hem en megatron (wat wel in de tekenfilm gebeurde).

laat het volgende deel aub door james cameron (T1 &T2) regiseren, dan is er tenminste nog hoop...
  dinsdag 24 juli 2007 @ 11:00:54 #189
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_51776946
Ik denk dat je Transformers het beste kan zien als een film gebaseer op de tekenfilm. Net als al de variaties van de tekenfilm, G1, Armada, Beast Wars, Energon, Headmasters is deze film slechts één variatie op Transformers.

Zo heb ik 'm in elk geval wel zitten kijken, scheelt weer ergernissen
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_51777470
ok maar zelfs dan.. hoeveel getekende menselijke karakters kwam je tegen in de tekenfilm van transformers?

en met de mogenlijkeheden van CGI van tegenwoordig hadden er zelfs helemaal geen menselijke acteurs in gehoeven, want mensen hadden in de transformers serie niet meer dan een figurantenrol, net zoals Megatron op het eind van de film een man tegen een auto aansmijt (wat wel weer een cool stukje was trouwens) zo had het moeten zijn. er zijn al genoeg films over/met mensen, dit is transformers godverdomme!
pi_51777472
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 10:47 schreef Just_Shut_Up het volgende:
SPOILER
SPOILER
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 11:27:44 #192
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_51777678
Deel 2 komt waarschijnelijk in 2009
  dinsdag 24 juli 2007 @ 11:28:54 #193
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_51777717
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 10:48 schreef escalade het volgende:
ik heb ook niet met een al te serieuze instelling naar deze film gekeken maar als je ook bijvoorbeeld een plassende bumblebee en alle hiervoor genoemde te flauwe en clichematige zogenoemde humor grappig vindt dan zegt dat meer over jou onder ontwikkelde gevoel voor humor, of zeg maar die van een 12 jarige.

vooral die scene bij de witwicky's thuis en in de tuin was té flauw voor woorden en duurde véél te lang.
het script van de film is duidelijk geschreven voor een publiek tot ongeveer 14 jaar en dat is gewoon jammer.
Humor is iets heel persoonlijks en heeft niets met leeftijd te maken.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_51778811
bullshit Bateman,

Toen je 2 jaar was kon je waarschijnlijk nog heel hard lachen om je oom die een gek gezicht trok en Op je 6e kon je misschien ook nog lachen om de meneer Kaktus show.
Op je 6e zou je denk ook niet niet dubbel hebben gelegen van Theo Maassen terwijl je die nu misschien wel heel leuk vindt.

Ik wil alleen maar even aangeven dat humor zich dus wel degelijk ontwikkeld hoe ouder je wordt en met wat je meemaakt.

als je als volwassene nog heel hard kan lachen om sommige flauwe grappen in deze film dan is deze ontwikkeling duidelijk ergens gestagneerd of je hebt drugs gebruikt natuurlijk..
  dinsdag 24 juli 2007 @ 12:13:43 #195
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_51779049
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 11:20 schreef GrupoBalanca het volgende:

[..]

SPOILER
Kut, dat heb ik waarschijnlijk gemist.. .
quote:
en WTF hebben ze met starscream gedaan??

zn afschuwelijke krijsstem uit de tekenfilm was hier helemaal niet aanwezig en er werd nauwelijks gecommuniceerd tussen hem en megatron (wat wel in de tekenfilm gebeurde).
Oorspronkelijk hadden starscream en megatron een stuk of 5 zinnen waarin ze zitten te bekvechten maar dat is er om een of andere (waarschijnlijk was de film te lang geworden) reden uitgeknipt.

Misschien zie je dit nog terug in de extended cut ofzo.. .
There is no rehab for stupidity.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 12:24:15 #196
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_51779347
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 12:06 schreef escalade het volgende:
als je als volwassene nog heel hard kan lachen om sommige flauwe grappen in deze film dan is deze ontwikkeling duidelijk ergens gestagneerd of je hebt drugs gebruikt natuurlijk..

Zoveel onzin in 1 post is best humor.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 12:30:36 #197
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_51779531
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 12:13 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

Kut, dat heb ik waarschijnlijk gemist.. .
[..]

Oorspronkelijk hadden starscream en megatron een stuk of 5 zinnen waarin ze zitten te bekvechten maar dat is er om een of andere (waarschijnlijk was de film te lang geworden) reden uitgeknipt.

Misschien zie je dit nog terug in de extended cut ofzo.. .
Ik dacht heel even dat ze inderdaad nog zouden gaan ruzieën, Megatron zegt ook "You've failed me yet again Starscream", dus ik dacht, nou, nu gaat ie krijsen dat het niet zijn schuld was enzo, maar hij zegt gewoon niks
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_51779555
Discussies over humor, dit humor dat!!..het is gewoon een vermakelijke popcorn+bier film
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_51780618
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 09:42 schreef Herald het volgende:

[..]

en de reden waarom je dit topic dan toch opende is?
en de reden dat de rest wél spoilertags gebruikt is?
pi_51781234
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 12:30 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik dacht heel even dat ze inderdaad nog zouden gaan ruzieën, Megatron zegt ook "You've failed me yet again Starscream", dus ik dacht, nou, nu gaat ie krijsen dat het niet zijn schuld was enzo, maar hij zegt gewoon niks
idd,.. zoals ik al eerder had vermeld was de rol van Starscream te klein
  dinsdag 24 juli 2007 @ 13:39:06 #201
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51781617
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 13:27 schreef Smeich het volgende:

[..]

idd,.. zoals ik al eerder had vermeld was de rol van Starscream te klein
Nou ja, hij was natuurlijk te lelijk voor een grotere rol.
Serieus, starscream zag er niet uit.

Trouwens.. check dit

http://www.imdb.com/title/tt0960835/

echt té slecht gewoon
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_51783276
Ik heb em gezien, ik vond het jammer dat de transformer gezichten er niet zo uitzagen als in de tekenfilm serie. Voor de rest is het een tof film. Dat transformen met 80 kilometer per uur is echt heel stoer
Science is a philosophy of discovery, intelligent design/God did it is a philosophy of ignorance.
Neil deGrasse Tyson
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:14:06 #203
93800 7eVeNL
IAM Prof?
pi_51784487
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 13:39 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Nou ja, hij was natuurlijk te lelijk voor een grotere rol.
Serieus, starscream zag er niet uit.

Trouwens.. check dit

http://www.imdb.com/title/tt0960835/

echt té slecht gewoon
Check de rest van die titels eens... te érg...
pi_51789068
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 12:24 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Zoveel onzin in 1 post is best humor.
het laatste stukje was idd humoristisch bedoeld maar voor de rest is het allemaal serieus wat ik zei.

Dus als jij vind dat het het allemaal onzin is wat ik zeg onderbouw je mening dan ipv deze alleen maar in de vorm van smilies te geven.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 19:45:24 #205
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_51793130
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 17:45 schreef escalade het volgende:

[..]

het laatste stukje was idd humoristisch bedoeld maar voor de rest is het allemaal serieus wat ik zei.

Dus als jij vind dat het het allemaal onzin is wat ik zeg onderbouw je mening dan ipv deze alleen maar in de vorm van smilies te geven.
Zal ik het eens proberen uit te leggen dan ?
quote:
Toen je 2 jaar was kon je waarschijnlijk nog heel hard lachen om je oom die een gek gezicht trok en Op je 6e kon je misschien ook nog lachen om de meneer Kaktus show.
Op je 6e zou je denk ook niet niet dubbel hebben gelegen van Theo Maassen terwijl je die nu misschien wel heel leuk vindt.

Ik wil alleen maar even aangeven dat humor zich dus wel degelijk ontwikkeld hoe ouder je wordt en met wat je meemaakt.
Tot hier ben ik het redelijk eens met je.
quote:
Dit is onzin, wie bepaalt wat een volwassene grappig moet vinden, heb je daar een handboek voor ofzo?
  dinsdag 24 juli 2007 @ 21:46:24 #206
11102 knep
Mountainfreak
pi_51798004
Moet hem nog gaan zien .
pi_51798749
ben net geweest. ik heb me vreselijk zitten vermaken. ik was door alle verhalen her en der best sceptisch maar ik heb gewoon een fijne film gezien. helemaal op en top transformers sfeertje. gave shots van die transformer in dat woestijndorp en de hele club good guys bovenaan op de hooverdam waren echt geweldig. wanneer komt deel 2?
  dinsdag 24 juli 2007 @ 23:41:45 #208
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_51802835

hehe
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_51803037
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 22:04 schreef rheingold het volgende:
ben net geweest. ik heb me vreselijk zitten vermaken. ik was door alle verhalen her en der best sceptisch maar ik heb gewoon een fijne film gezien. helemaal op en top transformers sfeertje. gave shots van die transformer in dat woestijndorp en de hele club good guys bovenaan op de hooverdam waren echt geweldig. wanneer komt deel 2?
2009
pi_51881969
Kga em vanavond zien. Echt een bios film dit.
pi_51912416
Gisteravond ook eindelijk gezien. Leuke film en gaaf om te zien hoe al die robots van het scherm afspatten!
De humor was idd té slecht voor woorden. Had er wat mij betreft dus ook wel grotendeels uit mogen blijven.

Desalniettemin wel een aanradertje om in de bios te zien
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 11:20 schreef GrupoBalanca het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_51938945
Topfilm, heb 'm afgelopen weekend in Antwerpen gezien, verhaal is misschien een beetje cheap, maar hey, transformers...

Waar ik me wel over verbaas is dat ik hier nergens iets lees over de verhoudingen van de transformers... de ene keer zijn de huizenhoog, en de anderer keer zijn ze een meter of 6-7 hoog... althans, zo leek het, vond ik.

Niemand opgevallen?
pi_51940922
Je gaat ook niet naar deze film voor het plot en/of acteerwerk...
pi_51941594
net gezien op internet

leuke film
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
pi_51942125
quote:
Op zondag 29 juli 2007 18:23 schreef FrEeZzE het volgende:
Topfilm, heb 'm afgelopen weekend in Antwerpen gezien, verhaal is misschien een beetje cheap, maar hey, transformers...

Waar ik me wel over verbaas is dat ik hier nergens iets lees over de verhoudingen van de transformers... de ene keer zijn de huizenhoog, en de anderer keer zijn ze een meter of 6-7 hoog... althans, zo leek het, vond ik.

Niemand opgevallen?
Zoiets viel me ook al op.
SPOILER
Maar kan zijn dat ik me vergis natuurlijk
pi_51966018
er zat nog iets vaags in. niemand iets opgevallen met een spijkerbroek. echt heel slordig.
  maandag 30 juli 2007 @ 18:34:10 #217
93800 7eVeNL
IAM Prof?
pi_51966049
quote:
Op maandag 30 juli 2007 18:32 schreef rheingold het volgende:
er zat nog iets vaags in. niemand iets opgevallen met een spijkerbroek. echt heel slordig.
Ik vind jou bericht al erg vaag, veel vager kan haast niet
  maandag 30 juli 2007 @ 18:35:14 #218
93800 7eVeNL
IAM Prof?
pi_51966069
quote:
Op zondag 29 juli 2007 20:20 schreef Pro_Shifty het volgende:
net gezien op internet

leuke film
Zo jammer dit... ik heb er zelfs 2x voor betaald cheap bastard
quote:
Op maandag 30 juli 2007 18:34 schreef 7eVeNL het volgende:

[..]

Ik vind jou bericht al erg vaag, veel vager kan haast niet
pi_51966877
quote:
Op zondag 29 juli 2007 20:20 schreef Pro_Shifty het volgende:
net gezien op internet

leuke film
het is vele malen leuker op een grote scherm en goede geluid, dont get me wrong: heb niets tegen leechen maar sommige films moet je wel in de bios zien
pi_51966971
quote:
Op zondag 29 juli 2007 18:23 schreef FrEeZzE het volgende:

Niemand opgevallen?
Mij wel, maar ik ergerde me altijd al aan de niet goed lopende verhoudingen van de transformers, ze waren vaak huizenhoog maar pasten wel met zn allen in de truck van normale grootte van Optimus

Heb het trouwens gistermiddag voor de 4e keer gezien Handing zo een pathepasje
pi_51967032
Ik vond het echt een hele gave film, ben blij dat ik hem gezien heb .
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
  maandag 30 juli 2007 @ 20:15:57 #222
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_51969014
  maandag 30 juli 2007 @ 21:49:32 #223
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_51972178
pi_52034978
quote:
Die is echt vet
pi_52045755
super film. behalve het einde vond ik veels te Michael Bay achtig. De overdramatische muziek vond ik niks (gewoon aktiemuziek blijven gebruiken). De speech van Optimus op het einde was ook erg slijmerig

Was superblij dat Peter Cullen nog steeds de stem van Optimus was, hij klonk idd een beetje anders maar het was zeker Optimus! Jammer dat ze over die cube gingen lullen in de film, ze hadden het beter over de Vector Sigma kunnen hebben. Maar nu begin ik een beetje te miereneuken.
pi_52046112
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:46 schreef Chillmeister het volgende:
super film. behalve het einde vond ik veels te Michael Bay achtig. De overdramatische muziek vond ik niks (gewoon aktiemuziek blijven gebruiken). De speech van Optimus op het einde was ook erg slijmerig

Was superblij dat Peter Cullen nog steeds de stem van Optimus was, hij klonk idd een beetje anders maar het was zeker Optimus! Jammer dat ze over die cube gingen lullen in de film, ze hadden het beter over de Vector Sigma kunnen hebben. Maar nu begin ik een beetje te miereneuken.
er was NIETS mis met de score van Steve Jablonsky Als je deze score vergeljkt met de vorige bay film; The Island ook van Jablonsky was deze soundtrack echt niet overdramatisch, ik vond hem erg goed, en ik kan niet wachten totdat die eindelijk op CD uit komt, Sony wilde in eerste instantie geen CD uitbrengen maar omdat er nu zoveel mensen bezwaar hebben getekend komt de CD alsnog uit. Als het goed is eind Augustus
pi_52046494
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 15:03 schreef 7eVeNL het volgende:

[..]

er was NIETS mis met de score van Steve Jablonsky Als je deze score vergeljkt met de vorige bay film; The Island ook van Jablonsky was deze soundtrack echt niet overdramatisch, ik vond hem erg goed, en ik kan niet wachten totdat die eindelijk op CD uit komt, Sony wilde in eerste instantie geen CD uitbrengen maar omdat er nu zoveel mensen bezwaar hebben getekend komt de CD alsnog uit. Als het goed is eind Augustus
ik bedoelde eigenlijk alleen het muziek in de 'final battle'.

voor mij is er toch niks beter dan 'The Touch' door Stan Bush
  donderdag 2 augustus 2007 @ 22:15:58 #228
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_52058204
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 22:34 schreef Evil_Jur het volgende:
Heerlijke aktiefilm vol jeugdsentiment.
Helemaal mee eens. En het begon ook direct vanaf het begin. Erg super. Ik heb ook echt genoten.

Maar ik snapte sommige karakters er niet echt in. Die waren te weinig uitgewerkt om echt te lang in beeld te houden. Dus ik verwacht dat er een vervolgfilm komt waarin die meer terug gaan komen ofzo, want anders kan je die er beter uit houden ofzo.

Iemand al info over een deel 2 ?
  donderdag 2 augustus 2007 @ 22:42:40 #229
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_52059163
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 15:20 schreef Chillmeister het volgende:

[..]

ik bedoelde eigenlijk alleen het muziek in de 'final battle'.

voor mij is er toch niks beter dan 'The Touch' door Stan Bush
Dude, wat doe je!

Stan Bush is OK, maar als je het over transformers muziek hebt, dan heb je het over White Lion natuurlijk.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  Moderator vrijdag 3 augustus 2007 @ 17:21:32 #230
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_52078531
Wat een TOPfilm was dit zeg

Ik heb nu wel een vraagje. In de film wordt Bumblebee op een gegeven moment achterna gezeten door die politiewagen. Tijdens die achtervolging hoor je echt supergave muziek, maar welk nummer is dat nou toch ook alweer..?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_52078913
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 17:21 schreef CoolGuy het volgende:
Wat een TOPfilm was dit zeg

Ik heb nu wel een vraagje. In de film wordt Bumblebee op een gegeven moment achterna gezeten door die politiewagen. Tijdens die achtervolging hoor je echt supergave muziek, maar welk nummer is dat nou toch ook alweer..?
Je bedoelt deze scene?

http://www.youtube.com/watch?v=FtVW2oJ-IgE
(ff doorspoelen)
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 17:49:34 #232
11449 Ash
It's a trick. Get an axe!
pi_52079247
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 17:21 schreef CoolGuy het volgende:
Tijdens die achtervolging hoor je echt supergave muziek, maar welk nummer is dat nou toch ook alweer..?
The Used - Pretty Handsome Awkward

Staat ook op de Transformers Soundtrack.
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
pi_52132998
quote:
Op maandag 30 juli 2007 18:32 schreef rheingold het volgende:
Jawel, vroeg me al af of ik niets iets over het hoofd had gezien...

Afgelopen vrijdag toch maar 's gaan kijken in de bios. Had ff getwijfeld, want had niet zoveel zin alleen te gaan, maar damn, wat was het de moeite waard

Transformers

(miste wel de tune btw...)
"If we knew what it was we were doing, it would not be called research, would it?'
pi_52138817
echt een coole film geworden, vele hilarische en grappige momenten afgewisseld met actie. Zeer geslaagd dus
  Moderator maandag 6 augustus 2007 @ 17:37:09 #235
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_52144577
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 01:12 schreef drs_Kiwi het volgende:

[..]

Jawel, vroeg me al af of ik niets iets over het hoofd had gezien...

Afgelopen vrijdag toch maar 's gaan kijken in de bios. Had ff getwijfeld, want had niet zoveel zin alleen te gaan, maar damn, wat was het de moeite waard

Transformers

(miste wel de tune btw...)
Ik heb iets gemist dan...wat was er met een spijkerbroek...?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_52144805
gister gezien,
Vroeger tekenfilm vaak gezien,
moet zeggen STOER !/moo/gelikt/ vet .
Lucidity4All
pi_52163748
Wat grappig dat iedereen het hier over jeugdsentiment heeft.. dat had ik ook!!

Vind het super knap van de regisseur dat ie dit voor elkaar heeft weten te krijgen

MF
pi_52164970
Ik de bios waren alleen mensen van mijn leeftijd te bekennen. Dus zo rond de 25 jaar. Geen kinderen! en wat mij verbaasde was dat er redelijk veel dames aanwezig waren. Ik had namelijk veel minder verwacht.
pi_52165503
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:46 schreef Chillmeister het volgende:
Ik de bios waren alleen mensen van mijn leeftijd te bekennen. Dus zo rond de 25 jaar. Geen kinderen! en wat mij verbaasde was dat er redelijk veel dames aanwezig waren. Ik had namelijk veel minder verwacht.
Nu je het zegt inderdaad.. viel mij in Nijmegen ook op!
pi_52166205
Viel mij idd ook op ja, waarop de slimste van het stel nog met de volgende opmerking kwam:

De rode zijn goed, de zwarte slecht.
Liefde is niet blind, het is achterlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')