Beste grap vond ik nog dat Prime vs Megatron hetzelfde begon als in 'The Movie'.quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:25 schreef Herald het volgende:
[..]En de eerste helft is een knipoog naar Herbie natuurlijk..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de knipogen, de knipogen![]()
Dat verwacht ik eigenlijk pas over een paar jaar, als de trilogie compleet is.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:25 schreef Raenius het volgende:
Gisteren voor de 2e keer geweest en de film blijft fantastisch
Ik verwacht natuurlijk wel over een paar maanden een mooie metal "cube" special Edition DVD box
Trilogyquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:53 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat verwacht ik eigenlijk pas over een paar jaar, als de trilogie compleet is.
Misschien van die LotR dingen, Bumblebee beeldje, Prime en Megatron boekensteunen en dan de Cube ipv Minas Tirith (of hoe die stad ook mag heten)
een sequel maken voor de poen is vies tegenwoordig, maar als je zegt dat je een trilogy gaat maken lijkt het net alsof je het vanwege het verhaal doet. Kunnen ze beweren "het was altijd de bedoeling dat het een trilogy was, en dat de film verkooprecords heeft gebroken was een leuke bijzaakquote:
Of ze het voor de poen doen, dat interesseert me geen rukquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:32 schreef Herald het volgende:
[..]
een sequel maken voor de poen is vies tegenwoordig, maar als je zegt dat je een trilogy gaat maken lijkt het net alsof je het vanwege het verhaal doet. Kunnen ze beweren "het was altijd de bedoeling dat het een trilogy was, en dat de film verkooprecords heeft gebroken was een leuke bijzaak"
Ik ben er al geweest ja, maar deze film wil ik nog minimaal 2x zien in de biosquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Diz! We moeten nog heen hè
of ben je al geweest?
Superion en Devastator. Show me. Show me!!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:36 schreef Elegy het volgende:
[..]
Of ze het voor de poen doen, dat interesseert me geen rukals het er maar komt. Ik wil Unicron, Metroplex, Trypticon, de Quintessons, Cybertron, Omega Supreme, Soundwave
, Scourge, de Combaticons, de Aerialbots, de Constructicons, Dinobots, Seacons, Blitzwing, Astrotrain.....
Gimme gimme gimme!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:02 schreef PBateman1978 het volgende:
Ook een toffe scene vond ik :Dan zou ik die scene nog maar eens goed bekijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
Oh jee, heb ik wat gemist ?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:11 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dan zou ik die scene nog maar eens goed bekijken.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:02 schreef PBateman1978 het volgende:
Ook een toffe scene vond ik :Bijna!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geef mij maar Amsterdam
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./mierenneuk off.Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:18 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]Weet ik dat ook weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./mierenneuk off.Let's drop some acid and go to a titty bar.
Dat vond ik ook gaaf, de orginele stem van Optimus Prime.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:30 schreef DaFrenk het volgende:
Fijn dat Optimus Prime nog steeds zijn originele stem heeft![]()
Bumblebees was in de tekenfilm een VW Keverquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:01 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Dat vond ik ook gaaf, de orginele stem van Optimus Prime.![]()
Echt een geweldige film. Je moet hem echt in de bios zien, anders mis je gewoon heel veel.
Ik ben gisteren geweest (gratis bioscoopkaartjes) en ik dacht ook, weer zo een tekenfilm heldje dat op het witte doek moet, zal wel tegenvallen. Het verhaal is leuk geschreven, en de special effects zijn geweldig. Leuke combinatie van actie en humor. Toppie!
![]()
Alleen zit ik met een vraagje.. en op google kan ik t niet vinden. Was Bumblebee in de tekenfilm geen eend (de auto dan he)?
Waar zullen ze zulke auto's verkopen? Ik wil ook wel een auto die in een grote stoere robot veranderd.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |