Dat vindt men nodig omdat de gemiddelde Nederlander herdenkingen (waaronder ook alle stille tochten en die 4-mei-onzin vallen) nodig hebben om hun geweten te sussen. Dan hoeven ze de rest van het jaar tenminste nergens meer over na te denken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:07 schreef _The_General_ het volgende:
Waarom is dat nodig? Steeds weer de Dutchbat III troepen (en het Nederlande volk als geheel), al zijn ze gerehabiliteerd, lastig vallen met deze zaak. We hebben geen schuld, de schuldige zitten in Belgrado en Sarajevo! Ga daar herdenken (lees provoceren).
Tja, dat is ook enkel een kwestie van interpretatie.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:11 schreef NorthernStar het volgende:
(die Dutchbatters nadrukkelijk dus niet - voor de duidelijkheid)
Mijn mening idd.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:12 schreef 700MB het volgende:
[..]
Tja, dat is ook enkel een kwestie van interpretatie.
Nee, dat zijn gewoon de Nederlanders hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:29 schreef Herr_Munk het volgende:
Er was toch ook sprake dat die Fransen geen luchtsteun wilden geven
Combinatie toch? Nicolai nam in eerste instantie geen contact op met het VN hoofdkantoor in Zagreb, en daarna weigerde de Franse Generaal Janvier in te grijpen. Toen het uiteindelijk wel mocht, waren ze al overrompeld.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:30 schreef Skic. het volgende:
[..]
Nee, dat zijn gewoon de Nederlanders hoor.
ik heb hier nog wel een hele roedel, ruilen voor een goede fles wishkey?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:09 schreef Skic. het volgende:
Hier heb je een moslim, geef mij een sigaretje dan!
Ja, lekker. Deal.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb hier nog wel een hele roedel, ruilen voor een goede fles wishkey?
poe, en nu snel haar huis, wel; genoeg gedaan me dunktquote:
Ja het is heel raar als mensen boos worden als er 7000 mensen bruut worden afgeslacht.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Laten die lui lekker in Belgrado gaan staan schreeuwen![]()
Ja en waarom staan die lui hier in nederland.... Wie hebben die mensen afgeslacht? Juistquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja het is heel raar als mensen boos worden als er 7000 mensen bruut worden afgeslacht.
Jezus wat een kutklacht.![]()
Niet de Nederlanders nee.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja en waarom staan die lui hier in nederland.... Wie hebben die mensen afgeslacht? Juist![]()
Snap dus ook niet waarom ze de staat aangeklaagd hebbenquote:
Omdat de Nederlandse troepen daar zaten en zij die mensen moesten beschermen, en ze hebben gefaald.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Snap dus ook niet waarom ze de staat aangeklaagd hebben![]()
Kan je het ze kwalijk nemen dat ze niet op konden tegen dat leger van Mladic?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Omdat de Nederlandse troepen daar zaten en zij die mensen moesten beschermen, en ze hebben gefaald.
Ben je werkelijk zo dom?
dutchbat kun je in deze niets verwijten. de serven hadden toendertijd de touwtjes in handen, zij bepaalden wie/wat srebrenica in ging en wie en wat eruit. hierdoor hadden de nederlanders tekort aan brandstof munitie en personeel. er was dus sprake van een situatie van een paar duizend zwaarbewapende serven tegen een paar honderd verzwakte nederlanders zonder luchtsteun.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Omdat de Nederlandse troepen daar zaten en zij die mensen moesten beschermen, en ze hebben gefaald.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |