abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51362246
Ik werk samen met 25 oudere wijven en ze kunnen alleen over zichzelf lullen. Soms na drie kwartier tegen mij aan lullen over de boodschappen van gister, vragen ze nog even voor de beleefdheid welke opleiding ik ook weer doe. Na meer dan een jaar met hun werken heb ik ze dat allemaal al minstens 100 keer uitgelegd, maar het is blijkbaar een lekker makkelijke vraag. Soms sta ik echt versteld wat iemand aan mij verteld (zelfs 'incontinent zijn' is al voorbij gekomen!). Ik kan mij maar vaag een aantal mannelijke figuren herinneren die in mijn leven meer dan de helft van een gesprek over zichzelf ouwedeurden.

Als je die wijven hier tegen elkaar hoort praten, gaat het ook altijd over de meest gare onderwerpen en altijd over zichzelf. Als wijven praten vragen ze nooit iets, ze beginnen gewoon een verhaal. Behalve als ze roddelen, dan vertellen ze opgeklopte onzin over iemand die niet zo goed in de groep ligt en be-amen ze elkaar alsof er net verteld is dat er kanker bij hen is geconstateerd.

Elke maandag gaat het bij elk wijf standaard zo: zij vraagt of ik een leuk weekend gehad heb en dan zeg ik zoiets als 'ja hoor, heel leuk' en vaak al voordat ik bij het woord 'heel' ben aangekomen zijn ze al bezig te vertellen wat ze zelf allemaal wel niet beleefd hebben in het weekend.

En altijd klagen. Niet een beetje klagen, elk verhaal eindigt in geklaag. Over de man die de afwas niet deed (favoriete klaag-onderwerp), over het leuke restaurant waar ze gegeten hebben maar het eten was zo slecht, over dat het zo leuk was in Parijs maar zo druk en ruzie met man ...

Het zijn leuke collega's, maar ik rook liever alleen. Sommige collega's blief ik wel in het rookhok overigens, maar dat is een zeer select gezelschap.
  woensdag 11 juli 2007 @ 15:33:18 #2
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_51362635
Tja
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_51362746
welke opleiding doe je dan
Cuore Sportivo
pi_51362774
Waarom zou uberhaupt luisteren?
  woensdag 11 juli 2007 @ 15:37:25 #5
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_51362794
Je bent in de fase "vertrouwenspersoon" aangekomen. Dat betekent dat je naar alle waarschijnlijkheid homo bent.
pi_51362920
XD
ach ik heb soms ook wel eens dat wijven veel over zichzelf lullen, zo erg is dat toch niet. Verschilt ook beetje per persoon, sommige meiskes vragen soms echt vet veel, loop je de hele tijd over jezelf te lullen, vind ik ook niet zo. Een mooie balans is t best
  woensdag 11 juli 2007 @ 15:40:34 #7
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_51362921
Vertel ( ) 'ns iets nieuws.
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  woensdag 11 juli 2007 @ 15:41:07 #8
185088 Sief89
beetje vreemd maar wel lekker!
pi_51362947
Waarschijnlijk behandelen ze je zo uit wraak, omdat je hen 'wijven' noemt. In beschaafd Nederland noemen we dat altijd nog 'vrouwen'

En ik vind dat je een beetje generaliseert, want ik hou altijd m'n mond als de ellenlange saaie verhalen over het weekend ter gehoor worden gebracht.. en hou het daarnaast zelfs nog bescheiden als er om mijn weekend wordt gevraagd!

Dus.. niet zo snel he, mannetje, met de vrouwonvriendelijke topics!
Sold my soul cheap to the dark lord of pain
As I watch her blood flow into a bigger red stain
Waiting for the witch to cast her spell
There's a smile on my face as I burn in hell
  woensdag 11 juli 2007 @ 15:42:42 #9
167923 appelsjap
All the above
pi_51363007
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 15:23 schreef JoPiDo het volgende:
Ik werk samen met 25 oudere wijven en ze kunnen alleen over zichzelf lullen. Soms na drie kwartier tegen mij aan lullen over de boodschappen van gister, vragen ze nog even voor de beleefdheid welke opleiding ik ook weer doe. Na meer dan een jaar met hun werken heb ik ze dat allemaal al minstens 100 keer uitgelegd, maar het is blijkbaar een lekker makkelijke vraag. Soms sta ik echt versteld wat iemand aan mij verteld (zelfs 'incontinent zijn' is al voorbij gekomen!). Ik kan mij maar vaag een aantal mannelijke figuren herinneren die in mijn leven meer dan de helft van een gesprek over zichzelf ouwedeurden.

Als je die wijven hier tegen elkaar hoort praten, gaat het ook altijd over de meest gare onderwerpen en altijd over zichzelf. Als wijven praten vragen ze nooit iets, ze beginnen gewoon een verhaal. Behalve als ze roddelen, dan vertellen ze opgeklopte onzin over iemand die niet zo goed in de groep ligt en be-amen ze elkaar alsof er net verteld is dat er kanker bij hen is geconstateerd.

Elke maandag gaat het bij elk wijf standaard zo: zij vraagt of ik een leuk weekend gehad heb en dan zeg ik zoiets als 'ja hoor, heel leuk' en vaak al voordat ik bij het woord 'heel' ben aangekomen zijn ze al bezig te vertellen wat ze zelf allemaal wel niet beleefd hebben in het weekend.

En altijd klagen. Niet een beetje klagen, elk verhaal eindigt in geklaag. Over de man die de afwas niet deed (favoriete klaag-onderwerp), over het leuke restaurant waar ze gegeten hebben maar het eten was zo slecht, over dat het zo leuk was in Parijs maar zo druk en ruzie met man ...

Het zijn leuke collega's, maar ik rook liever alleen. Sommige collega's blief ik wel in het rookhok overigens, maar dat is een zeer select gezelschap.
heb genoten, echt waar
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 15:37 schreef Yozzz het volgende:
Je bent in de fase "vertrouwenspersoon" aangekomen. Dat betekent dat je naar alle waarschijnlijkheid homo bent.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_51363082
Misschien ergens anders gaan werken?
Without me, it's just aweso
pi_51363132
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 15:41 schreef Sief89 het volgende:
Waarschijnlijk behandelen ze je zo uit wraak, omdat je hen 'wijven' noemt. In beschaafd Nederland noemen we dat altijd nog 'vrouwen'

En ik vind dat je een beetje generaliseert, want ik hou altijd m'n mond als de ellenlange saaie verhalen over het weekend ter gehoor worden gebracht.. en hou het daarnaast zelfs nog bescheiden als er om mijn weekend wordt gevraagd!

Dus.. niet zo snel he, mannetje, met de vrouwonvriendelijke topics!
wijven was vroeger een normaal woord, het is een term voor oudere vrouwen

en als een vrouw zegt 'bescheiden' dan geloof ik daar niets van

overigens is het wel zo dat voor je gevoel de tijd sneller gaat als je praat dan dat als je luistert: iemand die 80% van een conversatie gesproken heeft, heeft zelf het gevoel een mooi evenwicht bereikt te hebben tussen praten en luisteren!
  woensdag 11 juli 2007 @ 15:46:58 #12
185088 Sief89
pi_51363155
Nieuw topic: mannen lullen alleen maar over anderen en kijken niet naar zichzelf of generaliseer ik nu?
  woensdag 11 juli 2007 @ 15:47:15 #13
181007 Mythik
ROFLMAOWPIMP!
pi_51363167
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 15:41 schreef Sief89 het volgende:
Praat ff voor jezelf man
Respect to the man in the ice cream van !
pi_51363216
vrouwen communiceren anders dan mannen, dat is bekend

maar als je ongegeneerd een volledig kwartier lang vult met je eigen onzinnige onzin, dan zit er wel een steekje bij je los
  woensdag 11 juli 2007 @ 15:48:57 #15
185088 Sief89
pi_51363227
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 15:46 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

wijven was vroeger een normaal woord, het is een term voor oudere vrouwen

en als een vrouw zegt 'bescheiden' dan geloof ik daar niets van

overigens is het wel zo dat voor je gevoel de tijd sneller gaat als je praat dan dat als je luistert: iemand die 80% van een conversatie gesproken heeft, heeft zelf het gevoel een mooi evenwicht bereikt te hebben tussen praten en luisteren!
Nouja, bescheiden is natuurlijk relatief, maar ik kan je wel vertellen dat ik meer verhalen van anderen aanhoor en meer luister dan zelf praat. Dat is toch redelijk objectief?

Er zullen vast wel heel veel egoistische 'wijven' zijn hoor, ben ik wel zeker van, maar om nou te zeggen alle vrouwen.. Overdrijven is ook een kunst
  woensdag 11 juli 2007 @ 15:49:27 #16
185088 Sief89
pi_51363240
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 15:47 schreef Mythik het volgende:

[..]

Praat ff voor jezelf man
Vrouw
pi_51363325
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 15:48 schreef Sief89 het volgende:

[..]

Nouja, bescheiden is natuurlijk relatief, maar ik kan je wel vertellen dat ik meer verhalen van anderen aanhoor en meer luister dan zelf praat. Dat is toch redelijk objectief?

Er zullen vast wel heel veel egoistische 'wijven' zijn hoor, ben ik wel zeker van, maar om nou te zeggen alle vrouwen.. Overdrijven is ook een kunst
misschien komt dat als een vrouw verandert in een wijf (trouwen, dikker worden, kinderen...)
pi_51363349
volgens mij praten de meeste mensen het liefst over zichzelf; anders had jij ook het topic niet geopend. Ook jij wil kennelijk gehoord worden

btw de makkelijkste manier om aardig gevonden te worden: laat andere over zichzelf vertellen; je zal merken het is hun favo onderwerp.
pi_51363371
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 15:51 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

misschien komt dat als een vrouw verandert in een wijf (trouwen, dikker worden, kinderen...)
Vergeet niet de haargroei en dampende oksels
Without me, it's just aweso
pi_51363391
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 15:52 schreef sailgirl het volgende:
volgens mij praten de meeste mensen het liefst over zichzelf; anders had jij ook het topic niet geopend. Ook jij wil kennelijk gehoord worden

btw de makkelijkste manier om aardig gevonden te worden: laat andere over zichzelf vertellen; je zal merken het is hun favo onderwerp.
zo werkt dat niet bij normale mannen hoor die praten het liefst over zinnige onderwerpen als electronische troep of een maanlanding(-complot)
pi_51363399
Tja, wat moet je ermee. Een Duitse oplossing van dit probleem is ook weer zo wat.

P.s.: Ben je portier bij een bordeel dat je zoveel vrouwelijke collega's hebt
  woensdag 11 juli 2007 @ 15:56:13 #22
185088 Sief89
pi_51363469
Nou... dan beloof ik hierbij dat ik ook lief zal blijven en anderen aan zal horen als ik dik, harig en getrouwd ben ok?
  woensdag 11 juli 2007 @ 15:56:51 #23
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_51363488
vrouwen en met name de 40+ versie is meestal zwaar irritant
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:00:26 #24
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_51363618
Onder welke steen kom jij vandaan TS? Zo gedragen vrouwen zich al generaties lang.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_51363622
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 15:56 schreef Sief89 het volgende:
Nou... dan beloof ik hierbij dat ik ook lief zal blijven en anderen aan zal horen als ik dik, harig en getrouwd ben ok?
ja maar, het zit in je genen dus je kunt het niet ontkennen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')