Ik denk dat die uitspatting van Perez slechts aangeeft wat voor persoonlijkheid hij heeft. Wie weet wat hij nog meer gezegd en gedaan heeft waar helemaal geen camera bij is geweest. Perez lag slecht in de groep. Zo slecht dat zijn voetbalkwaliteiten daar niet meer tegenop wogen. Dan moet je dus weg.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:13 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Hij heeft zijn excuses aangeboden, is 5 wedstrijden geschorst geweest en heeft een clinic gedaan voor de bijlmer kids. Wat had hij nog meer moeten doen?
Dat begrip komt vanzelf als Ochoa al tien keer de nul heeft gehouden voor Ajax.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:15 schreef Sethje het volgende:
Stel dat ze een koper voor Stekelenburg hebben kan ik het begrijpen, anders niet.
Geen ruzie maken jongens, lees mijn sig maar eens.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:18 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Flikker maar op dan , je nickname zegt genoeg![]()
Bij PSV is hij gehaald voor de aanval (linksbuiten). Daar vond ik hem toch een heel stuk minder dan op '10' in een 4-4-2 systeem.quote:
Hij had geen reet kunnen doen. Het was het keerpunt voor de beste jongen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:13 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Hij heeft zijn excuses aangeboden, is 5 wedstrijden geschorst geweest en heeft een clinic gedaan voor de bijlmer kids. Wat had hij nog meer moeten doen?
Ik denk dat dat eerder de reden is dat Babel weg wil.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:23 schreef Pritt het volgende:
Zal Benitez dan misschien onder de indruk zijn geweest van ons gespam op het Ryan Babel-foto-forum?
ja dat ook wel, maar dan blijf je wel met Stekelenburg zitten. Het is ook niet echt logisch als PSV nu een dure Mexicaan gaat halen terwijl die flapoor naar behoren keept.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat begrip komt vanzelf als Ochoa al tien keer de nul heeft gehouden voor Ajax.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:20 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Geen ruzie maken jongens, lees mijn sig maar eens.![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:20 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Geen ruzie maken jongens, lees mijn sig maar eens.![]()
Hopelijk niet. Of het moet een andere speler zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:17 schreef sjimz het volgende:
Hopelijk lukt het Ajax wel om een talentvolle Mexicaan aan te trekken
Hij kan ook naar Galatasaray toe.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:27 schreef Fathom het volgende:
Ik heb het idee trouwens dat we deze week wel eens een berichtje kunnen verwachten dat Kanu voor 3 jaar tekent bij AJAX.
Stekelenburg is een onzekere keeper. Ochoa is 10 keer zo goed en een stuk jonger. Leuk dat de Steek een echte Nederlander is en een jeugdproduct is, maar kwaliteit is nog steeds belangrijker dan sentimenten, dus begrijp ik HTC en Van Geel best wel als ze Ochoa willen halen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:23 schreef Sethje het volgende:
[..]
ja dat ook wel, maar dan blijf je wel met Stekelenburg zitten. Het is ook niet echt logisch als PSV nu een dure Mexicaan gaat halen terwijl die flapoor naar behoren keept.
En volgens mij heeft Stekelenburg naar behoren gekeept afgelopen seizoen, anders was ie wel gepasseerd of hadden we er meer over gehoord.
Wel raar eigenlijk dat dat nog niet rond is, maanden geleden was hij zogezegd nog van plan om met Edgar Davids Ajax te gaan versterken. Ik hoop dat hij nog wel gaat komen want hij is zeker een versterking, verder hoop ik ook nog op alves samen met huntelaar voorin.quote:
Heb het je toch gezegd M0NTANA!quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:25 schreef M0NTANA het volgende:
Kenneth Perez definitief naar PSV: http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=21153
Ik geloof niet in de terugkeer van Kanu.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:32 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Wel raar eigenlijk dat dat nog niet rond is, maanden geleden was hij zogezegd nog van plan om met Edgar Davids Ajax te gaan versterken. Ik hoop dat hij nog wel gaat komen want hij is zeker een versterking, verder hoop ik ook nog op alves samen met huntelaar voorin.
Had jij het niet ook over een clausule van Babel?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Heb het je toch gezegd M0NTANA!
Just wait and see, en zo lang heb je niet hoeven wachten
Er gaat weer een kratje richting Eindhoven? Misschien kan Kenneth die gelijk mee nemen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je hebt gelijk gekregen, maar je zag het zelf ook niet meer helemaal zitten, is het niet? En ben je er blij mee?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |