Als je ziet hoeveel assists en goals hij heeft gemaakt lijkt hij me ideaal om in 4-4-2 met huntelaar te spelen.quote:‘Ajax ziet in Nilsson opvolger Babel’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op woensdag, 11 juli om 17:31
Lasse Nilsson speelt mogelijk volgend seizoen in de Amsterdam ArenA. Volgens het Friesch Dagblad is de aanvaller van SC Heerenveen in beeld bij Ajax als Ryan Babel daadwerkelijk vertrekt.
Het Friese medium meldt dat beide clubs een akkoord hebben bereikt over een transfersom van vier miljoen euro. Bovendien zou de 25-jarige Zweed reeds akkoord zijn gegaan met het contractvoorstel.
Nilsson kwam drie seizoenen geleden over van IF Elfsborg en scoorde sindsdien eenentwintig maal voor de Friese formatie. Inmiddels droeg hij twee maal het shirt van de nationale trots, waarvan de laatste maal in het oefenduel tegen Ivoorkust (0-1) in november vorig jaar.
nog in het Nederlands ookquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
http://www.frieschdagblad.nl/artikel.asp?artID=34972
Nilsson gerucht
Als dat een sneer naar Ten Cate is dan heb je aan Babel toch de verkeerde speler. Dat is samen met Gabri het lievelingetje van Henk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:42 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Als ie slim is kiest ie voor het geld. Liverpool heeft een verstandige trainer die normaal met mensen omgaat en hij kan zich in één klap binnenspelen.
Huntelaar stond er toch ook gelijk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:51 schreef Nashje het volgende:
Rot maar op met Nilsson. Voor Babel en Perez mag toch wel een spelers worden aangetrokken die er meteen staat en niet ergens uit de subtop is geplukt.
Zoals Boussoufa?quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:51 schreef Nashje het volgende:
Rot maar op met Nilsson. Voor Babel en Perez mag toch wel een spelers worden aangetrokken die er meteen staat en niet ergens uit de subtop is geplukt.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die droeftoeter heeft je toen ook nog een aardig lange ban opgeleverd ja. Van mij mag hij ook wegblijven.
Dat zei ik dus ook al in het vorige topic, hij is sowieso beter dan Babel op de linker vleugel. Als je die kerel kan kopen voor 3 á 4 miljoen heb je een goede aankoop. Maar als de planning is om 4-4-2 te gaan spelen zou ik toch echt nog even Shota willen losweken. En meteen een jongere spits erbij. Dan kunnen we nog Motta kopen en 1 of 2 verdedigers. Dan zijn wij ook klaar, klaar voor een topseizoen!quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:10 schreef Chivu het volgende:
Nilsson wordt hier om gelachen, maar als je ziet hoeveel assists die gozer geeft is dat gewoon een prima optie wanneer hij rond de 3 miljoen moet kosten.
Meneer Nilsson is geen top.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar kwam wel van een subtopper, net als Nilsson.
Babel is alleen simpelweg nog niet klaar voor deze stap. Benitez is geen manager die jonge spelers op een voetstuk plaatst, zoals bij Arsenal gebeurt. Bovendien is het spel van Liverpool compleet ongeschikt voor Babel, zoals Cisse (een in mijn ogen redelijk soortgelijke speler) al heeft aangetoond.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:42 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Als ie slim is kiest ie voor het geld. Liverpool heeft een verstandige trainer die normaal met mensen omgaat en hij kan zich in één klap binnenspelen.
Nilsson is geen top, maar dat is Bakircioglu ook niet. Echte toppers zijn daarbij nogal schaars, je kunt niet voor elke positie een echte topper halen als Nederlandse ploeg. Met Nilsson weet je bovendien wat je in huis haalt.quote:
Ik vind het meer de klasse van Alves waardoor Nilsson zoveel assists heeft. Hij is snel, ja, maar dat vind ik dan eigenlijk ook het enige. Z´n techniek is nou ook weer niet zo geweldig..quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:13 schreef Pritt het volgende:
Eigenlijk ben ik best wel een beetje gecharmeerd van Nilsson.![]()
Veel assists, goede techniek, lekker snel.
Als je ziet hoeveel goals van Alves het goede werk van Nilsson was.
Elia had ik al een betere optie gevonden dan Kennedy en Nilsson. Stukken goedkoper bovendien. Ook een Sekou Cissé is een jongen met mogelijkheden en die was gratis op te halen voordat hij een goede 2 maanden geleden z'n contract verlengde. Verder passen jongens als El Hamdaoui (al is 't maar afwachten hoe zo'n jongen straks weer staat te voetballen gezien z'n langdurige blessure het afgelopen seizoen) en Pryor denk ik ook wel in het 4-3-3 voetbal van Ajax.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:12 schreef twi het volgende:
[..]
Nilsson is geen top, maar dat is Bakircioglu ook niet. Echte toppers zijn daarbij nogal schaars, je kunt niet voor elke positie een echte topper halen als Nederlandse ploeg. Met Nilsson weet je bovendien wat je in huis haalt.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd watvoor spelers jij zou halen wanneer je objectief en realistisch naar Ajax kijkt
quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Elia had ik al een betere optie gevonden dan Kennedy en Nilsson. Stukken goedkoper bovendien. Ook een Sekou Cissé is een jongen met mogelijkheden en die was gratis op te halen voordat hij een goede 2 maanden geleden z'n contract verlengde. Verder passen jongens als El Hamdaoui (al is 't maar afwachten hoe zo'n jongen straks weer staat te voetballen gezien z'n langdurige blessure het afgelopen seizoen) en Pryor denk ik ook wel in het 4-3-3 voetbal van Ajax.
4-3-3 hoeft van mij niet per se, liever presteren dan spelen zoals men het liefste heeft uit historisch oogpunt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Elia had ik al een betere optie gevonden dan Kennedy en Nilsson. Stukken goedkoper bovendien. Ook een Sekou Cissé is een jongen met mogelijkheden en die was gratis op te halen voordat hij een goede 2 maanden geleden z'n contract verlengde. Verder passen jongens als El Hamdaoui (al is 't maar afwachten hoe zo'n jongen straks weer staat te voetballen gezien z'n langdurige blessure het afgelopen seizoen) en Pryor denk ik ook wel in het 4-3-3 voetbal van Ajax.
Ten opzichte van Mitea en die Armeen zijn het beslist versterkingen. Ten opzichte van meneer Nilsson ook.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:20 schreef Ordinair het volgende:
[..]Daar heeft Ajax nu niks aan! Versterkingen gaat het over!
Zou jij Koné voor bijna niks als een versterking zien voor Ajax? Zo ja, dan zou je blij zijn geweest met Sekou Cissé. Zou je tevreden zijn met Romeo Castelen in de selectie in plaats van meneer Nilsson? Dan zou je Elia zeker moeten verwelkomen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:22 schreef twi het volgende:
Ik vind het inderdaad ook niet zulke bijzondere namen, cultheld. Leuke opties wanneer ze weinig kosten of transfervrij zijn, maar niet van het kaliber "zo, dat zou nog eens een geweldige versterking zijn voor Ajax".
Maar iemand op de vleugels moet een goede traptechniek ergo goede voorzet hebbenquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:34 schreef cultheld het volgende:
Cissé is op z'n belabberde traptechniek na een uitstekende aanvaller. Juist als winger of vrije aanvaller zou hij dus prima tot z'n recht komen bij Ajax (of welke andere Nederlandse topclub dan ook).
quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:36 schreef MCH het volgende:
Het is officieel, althans volgens teletekst. Babel weg.
quote:803 Teletekst wo 11 jul
***VOETBAL******************************
**** Babel van Ajax naar Liverpool
**Na Kenneth Perez raakt Ajax ook Ryan
Babel kwijt.De 20-jarige spits bereikte
woensdag overeenstemming met Liverpool
over een contract.
Over de duur van de verbintenis of de
hoogte van de transfersom zijn nog geen
mededelingen gedaan.
(later meer)
Voor 17 miljoen euro mag je echt in je handjes klappen hoor...quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:40 schreef twi het volgende:
Ik kan er toch eigenlijk niet anders dan triest om zijn dat we het grootste talent voor de komende jaren nu kwijt zijn.
Kan je het alsjeblieft niet elke 5 minuten verkondigen dat je Mandy adoreert?quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:31 schreef ub40_bboy het volgende:
Van der Meyde is gratis op te halen en die is beter dan wie dan ook genoemd in dit topic.(behalve boufoussa misschien)
Ik hoop alleen dat Van Geel meeleest.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:41 schreef Pritt het volgende:
[..]
Kan je het alsjeblieft niet elke 5 minuten verkondigen dat je Mandy adoreert?
Het wordt namelijk nogal irritant.![]()
Dito, maar voor dit bedrag is hij simpelweg niet te houden... Hoe spijtig ook.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:40 schreef twi het volgende:
Ik kan er toch eigenlijk niet anders dan triest om zijn dat we het grootste talent voor de komende jaren nu kwijt zijn.
Wat is dit nu weer voor totale onzin? Cissé is geen Koné en Castelen is geen Elia. Gaat weer helemaal nergens over.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zou jij Koné voor bijna niks als een versterking zien voor Ajax? Zo ja, dan zou je blij zijn geweest met Sekou Cissé. Zou je tevreden zijn met Romeo Castelen in de selectie in plaats van meneer Nilsson? Dan zou je Elia zeker moeten verwelkomen.
Iddquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:40 schreef twi het volgende:
Als Babel volgend jaar een topseizoen had gedraaid vingen we er hoogstens 20 miljoen voor.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:40 schreef twi het volgende:
Tsja, natuurlijk. Babel had je zelfs na 2-3 jaar extra ontwikkeling niet voor meer dan 17 miljoen verkocht. Het is vaak de lelijkste voetballer om naar te kijken, maar als hij in vorm is zet hij wel de hele tent in vuur en vlam.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Voor 17 miljoen euro mag je echt in je handjes klappen hoor...
PSV schijnt 1.5 betaald te hebben voor Perez overigens.
Heb jij zo genoten van Babel dan dit seizoen? Ik niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:40 schreef twi het volgende:
Ik werd er vaak moedeloos van.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:44 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Heb jij zo genoten van Babel dan dit seizoen? Ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |