Omdat dit in diverse media verschenen was ja.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:34 schreef F1Bas het volgende:
Had jij het niet ook over een clausule van Babel?
Ik vind dat Stekelenburg juist steeds beter begint te keepen. Dan hebben ze hem dus een paar jaar in doel gehad, terwijl hij nog niet bepaald goed was en dan begint hij eindelijk wat zekerder te worden en dan mag ie op de reservebank verpieteren?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Stekelenburg is een onzekere keeper. Ochoa is 10 keer zo goed en een stuk jonger. Leuk dat de Steek een echte Nederlander is en een jeugdproduct is, maar kwaliteit is nog steeds belangrijker dan sentimenten, dus begrijp ik HTC en Van Geel best wel als ze Ochoa willen halen.
Maar als Ajax zijnde moet je altijd het hoogste en het beste nastreven wat binnen je perken isquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:43 schreef BB-boy het volgende:
Ik heb ook absoluut geen problemen met Stekelenburg als eerste keeper. En met Gentenaar heb we ook nog eens een geweldige reservekeeper.
Kanu ben je al kwijt aan de Africa Cup.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat mensen hier Mandy nog noemen..
Ochoa halen, Prieto halen en Kanu halen.
Nog een verdediger en je bent klaar.
Die kan je prima verkopen, als ze echt Ajaxwaardig zijn is er vast wel een club die een van de 3 wil hebben.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:48 schreef ub40_bboy het volgende:
Ochoa halen is kapitaal vernietiging als je Steek, Gentenaar en Vermeer hebt. Haal van dat geld liever Boesoefa.
Wanneer heeft Gentenaar voor het laatst om het eggie gekeept? Grim moest nog redelijk vaak invallen en kon dus een beetje ritme opbouwen. Gentenaar heeft eigenlijk alleen maar op de bank gezeten, en daarvoor in Dortmunt ook al.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:43 schreef BB-boy het volgende:
Ik heb ook absoluut geen problemen met Stekelenburg als eerste keeper. En met Gentenaar heb we ook nog eens een geweldige reservekeeper.
FC Portoquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:49 schreef M0NTANA het volgende:
Plaatsing voor hoofdtoernooi van CL is nu helemaal niet belangrijk meer, we zijn op één dag twintig miljoen euro rijker! Wie doet ons dit na?
Vermeer is dit seizoen sowieso verhuurd en ik denk dat het seizoen daarna ook nog wel gaat gebeuren.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:48 schreef ub40_bboy het volgende:
Ochoa halen is kapitaal vernietiging als je Steek, Gentenaar en Vermeer hebt. Haal van dat geld liever Boesoefa.
Zou de tweede keeper van Mexico nou echt zoveel beter zijn dan de tweede keeper van Nederland? Bovendien lijkt het me maar een showkeepertje. Daar hou ik helemaal niet van.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vermeer is dit seizoen sowieso verhuurd en ik denk dat het seizoen daarna ook nog wel gaat gebeuren.
Dan houd je nog Steek en Gentenaar over. Ochoa is beter dan beide dus kan het nooit kapitaal vernietiging zijn.
Kanu is gratis pik. Je bent gek als je die niet haalt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kanu ben je al kwijt aan de Africa Cup.
Kanu krijgt ook nog een salaris, vergis je daar niet in.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:57 schreef Nashje het volgende:
[..]
Kanu is gratis pik. Je bent gek als je die niet haalt.
Boussoufa er bij. Ochoa ken ik niet maar klinkt veelbelovend. En nog zeker een verdediger.
Mwoah. Ik zie BonJovi meer als de schattige geestelijk gehandicapte waar je elke keer zo om moet lachen als je aan het kwijl wat uit beiden mondhoeken komt kan zien dat hij waterpas staat, waar ik DAM meer zie als de gefrustreerde Geert Wilders stemmende hardcorefreak die van de pillen niet meer weet hoe hij zijn extremistische mening kan onderbouwen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:54 schreef Dylan Dog het volgende:
BonJovi is een beetje jullie DiegoArmandoMaradona hè?
Ik ben wel goed maar niet zo een godquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:54 schreef Dylan Dog het volgende:
BonJovi is een beetje jullie DiegoArmandoMaradona hè?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:58 schreef Blight het volgende:
[..]
Mwoah. Ik zie BonJovi meer als de schattige geestelijk gehandicapte waar je elke keer zo om moet lachen als je aan het kwijl wat uit beiden mondhoeken komt kan zien dat hij waterpas staat, waar ik DAM meer zie als de gefrustreerde Geert Wilders stemmende hardcorefreak die van de pillen niet meer weet hoe hij zijn extremistische mening kan onderbouwen.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:58 schreef Blight het volgende:
[..]
Mwoah. Ik zie BonJovi meer als de schattige geestelijk gehandicapte waar je elke keer zo om moet lachen als je aan het kwijl wat uit beiden mondhoeken komt kan zien dat hij waterpas staat, waar ik DAM meer zie als de gefrustreerde Geert Wilders stemmende hardcorefreak die van de pillen niet meer weet hoe hij zijn extremistische mening kan onderbouwen.
OMG hij snapt hem niet!quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:58 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik ben wel goed maar niet zo een god![]()
Eerder een sociaal-gehandicapte sekstoerist.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:58 schreef Blight het volgende:
[..]
omgquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:58 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat MvG daar ooit 5 miljoen voor zou neerleggen. En dat is volgens mij wel het minimum wat Heerenveen voor hem zou willen hebben.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:04 schreef ub40_bboy het volgende:
En Van Geel is fucking dom als hij Nielsson koopt.
Ik hoef die lelijke zweed hier sowieso niet te zien. Allemaal net niet bij hem. Ik wil overwinteren in Europa!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:12 schreef D1 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat MvG daar ooit 5 miljoen voor zou neerleggen. En dat is volgens mij wel het minimum wat Heerenveen voor hem zou willen hebben.
Ga anders op uiterlijk oordelen. Je lijkt wel een feyenoorder, homo.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:15 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik hoef die lelijke zweed hier sowieso niet te zien.
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Allemaal net niet bij hem. Ik wil overwinteren in Europa!!
pricelessquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ga anders op uiterlijk oordelen. Je lijkt wel een feyenoorder, homo.
Klinkt echt alsof je wilt gaan backpacken ofzo.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:15 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik wil overwinteren in Europa!!
Van de officiële website van liverpoolquote:"We're not quite there with Ryan Babel yet, but we've now been given permission by Ajax to talk to the player. We hope to reach an agreement with Ajax very shortly."
Volgens mij niet. Als ik het goed heb stonden Pranjic en Yildrim toen op de vleugels.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:30 schreef BigFire het volgende:
was Nilsson al bij Heerenveen toen KJH daar speelde?
ik denk dat Nilsson hetzelfde voor KJH kan betekenen als dat hij deed voor Alves.
denk dat je gelijk hebt. Nilsson kwam pas na Samaras.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:32 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Als ik het goed heb stonden Pranjic en Yildrim toen op de vleugels.
Hangt dus af van Babel. Als hij slim is kiest hij om te blijven.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Van de officiële website van liverpool
Maar volgens mij stond hij toen wel al onder contract.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:32 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Als ik het goed heb stonden Pranjic en Yildrim toen op de vleugels.
Mido op de bank zetten is vragen om problemenquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:33 schreef Chivu het volgende:
Ik zie toch liever Mido komen dan Kanu, en zou de rest in Boulahrouz proberen te steken wanneer 'ie wil komen. En anders die Braziliaan waar al een tijdje vage geruchten over zijn.
Welke bank? Mido naast Huntelaar in de spits met 4-4-2. De vleugelbacks (Ogararu, Emanuelson) en middenvelders (Davids, Bakircioglu, evt. Gabri?) voorzetten laten geven en de ene na de andere bal wordt er door die twee knakkers in gekopt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mido op de bank zetten is vragen om problemen.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ga anders op uiterlijk oordelen. Je lijkt wel een feyenoorder BonJovi, homo.
Als ie slim is kiest ie voor het geld. Liverpool heeft een verstandige trainer die normaal met mensen omgaat en hij kan zich in één klap binnenspelen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:33 schreef Chivu het volgende:
Hangt dus af van Babel. Als hij slim is kiest hij om te blijven.
Eens.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ajax gaat geen 442 spelen, zet dat maar uit je hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |