Ow k sorryquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:04 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Ben gewoon wat enthousiast![]()
Ik twijfel nog of ik deel 5 nog een keer ga lezen voor ik de film ga zien. Gisteren heb ik met het boek in mijn handen gestaan maar ik ben bang dat ik dan te veel ga letten op details die ik mis.![]()
In boek zes speelt hij een grote rol, dus in de zesde film zal hij ook meer te zien zijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:10 schreef Duizendpootje het volgende:
ik miste Malfoy echt in de film.. hij heeft volgens mij maar 1 zinnetje mogen zeggen ofzo!
terwijl hij juist een favo van mij is!
Ben eigenlijk wel erg benieuwd naar deel 6quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:32 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik wil nog helemaal niet denken aan film nummer 6... dat einde
McGonagall.quote:
Ik wou geen schrijffout maken en was te lui om het op te zoekenquote:
yessss ik hoop dat ze dat stuk er niet stiekem uithalen! (nouja kan ook eigenlijk niet haha)quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:08 schreef Biancavia het volgende:
[..]
In boek zes speelt hij een grote rol, dus in de zesde film zal hij ook meer te zien zijn.
Dat zal wel te maken hebben met de leeftijd van de acteurs ook. Ik neem aan dat je in Engeland ook kinderarbeid-wetten hebtquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:00 schreef MissLeDuq het volgende:
Ik snap ook niet dat het verfilmen van de boeken zoveel tijd in beslag moet nemen (de acteurs worden er ook niet jonger op).![]()
Ja, maar naar haar kijken was ook niet ergquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:24 schreef ThaSandman het volgende:
Ik vond Luna ook leuk. Jammer dat ze haar karakter niet hebben uitgewerkt zoals in het boek.
Er zit elke keer gewoon anderhalf jaar tussen hoor volgens mij..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:28 schreef RobertVH het volgende:
2001, 2002, 2004, 2005, 2007, 2008, 2010
Nu maar +/- 1 jaar wachten op volgende film en dan weer 2 jaar wachten![]()
who fucking cares...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:09 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik heb gisteren de film gezien en ik vond 'm echt ontzettend goed!!!!!
De enige die idd niet kan acteren is Emma Watson (Hermione). Steeds onwijs met die wenkbrauwen enzo... maar wel beter dan in de 4e film, daar was het helemaal erg.
Ja ik denk het wel, ik neem aan dat ze de 'anderhalf jaar traditie' voortzetten..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:04 schreef Operc het volgende:
film 6 dan dus eigenljik december 2008 toch?
dus op 't einde is emma 18+?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:41 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Ja ik denk het wel, ik neem aan dat ze de 'anderhalf jaar traditie' voortzetten..![]()
Ja je kan zelf toch ook rekenen..quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:14 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Ja je kan zelf toch ook rekenen..![]()
Als Emma van 15 april 1990 is, dan zal ze 20 worden in 2010..
Dat professortje is Warwick Davis.quote:
Willow toch?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:09 schreef Patch het volgende:
[..]
Dat professortje is Warwick Davis.
Trouwens best vreemd dat er in de films 2 professors rondlopen die Flitwick heten...
Maar ik gok meer dat het een fout van IMDB is... Heb de aftiteling niet echt gecontroleerd...
yepquote:
Film 1 kwam in de winter van 2001, want in Maart '02 heb ik nog moeten overwerken omdat toen de eerste dvd uitkwam. Dat weet ik nog omdat het echt gigantische hoeveelheden waren en alles geheim moest blijven. En mijn dochters waren toen jarig en ik kon amper vrij krijgen. Ja slaat nergens op maar ik weet dat gewoon nogquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:58 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Er zit elke keer gewoon anderhalf jaar tussen hoor volgens mij..
Film 1 kwam in de zomer van 2001
Film 2 kwam in de winter van 2002
Film 3 kwam in de zomer van 2004
Film 4 kwam in de winter van 2005
Film 5 kwam in de zomer van 2007
Film 6 komt in de winter van 2008
En film 7 komt in de zomer van 2010
Ja, dat was ongeveer gelijk met Lord of the Rings en dat was heel zeker ergens in december dat ik er ben geweest.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Film 1 kwam in de winter van 2001, want in Maart '02 heb ik nog moeten overwerken omdat toen de eerste dvd uitkwam. Dat weet ik nog omdat het echt gigantische hoeveelheden waren en alles geheim moest blijven. En mijn dochters waren toen jarig en ik kon amper vrij krijgen. Ja slaat nergens op maar ik weet dat gewoon nog![]()
Ik heb deel 1 nooit in de bioscoop gezien, ben pas bij deel 2 aangehaaktquote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:47 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ja, dat was ongeveer gelijk met Lord of the Rings en dat was heel zeker ergens in december dat ik er ben geweest.
Ik weet het toevallig omdat ik met Sinterklaas boek 1 heb gekregen en toen eerst naar de film ben geweest en daarna begonnen met lezen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:17 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Ik heb deel 1 nooit in de bioscoop gezien, ben pas bij deel 2 aangehaakt![]()
Ik heb eerst de film gekeken, nog nooit van Potter gehoord, vond het een boutfilmquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:19 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik weet het toevallig omdat ik met Sinterklaas boek 1 heb gekregen en toen eerst naar de film ben geweest en daarna begonnen met lezen.
[Ron-mode]Ik ben ook al 18...[/Ron-mode]quote:
Joseph en Stuart lijken me in eerste instantie iig niet echt geschikt voor Scrimgeour en Slughorn.... Misschien de Gaunt familie? De Muggle Prime-Minister?quote:HBP cast additions
HBP cast additions Naomi Watts, Joseph Fiennes (brother of Ralph Fiennes, who plays Voldemort), and Stuart Townsend will join the Half-Blood Prince cast when filmimg starts in September. Naomi Watts will play the mother of Draco, Narcissa Malfoy. It is still unknown what roles the other two actors will play.
Bron: Mugglenet
Joseph Fiennes zal idd wel een Gaunt of een Riddle spelen. Zo ook Townsend.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:02 schreef alwaysthebest het volgende:
Nieuwtje over de volgende film:
[..]
Joseph en Stuart lijken me in eerste instantie iig niet echt geschikt voor Scrimgeour en Slughorn.... Misschien de Gaunt familie? De Muggle Prime-Minister?
Ik ben wel benieuwd naar Voldemort als kind.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |