abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 juli 2007 @ 13:36:21 #1
88233 Steve
Still the best.
pi_51358566

Vorige topic: Harry Potter and the Order of the Phoenix #4
IMDB: Harry Potter and the Order of the Phoenix
Handige fansites: The Leaky Cauldron,
MuggleNet
Officiële site: orderofthephoenix.com

De film is uit nu. Mocht je willen spoileren hier, graag even spoilertags gebruiken.

[ Bericht 48% gewijzigd door Steve op 11-07-2007 13:47:16 ]
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_51358642
Daar ben ik weer!
I had a signature once. It was awful.
pi_51358741
Ik ben vannacht naar de voor premiere van HP5 film geweest.

Ik vind de film heel erg snel gaan, knap lastig te volgen als je het boek niet hebt gelezen denk ik.
Ook vind ik dat bepaalde zaken en karakters wel wat beter hadden kunnen worden uitgewerkt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Artianos op 11-07-2007 13:41:44 (Typo) ]
  woensdag 11 juli 2007 @ 13:50:02 #4
88233 Steve
Still the best.
pi_51359074
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 23:49 schreef Kantar het volgende:
Het eerste is dat in film/boek 1 prof. Krinkel Harry niet kan aanraken en daardoor Harry dus ook op het einde ''wint''. Maar als Hagrid Harry in het begin van het verhaal heeft opgehaald en ze samen naar de Lekke Ketel gaan (om van daar uit naar de Wegisweg te gaan) geeft Krinkel Harry daar een hand. Dat kan dan toch niet?
Quirrell had in het boek ook nog de tulband niet om. Daaruit kun je opmaken dat Voldemort nog niet 'aan zijn hoofd geplakt zat'. Dat heeft dus pas later plaatsgevonden.
pi_51359149
Morgenavond om 21.00 uur
  woensdag 11 juli 2007 @ 13:54:48 #6
88233 Steve
Still the best.
pi_51359235
pi_51359246
Het was geslaagd. Miste alleen wel het
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
, dat had ik graag willen zien. We kregen ook zo'n 3D brilletje, was zo zeer heftig! Het lezen van de ondertiteling was dan vrij irritant, maar daar ben ik na twee keer mee gestopt. En de Thestrals waren zo mooi
We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news
pi_51359938
Heb echT Veel zin in Potter
  woensdag 11 juli 2007 @ 14:21:54 #9
177785 Apokalypse
It will be a day of judgement
pi_51360120
Heb hem vannacht ook gezien inderdaad.
Best goede film en je ziet nu echt dat kleine Potter nu toch wel wat volwassene trekjes krijgt en het verhaal steeds meer luguber wordt.
pi_51361040
Na al die reacties ben ik echt enorm benieuwd..
Nog 16 nachtjes slapen..
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2007 @ 14:51:33 #11
43556 miss_dynastie
pi_51361152
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 13:55 schreef coltje87 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
, dat had ik graag willen zien.
Ja, da's wel jammer, maar dat zal wel niet gelukt zijn met de computer en in het echte kasteel krijgen ze dat nooit voor elkaar
pi_51361312
Als ze dat hadden willen doen zal dat vast wel gelukt zijn maar er moest veel uit geknipt worden.
Ik vond bijvoorbeeld dat het gevecht tussen
SPOILER
veels te kort duurde.
Ik had echt het idee dat er iets miste.
Maar het was wel een goede film.
pi_51361787
En kwam in het boek nou de fontein tot leven tijdens het laatste gevecht? Of ben ik nu in de war?
We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:09:59 #14
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_51363972
Hier ook al een nieuw topc

Ik ga waarschijnlijk vanavond laat (om de kleuters te ontlopen).
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:57:12 #15
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_51365734
ik ga snel dit boek nog even lezen voor ik ga.

poosje geen zin meer gehad om harry te lezen
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
  woensdag 11 juli 2007 @ 18:10:16 #16
183993 kevne
show me the monkey
pi_51367883
ik heb m vannochtend gezien en ik moet zeggen dat ik heel erg teleurgesteld was. Ik snap dat je in een verfilming van een boek niet alles in de film kan toevoegen, maar ik vond toch dat ze te veel hadden weggelaten of toch niet goed genoeg hadden uitgewerkt.
SPOILER
bijvoorbeeld. Ik vind vooral dat ze de dingen/gebeurtenissen waar ze voor hebben gekozen die wel te filmen/erin te gebruiken niet genoeg hebben uitgewerkt.

Ik vind het dan voornamelijk echt een film tussen deel 4 en deel 6 in. Alleen een film die je gezien moet hebben omdat het deel 5 van een serie is.
  woensdag 11 juli 2007 @ 18:20:02 #17
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_51368160
Vanavond ga ik hem zien! Ben benieuwd !
pi_51368714
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 13:55 schreef coltje87 het volgende:
SPOILER
, dat had ik graag willen zien. We kregen ook zo'n 3D brilletje, was zo zeer heftig! Het lezen van de ondertiteling was dan vrij irritant, maar daar ben ik na twee keer mee gestopt. En de Thestrals waren zo mooi
is dat 3D brilletje bij alle bioscopen enzo of?
pi_51368836
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 18:38 schreef Operc het volgende:

[..]

is dat 3D brilletje bij alle bioscopen enzo of?
alleen bij de IMAX-theaters.

Ik ga zaterdag, in Harderwijk, hoorde ik net
I had a signature once. It was awful.
pi_51369040
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 13:40 schreef Artianos het volgende:
Ik ben vannacht naar de voor premiere van HP5 film geweest.

Ik vind de film heel erg snel gaan, knap lastig te volgen als je het boek niet hebt gelezen denk ik.
Ook vind ik dat bepaalde zaken en karakters wel wat beter hadden kunnen worden uitgewerkt.
(lees verborgen tekst alleen als je de film al gezien hebt)

Idem.
jammer dat
SPOILER
, verder mis ik een verhaallijn?
Beetje rommelig wel.
Zeker niet de beste film van HP..
heel jammer!
Raar ook dat elke keer dat station veranderd en ook onnodig in de film vind ik.
Oude figuren mogen best vaker voorkomen, ze komen telkens met nieuwe wezens etc aanzetten, zoals bv de huiself, zie je nu een nieuwsoortige ik zou die ouwe elf wel eens terugwillen zien in het verhaal.
Idem zo dat er doden vallen, ditmaal de 2e, noem maar geen naam,
maar ook beetje onnodig, en te weinig uitbelicht..
Vreemd is ook de
SPOILER
Dat is geen echte logica, later zie je
SPOILER
ook niet terug in de verhaallijn.
Beetje onaf allemaal!
Ook zijn
SPOILER
weer anders qua uiterlijk en idem ook geen noodzaak voor vind ik!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  woensdag 11 juli 2007 @ 19:49:56 #21
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_51371428
Ik lees ook weer mee Ik ga er denk ik nog een keertje heen binnenkort, zonder alle klappende/gillende mensen, ik weiger te geloven dat het zo'n teleurstelling was haha .
pi_51373057
ik wil ook!
Maar ik kan voorlopig niet
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 11 juli 2007 @ 20:40:04 #23
148174 Kantar
TV junkie.
pi_51373374
Ik ga zo om 21.45 en zit nu al de hele tijd hyper te doen.. Heb er echt heel erg veel zin in! Vanavond naar de film en dan deze week lekker lang doen over het herlezen van het zesde boek zodat ik dan ook weer helemaal klaar ben voor het allerlaatste ( ) boek.
pi_51374681
Ik ga binnenkort ook maar weer eens naar de bios
  woensdag 11 juli 2007 @ 21:20:25 #25
136739 RandomReader
Save the cheerleader, get laid
pi_51374915
TVP! Net gezien, leuke film echt super
Ik wil een plaatje posten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: