Hebben ze je nog niet gevraagd vooor DGK...? Dit is echt top niveau....quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een hele lange tijdelijk dan, vooruit![]()
![]()
Top Scan, bedanktquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:23 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb maar even een topic geopend:
[DGK] Continu bedreigingen. Moet 'achter' niet ingrijpen???
Ze leggen de nadruk op de fout van Lieke en niet op de actie van Amanda. Weer zó typerend voor TIENquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:20 schreef beequeen het volgende:
Of het enig verschil maakt wie het doet, ze werken het gewoon in de hand en schromen niet het te melden.
12:32 - “Deed ik dat?”
Het is een drukke bedoeling in de keuken zo rond lunchtijd. Nadia en Amanda rommelen wat aan en ook Lieke voegt zich bij het gezelschap. Wanneer ze een kastje opentrekt, duwt iemand het kastje ‘per ongeluk’ dicht. Lieke is ervan overtuigd dat Nadia de schuldige is en laat dat weten ook: "Uitkijken!" Maar dan heb je aan Nadia een verkeerde. “Deed ik dat?", zegt Nadia dreigend. “Even goed opletten jij!”, snoert ze Lieke de mond. “Oh, Amanda even goed opletten of iemands vingers er tussen zitten”, corrigeert Lieke zich. Oeps…
Bron Tien, maar dat mag duidelijk zijn.
Lees mijn vorige post ajb.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Hebben ze je nog niet gevraagd vooor DGK...? Dit is echt top niveau....![]()
tjah...wanna B Diana ofzo...tis een..nou hou ut netjes nu..maar zou mijn reet niet met een van die vrouwen daar in de kooi willen afvegen..nog steeds staat lieke bij mij op een vd vrouwen de rest is wagelijk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien wel de grootste, maar verpakt als zogenaamde ''classy lady''.
sorryquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:27 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Gadverdamme, ik zit nootjes te eten![]()
We moeten meer van dat soort genante foto's zien te krijgen.quote:
Ik begrijp het wel... het niveau van DGK is zo verschrikkelijk slecht.... toch hoop ik dat het niet over slaat naar Fok. Bashen okay maar dat mensen elkaar dit soort dingen toewensen daar heb ik het echt moeilijk mee...quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het gevolg van de enorme haat tegen dit schepsel, ik betrap mezelf er ook op dat ik dingen typ die ik normaal gesproken nooit zou zeggen, ik moet daar echt op gaan letten.
Andries van BB en de Party?? ook een aparte gozer....wel een stuk normaler dan de mongolen in de kooi..maar jah...quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:29 schreef Dark het volgende:
Andries vond het gisteren een intiem bezoek.
Dat is toch focking niet normaalquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:30 schreef riri het volgende:
Dennix wordt nu al kaal op zijn achterhoofd
ik ook...heeeeeeeeeeel licht dan hoor...sexy toch...kan niet wachten tot ik grijs word.!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:30 schreef riri het volgende:
Dennix wordt nu al kaal op zijn achterhoofd
haha ..arme jongen.....en daarbij hij heeft toch amandol..of is het echt uit?quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:31 schreef Dark het volgende:
Brian vond het bezoek tijdens de vlieglessen ook intiem en misschien komt het omdat Brian zijn liefdesverdriet nog niet verwerkt heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |