Andries laat er geen gras over groeien over hoe hij dit in dat blad gaat zetten.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat wordt leuk, als de Party met dit artikel de kooi in komt.
Andries zit te stokenquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:43 schreef akveor het volgende:
Geweldig: Andries heeft gehoord dat Tamara tegen Lieke heeft gezegd dat ze nog wel wat voor Brian voelde. Weer iets waar Brian over na kan denken. Brian zegt allleen als vriendschap.
Andries: Ik geloof er helemaal niets van dat het echt over is. De vonken spatten ervan af.
Maar antwoord er verder maar niet op... da's misschien mooier....
Alleen al daarom wordt ik kotsmisselijk van die meidenquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:44 schreef TiNo_Flo het volgende:
Ik ben wel eens benieuwd hoe Amanda & Nadia eruit zullen zien als ze net zoveel aandacht aan hun uiterlijk besteden als Lieke
[afbeelding]
Hummer huren..en de bewoners als kegels opstellen en hard gas geven...quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alleen al daarom wordt ik kotsmisselijk van die meidenOngelooflijk.
Dat is best gezellig toch?quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:45 schreef PumaStreamer het volgende:
Wat lult brian er is al meer dan 8 jaar NIKS te doen op dat schijt eiland...zelfs de rijke rennen weg omdat het dodelijksaai...is...ut enige wat leuk is op bonaire is snorkelen duiken en cocaine snuiven...
diepgang .....dat BEN ik?? woordspastquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:45 schreef Meganog het volgende:
Andries: "Ik vond het een leuk gesprek. Diepgang ook."
Brian: "Dat ben ik."
jah...zal niet ontkennen toen ik er woonde en in de enige discotheek van het eiland werkte er af en toe niet is een dikke lijn coke voorbij kwam......moet je anders..haha...mjah...leefde iets anders dan Brian..ik had een luxe mini apartement AAN het strand....3 kamer app. wel chill...nou..aangezien het eiland saai was...waren er vaak kleine prive parties in Casa Lenny..Waar uitbundig gedominoot werd...en jah dan de redbull wodka's die er doorheen vlogen als glazen water..snuifie er bij...en de volgende ochtend om 8 uur met 20 man...in de 28 graden oceaan om lekker te chillen..nog met de fijne dranken in de klauwen relaxen tussen de tropische vissen...dat was mijn anderhalf jaar op bonaire...quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:43 schreef akveor het volgende:
Geweldig: Andries heeft gehoord dat Tamara tegen Lieke heeft gezegd dat ze nog wel wat voor Brian voelde. Weer iets waar Brian over na kan denken. Brian zegt allleen als vriendschap.
Andries: Ik geloof er helemaal niets van dat het echt over is. De vonken spatten ervan af.
Maar antwoord er verder maar niet op... da's misschien mooier....
niet kopen kijken in de winkel...geen geld aan uitgeven joh...quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:51 schreef beequeen het volgende:
Ik zweer het je dat ze mijn cap hebben gebruikt in de Party van Nada. Morgen toch maar de Party kopen.![]()
Die indruk heb ik ook..quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:51 schreef beequeen het volgende:
Ik zweer het je dat ze mijn cap hebben gebruikt in de Party van Nada. Morgen toch maar de Party kopen.![]()
waar haal jij vandaan dat andries rustig is...wel is BB..gekeken..onze ouwe Kellyfuckert haha...andries is wel ok..mag hem wel.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:51 schreef HenrySpencer het volgende:
Hoe kan zo'n rustige vriendelijke jongen als die Andries nu schrijven voor 'journalstieke' bocht als Party?![]()
Kan Natas niet voor je regelen dat je ´m gratis toegestuurd krijgt?quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:51 schreef beequeen het volgende:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:51 schreef HenrySpencer het volgende:
Hoe kan zo'n rustige vriendelijke achterbakse sneaky jongen als die Andries nu schrijven voor 'journalstieke' bocht als Party?![]()
En allemaal naar d'r moeder sturenquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We moeten meer van dat soort genante foto's zien te krijgen.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kan Natas niet voor je regelen dat je ´m gratis toegestuurd krijgt?
Coragate ook echt...Cora is nog dommer dan natasia...ik bedoel natasia is een dom wijf..met der bedreigingen..maar Cora John de mol Chanteren..wtf...hoe zielig ben je dan..quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:52 schreef beequeen het volgende:
Jaap heeft het weer over ''oud Bewoners'' m.b.t. de CORAgate.
nou moet ik even....quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:46 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Hummer huren..en de bewoners als kegels opstellen en hard gas geven...
Ik neem dat hele Coragate verhaal niet zo klakkeloos aan, eigenlijk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:53 schreef PumaStreamer het volgende:
Coragate ook echt...Cora is nog dommer dan natasia...ik bedoel natasia is een dom wijf..met der bedreigingen..maar Cora John de mol Chanteren..wtf...hoe zielig ben je dan..
Hmm.. ken die gozer alleen van met een schuin oog BB volgen, en z'n bezoekjes naar DGK. Het is ook maar een impressie.quote:
Hee! Heb ff de behoeft e om je te begroeten. Bij dezequote:Op woensdag 11 juli 2007 13:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio geeft aan Andries toe dat Cora, naast Jelte, ook door 'oud bewoners' is omgepraat. We hadden al eerder de naam Nicolaas gehoord, nu wel duidelijk welke Nicolaas dat dus is.
Dus jij hebt er ook al last van, de Verkooing, vreselijk toch?quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:54 schreef avonne het volgende:
[..]
(ware het niet dat ik de hele dag al "kuthoer" "kutflens" en "kutnaad" loop te mompelen)ik heb nog nóóit iemand hoer genoemd
wat doet dit programma met mij ??????????
snap je effe niet???quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:54 schreef avonne het volgende:
[..]
nou moet ik even........ naar je kijken
(ware het niet dat ik de hele dag al "kuthoer" "kutflens" en "kutnaad" loop te mompelen)ik heb nog nóóit iemand hoer genoemd
wat doet dit programma met mij ??????????
Komt vanzelf, reken maar.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:57 schreef scanman01 het volgende:
Gaat niet echt lekker in [DGK] Continu bedreigingen. Moet 'achter' niet ingrijpen???
Blijkbaar zijn er toch niet veel mensen die het allemaal veel te grof vinden.
Alleen handwerk van Nada, maar dat wil niet echt lukken. Heb je nog geen filmpjes gezien?quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:58 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Hebben Nadia en Denis eigenlijk al sex gehad?
Misschien mag Dennis niet aan haar intieme delen komen omdat het nog niet helemaal af is.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alleen handwerk van Nada, maar dat wil niet echt lukken. Heb je nog geen filmpjes gezien?
Ja, 'ze verweerde zich'. Tegen wie, wat? Tegen de demonen die ze om zich heen 'ziet' vliegen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:59 schreef scanman01 het volgende:
Gestoorde Natasia vindt nog steeds niet dat ze iets fout heeft gedaan met de trap en krabben.
Ze vindt alleen dat ze zich verdedigde. Het is toch té frustrerend om dit aan te moeten horen... echt waar
En natuurlijk een groet terug ! Aardig.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hee! Heb ff de behoeft e om je te begroeten. Bij deze![]()
Nu Amanda 'kruis'verhoor graag, Andries.
Nee, mijn oog viel toevallig op een foto van het naakte lichaam van Nadia, sindsdien durf ik geen filmpjes meer aan te klikken waar ze enigszins uitgekleed te zien is.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alleen handwerk van Nada, maar dat wil niet echt lukken. Heb je nog geen filmpjes gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |