Nu ben ik wel de weg kwijt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:03 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik bedoel "halo" En dan gaat het om de
. Of is de vraag anders niet duidelijk.
Ah, nu begrijp ik de vraagstelling, denk ik. Nee, toch niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:06 schreef RoofingBurner het volgende:
halogeen?
haai.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:07 schreef DaviniaHR het volgende:
Welk dier kweekt/groeit iedere twee weken een (min of meer) complete nieuwe set tanden?
Vraag toch te ingewikkeld en ik moet eigenlijk weg, dus...quote:
oh, en als ie op je rug zit, hoe kan je er dan aan storenquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:10 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Vraag toch te ingewikkeld en ik moet eigenlijk weg, dus...
Ik was op zoek naar halo moedervlek. Is een moedervlek met witte/pigmentloze rang/ring eromheen. Ik heb er zo eentje op mijn rug. Vind het heel lelijk.
B_BOY + 1 Punten deel 879:
Stanley_Climbfall 2
B_BOY 2
C21H23NO5 1
LadyBlack 1
DaviniaHR 1
Als je wilt zwemmen, moet je heel erg oppassen, want anders is dat ding te lang in de zon, mijn trouwjurk had een lage rug, heb toen een huidkleurige pleister overheen geplakt, anders vraagt iedereen of je wel weet dat je wat op je rug hebt zitten. Heel irritant.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:11 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
oh, en als ie op je rug zit, hoe kan je er dan aan storen![]()
Vindt de dermatoloog niet nodig, maar kga volgende keer dat ik er ben (2 wk) wel weer vragen, want soms jeukt het ook, en das geen goed teken...quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:12 schreef SaskiaR het volgende:
kan je 'm niet laten weghalen??
Had ik nooit geweten.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:10 schreef DaviniaHR het volgende:
Vraag toch te ingewikkeld en ik moet eigenlijk weg, dus...
Ik was op zoek naar halo moedervlek. Is een moedervlek met witte/pigmentloze rang/ring eromheen. Ik heb er zo eentje op mijn rug. Vind het heel lelijk.
http://www.huidinfo.nl/halo_moedervlek.htm
dat waren halonblussersquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:23 schreef PhysicsRules het volgende:
Halonen zijn trouwens ook een type broeikasgas die tot een paar jaar geleden veel in brandblussers voor computer en kunstruimtes gebruikt werden, omdat ze goed afstikken maar niet corrosief zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |