Altijd actie in de buurt van ABN Amro in 's-Gravenzandequote:
Idd, het kan daar nooit 'es normaal, altijd maar met geweldquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Altijd actie in de buurt van ABN Amro in 's-Gravenzande
Ik ookquote:
Dus dat bevalt wel, de politie als burenquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:57 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Woon langs de galgeweg dus hoor ze ongeveer dagelijks langskomen, maar nu weet ik dus waar ze heen gingen
Ik trek het gewoon aanquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:35 schreef dubidub het volgende:
[..]
Idd, het kan daar nooit 'es normaal, altijd maar met geweld
quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:21 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Of ik woon gewoon in de bijlmer van het Westland
Ja, dat is ook waar keijz op doelt met die scooter.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:05 schreef Strychnine het volgende:
Je hebt toch van die smsjes? Dat je een sms van 09008844 krijgt, waarin staat dat er iemand of iets vermist is, en als je het hebt gezien je contact op kan nemen met politie haaglanden. Mijn moeder krijgt telkens zulke smsjes
Sorry, dat miste ikquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:53 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, dat is ook waar keijz op doelt met die scooter.
Twee weken geleden ofzo kreeg ik een paar dagen lang sms'jes over de ene speedboot na de andere die gestolen werd. Maar het gaat soms ook wel eens over vermiste kinderen enzo.
Gedaan. Om al dat spannende nieuws dat bij mij in de straat gebeurd in de gaten te kunnen houdenquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:01 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Geeft niet
Je kan ook niet alles bijhouden
Maar ik zou zeggen: meld je aan!
k heb met gepaste trots mijn weerwoord gegeven op de verkrachting van dit westlandse levensliedquote:
En terecht. De Kromme Jonges maakten best leuke muziek. Zeker na wat Dario Fo ervan maakte met Kromme Jongens - The Musical. Daar heb ik dan ook met veel plezier aan meegedaan. Maar met dit soort versies, daar schiet je dan weer weinig mee op.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:11 schreef dubidub het volgende:
[..]
k heb met gepaste trots mijn weerwoord gegeven op de verkrachting van dit westlandse levenslied
Fijn dat je het ff aanstipte
Slaap, dokter, autorijden, kameropnappen morgen
Foei.. 's-Gravenzande is veels te blank voor de vergelijking met de Bijlmerquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:21 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ik trek het gewoon aan
Of ik woon gewoon in de bijlmer van het Westland
Heb je tot half 7 gefeest in 's-Gravenzande!? Ik zou bijna voor je gaan klappenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:54 schreef Strychnine het volgende:
Goedemorgen
Jezus christus, ik sliep om half 7 vanochtend pas, en ik moet nu om 10 uur bij de dierenarts zijn Moet ik met mijn slaperige kop nog gaan rennen ook, bastards.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |