stel je niet zo aan!quote:
reacties geven als deze is zo 1622quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
wiet roken is zo 1910
nee echt alleen de lucht al kan ik wel van gaan nekken, ik krijg dat echt niet door mijn strot.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:34 schreef rival het volgende:
[..]
stel je niet zo aan!
je moet gewoon 9 joints roken, dan vind je de 10de wel lekker![]()
mensen die nooit iets nieuws proberen
wat de boer niet kent dat smoked ie nietquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nee echt alleen de lucht al kan ik wel van gaan nekken, ik krijg dat echt niet door mijn strot.
dat doe je toch niet man! dat is zó smerigdat je dat wegkrijgt zeg
quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:43 schreef Puckzzz het volgende:
nouja ik wil het wel hoor, maar dan wel met die korte vloei i.p.v. die lange, blauw uiteraard niet oranje, de tip mag niet langer dan 12 mm. zijn en moet gemaakt worden van een rizla pakje vloei...let op: GEEN mascotte pakje want die zijn ranzig klef en ook niet zo'n boekje. verder wil ik alleen verse tabak van Drum kan me niet schelen dat jullie normaal Samson gebruiken, dan haal je maar wat Drumen de wiet moet gelijkmatig verdeeld worden tot 1 cm. voor de tip. ik rook tenslotte geen tips en wil ook mijn poten niet branden.
nou, dan doe er maar eentje![]()
-------
*wacht*
-----------
hmmm...eigenlijk heb ik niet zo'n trek meer
ahjoh, het zal lang zo erg niet zijn als een jongen die wij een keer mee uit eten namen naar een best duur restaurant. probeer je even het volgende voor te stellen:quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
nou durf ik helemaal niks meer anders te vragen als ik uit eten ga![]()
Je wàs nota bene gewaarschuwd.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:53 schreef Puckzzz het volgende:
goede opvoeding had ie nog nooit gehad. maar dat het zó erg was!
Waarschijnlijk was de bijsluiter "Niet van de terp afhalen." kwijtgeraakt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:53 schreef Puckzzz het volgende:
jongen (friese boer, 18 jaar)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |