quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:09 schreef remlof het volgende:
Bah.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:07 schreef ehqo het volgende:
Na een aantal maanden moeite doen om KPN zover te krijgen om onze telefoonlijn na te laten kijken zou het, na twee afspraken die niet doorgingen, vanochtend dan toch eindelijk zover zijn.
8:37 - Ik word hardhandig uit mijn droom getrokken als de telefoon gaat.
[...]
KPN monteur: "Ik was onderweg naar jullie toe, maar ik heb een ongeluk gehad."
- Ik: "Oh, is het erg dan?"
KPN monteur: "Nou, nee. Ik, ik heb diarree ziet u, en ik heb een ongelukje gehad."
- Ik: "Oh! Zó'n ongeluk!"
Nou goed, het kwam er op neer dat hij voor 10 uur niet zou halen omdat hij langs huis moest om te douchen en omkleden. Dus vandaag wordt hem weer niet. Voor zulke telefoontjes vind ik het niet erg om wakker te worden, wat een halfbakken figuur.
Ik kom wel in galajurk om het te compenseren.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:51 schreef Blight het volgende:
Vergaderingen. Klanten op de koffie. Huuu. Ik ben veel te netjes gekleed voor vanavond.
Nee dr stond zo'n gans grote negert bij de ingang die heel nors keek, dus ik durfde niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heb je Au3 nog aangerand? [afbeelding].
geloof je het zelf?quote:
David is zo'n lief klein, onschuldig blond jongetje, ik had 'm in twee happen opgegeten als ie me ook maar verkeerd had aangekeken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nee dr stond zo'n gans grote negert bij de ingang die heel nors keek, dus ik durfde niet.
Size doesn't matter, jongetje !quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:45 schreef mcDavid het volgende:
Ik was maar anderhalve kop groter inderdaad
Wat zeg je? Ik begrijp je niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:15 schreef Misstique het volgende:
Grbmablablablagrbmlkrggh. Goed voor de lijn.
Geen idee, ik lijd aan geheugenverlies.quote:
Oh ok. Ik dacht even dat ik iets las over poepen, maar daar doen vrouwen niet aan. Ik hoef me dus nergens zorgen over te maken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Geen idee, ik lijd aan geheugenverlies.
Oh nu ineens niet he?quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Size doesn't matter, jongetje !
Nope, niks aan de hand.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:08 schreef Blight het volgende:
[..]
Oh ok. Ik dacht even dat ik iets las over poepen, maar daar doen vrouwen niet aan. Ik hoef me dus nergens zorgen over te maken.
Ik moest hardop lachenquote:
Dat moest ík eens zeggen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:21 schreef Chowi het volgende:
Ik sta stijf van de cafeïne. Fijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |