Welk plaatje?quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:06 schreef outcast_within het volgende:
....
wist je niet dat er een RLbestond van lovely complex?
je bent dat plaatje van jordy-b en aardbei toch wel eens tegen gekomen
waarvna ik nog steeds de ondertitelingen van zoekquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:32 schreef wdn het volgende:
Real Live mschol
Er is een live versie van LC.
Yamada, held.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:11 schreef blessed19 het volgende:
OW!!!
heb een tof alto filmpje gevonden!
http://www.youtube.com/watch?v=iRhTG3cgves&mode=related&search=
wie herkent dit nog?
http://www.youtube.com/watch?v=3J0Qeh-jGeU&NR=1
Het origineel van dat plaatje is volgens mij de LC-live action.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:38 schreef mschol het volgende:
en waar moet ik de LC vergelijking vinden?
no shit sherlockquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:06 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het origineel van dat plaatje is volgens mij de LC-live action.
ey was masterlijk gesoept ja.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:38 schreef mschol het volgende:
*zucht* kan d'r dan iig niet iets beter gefotosoept worden?
en waar moet ik de LC vergelijking vinden?
Gewoon een anime site ja ik schrok eerst ook van de titelquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:38 schreef outcast_within het volgende:
lmao bestaat er een site die lolipower heet?
Box heeft een versie met subs.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:24 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Waarvan ik nog steeds de ondertitelingen van zoek
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:18 schreef outcast_within het volgende:
zolang ik maar geen spoilers hoor over de LA van lovely complex vind ik alles best.
ik wacht iig met die 2de rangs film totdat de anime af is.
*eens is*quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:18 schreef outcast_within het volgende:
zolang ik maar geen spoilers hoor over de LA van lovely complex vind ik alles best.
ik wacht iig met die 2de rangs film totdat de anime af is.
Je noemde het zelf 2de rangs, poepie.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:17 schreef outcast_within het volgende:
wat is er mis met 2de rangs?
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=2de+rangs&meta=
als jegebruikt zeg dan ook waarom
![]()
ooh noesquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Als op 1 lijn zitten betekent dat ik je gedachten kan lezen, dan nee.
uhm... ik vond de film eerlijk gezegd ook echt om te janken! maar ik kon de verleiding niet weerstaanquote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:56 schreef outcast_within het volgende:
Remember that unadmitingly cute panda with the short temper? He shows up at Meimei and the kappa’s house looking to start some sh*t – that is, until he sees Meimei and her amazing dress. First of all, let me point out that I completely understand why he would think that way – there’s something about anime chicks wearing Chinese dresses, as that silken fabric just seems to conform to every curve of their body. Every time I think about that, the picture of that younger twin in FMP Second Raid beating the hell out of Mao comes to mind – goddamn she looked fine in that dress! Secondly, let me point out that pandas are typically seen as stereotypically Chinese. So, the pairing makes complete sense, both from a sexual and cultural standpoint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |