aka of je iets rustiger mag omgaan denk iik zo O_Wquote:Op maandag 16 juli 2007 09:47 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ja maar
ja maar
ik had toch gelijk? ah well
Het vervelende van mijn persoonlijkheid is dat ik mij geenszins fout voel over mijn acties en ze allemaal beredeneerd logisch vindquote:Op maandag 16 juli 2007 10:08 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
aka of je iets rustiger mag omgaan denk iik zo O_W
tis wel de bedoeling dat e reeks blijft leven
quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:10 schreef wdn het volgende:
edit
Frag: 16+17 wordt eenAch vanwege mijn vakantie in engeland (en mijn obsessie met de middeleeuwen) zie ik genoeg claymores, alleen de serie zal ff op zich moeten laten wachte. Vandaar dat ik ook nauwelijks te zien zal zijn hier. Ik ben meestal te lam om van me wireless gebruik te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ach als 16 een vreselijke cliffhanger blijkt te hebben heb ik tenminste meteen 17 erbij.
Met bakumatsu ben ik inmiddels klaar en nu zoek ik weer een andere serie die zich in het verleden afspeelt (al dan niet realistisch) iemand suggesties?Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
die was niet zo heel super vond ik, beetje onorigineelquote:Op maandag 16 juli 2007 23:48 schreef mschol het volgende:
scrapped princess gezien?
Echt hèquote:Op maandag 16 juli 2007 12:26 schreef mschol het volgende:
[..]
* mschol want more lovely complex..die actie van risa
yep, compleet onverwacht..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Echt hèHad ik niet van haar verwacht.
ik wel...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Echt hèHad ik niet van haar verwacht.
eigenlijk nergens op gebasseerd maar het paste zinstechnisch zo goed bij wat er al eerder gezegd werdquote:
Otani reageerde anders niet zo geweldig.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:53 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ik wel...
door die kus heeft otani nu zoiets van: hey! leuk meisje!
Dus gaan we nu volgens mij het van de andere kant zien, oid.
dat doet hij nooit!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Otani reageerde anders niet zo geweldig.![]()
zou ik ook doen als zo'n grote reus me probeert me te verleiden...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:37 schreef outcast_within het volgende:
ja krijg je als je aangerand word. dan schrik je
zo'n lange reus?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:42 schreef blessed19 het volgende:
[..]
zou ik ook doen als zo'n grote reus me probeert me te verleiden...
Jep, was een van de eerste series die ik zag, opzich wel aardig maar niet van het kaliber dat ik hem vaker moet zienquote:Op maandag 16 juli 2007 23:48 schreef mschol het volgende:
scrapped princess gezien?
Probeer je me nu te irriteren, met je paarden en avatar?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:47 schreef outcast-within het volgende:
paarden
heb je zo een hekel aan your mom dan?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:59 schreef Canisfire het volgende:
Wanneer komt deel twee van Doujin works ?
dat was ik niet!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Probeer je me nu te irriteren, met je paarden en avatar?![]()
Edit: Wacht.. fake outcast?
Tuulk.quote:
Dat was o_w vast niet...quote:
neuh hoor, join the club.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:22 schreef Clyde_Frog het volgende:
Ben ik te laat om te zeggen dat ik Kimi ga nozomu eien een geweldige serie vond?![]()
Nee, want dat vinden veel mensen hier en ik ook.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:22 schreef Clyde_Frog het volgende:
Ben ik te laat om te zeggen dat ik Kimi ga nozomu eien een geweldige serie vond?![]()
Het blijft verdacht.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:58 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat was o_w vast niet...
Of zal ik je even voorstellen aan Jordy-C, -D en -E?
eerste is OP van suziki alto en de tweede moet je toch wel herkennen?quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Zegt me niets. Maar die gast rechts bij het eerste filmpje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |