Wordt moe van die ochtenden, zeker als ik steeds mijn auto moet wegbrengen door gezeik met een vervangen autoruitquote:
Eensch.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:46 schreef Kreator het volgende:
Ik blijf het een ontzettend goor kansloos kinderachtig kutplaatje vinden, met die sneue wesp.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:46 schreef Kreator het volgende:
Ik blijf het een ontzettend goor kansloos kinderachtig kutplaatje vinden, met die sneue wesp.
Maak jij even wat geyls dan K. Of zal ik Kouwes vragen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:46 schreef Kreator het volgende:
Hoi ik ben dus PushyGurlquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:45 schreef Paxlie het volgende:
Wordt moe van die ochtenden, zeker als ik steeds mijn auto moet wegbrengen door gezeik met een vervangen autoruit
nu dus maar een sloot koffie en dan is ff productief zijn. ofzo.
Hoe zijn de tieten?quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoi ik ben dus PushyGurl
en sinds kort actiev op het fok forum
Groetjes PushyGurl
Actiev zijn is okay.
Plaatjes blokken kan ook K.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:48 schreef GI het volgende:
Houden we het wel SFW in de OP ?
en jou meisjes ?quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is een lelijk wijf, want ze heeft geen foto.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoi ik ben dus PushyGurl
en sinds kort actiev op het fok forum
Groetjes PushyGurl
Actiev zijn is okay.
Noem jezelf anders 'Broek uit' ofzo.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:54 schreef MUUS het volgende:
Mwoah... ik vind het een beetje lang, jongens..
mooie wenkbrauwenquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:54 schreef Armageddon het volgende:
Waarom gaat zo'n leuke meid in godsnaam naar Afghanistan?
[afbeelding]
Post es een foto van jezelf. Dat is hier de gewoonte. Nieuwe posters, posten een foto van zichzelf. Anders mag je niet actiev meepostenquote:
Ze hebben d'r gewoon opgeblazen hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:55 schreef GI het volgende:
Omdat die ogen bij de afghanen om zaad vragen. Dat leidt ze af.
ik heb geen foto op mijn pc staan,anders had ik er wel een gepostquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Post es een foto van jezelf. Dat is hier de gewoonte. Nieuwe posters, posten een foto van zichzelf. Anders mag je niet actiev meeposten
Dus, lelijk, dik en je kan geen digitale camera betalen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:58 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
ik heb geen foto op mijn pc staan,anders had ik er wel een gepost
ik heb wel een digitale camera..Maar alleen geen fotos op mijn pcquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:58 schreef GI het volgende:
[..]
Dus, lelijk, dik en je kan geen digitale camera betalen.
zij heeft idd mooie ogenquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:59 schreef Leia het volgende:
Ik vind de ogen van dat afghaanse meisje die toen beeld was voor de oorlog daar mooier!
[afbeelding]!
Tevens moet ik zo werkenfietsvierdaagse
!
Stappenplan:quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:59 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
ik heb wel een digitale camera..Maar alleen geen fotos op mijn pc
ja doe ik nog wel eensquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:00 schreef GI het volgende:
[..]
Stappenplan:
1) Kleed je uit
2) Maak een foto van jezelf
3) Zet de foto van camera naar PC
4) upload de foto.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:01 schreef PushyGurl het volgende:
ja doe ik nog wel eens
Simpele kwestie van negeren denk ik oldbies.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:58 schreef PushyGurl het volgende:
ik heb geen foto op mijn pc staan,anders had ik er wel een gepost
En pushyquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:58 schreef GI het volgende:
[..]
Dus, lelijk, dik en je kan geen digitale camera betalen.
Meeposten mag, maar eerst een foto. Anders optiefen. Serieus. Dan trek ik je door die kabel een darkroom in. Niet dat ik verstand heb van darkrooms verder.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:59 schreef PushyGurl het volgende:
ik heb wel een digitale camera..Maar alleen geen fotos op mijn pc
Nee dat hoeft niet, ik zeg gewoon dat het jammer is van die beeb.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:57 schreef GI het volgende:
Ow, en moet ik nu opeens medelijden gaan hebben omdat die doos bewust gekozen heeft voor een leven waarbij neerschieten een groot deel van het leven is ? Gewoon, omdat dat nou eenmaal gebeurd met militairen, die schieten ?
Gadverdamme! Darth Vaderquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:59 schreef Leia het volgende:
Ik vind de ogen van dat afghaanse meisje die toen beeld was voor de oorlog daar mooier!
[afbeelding]!
Tevens moet ik zo werkenfietsvierdaagse
!
Net zoiets als jij dusquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is een lelijk wijf, want ze heeft geen foto.
Gelukkig.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:07 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet, ik zeg gewoon dat het jammer is van die beeb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |