Ja alaaf ken ik welquote:
sorryquote:
Garantie is de aankoopdatum van je 360 dus je krijgt nu geen extra garantie.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:21 schreef -Struikrover- het volgende:
Gisteren pakketje opengemaaklt met m`n 360
Zit er een brief bij ( hij is 6 weken weg geweest hey ) met een tekst in het engels;
Het spijt ons te melden dat Uw Xbox 360 niet meer te repareren was en daarom heeft u een refurbisch model xbox terug gekregen
Krijg weer wel 3 jaar garantie geloof ik ....
Jamaar omdat dit niet mijn eigenste xbox is krijg ik vanaf nu weer 3 jaar. Stond in de brief. Als ik m`n eigsnte had terug gehad klopt jou verhaalquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:30 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Garantie is de aankoopdatum van je 360 dus je krijgt nu geen extra garantie.
Had er ook naar gevraagd.
BEN JE ONDERHAND EENS UITGELULD OVER DAT DING??????quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:21 schreef -Struikrover- het volgende:
Gisteren pakketje opengemaaklt met m`n 360
Zit er een brief bij ( hij is 6 weken weg geweest hey ) met een tekst in het engels;
Het spijt ons te melden dat Uw Xbox 360 niet meer te repareren was en daarom heeft u een refurbisch model xbox terug gekregen
Krijg weer wel 3 jaar garantie geloof ik ....
Heb me eigen ook niet terug gehad kreeg ook een andere.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:33 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Jamaar omdat dit niet mijn eigenste xbox is krijg ik vanaf nu weer 3 jaar. Stond in de brief. Als ik m`n eigsnte had terug gehad klopt jou verhaal
Ik kom uit de peel (belgie) weet wel wat carnaval is, alleen hebben ze het hier niet in het westen.. en als ik er eigenlijk op kijk is het niets meer dan een periode waarin je 'leuk met zn allen' dronken kan worden en dan gekke dingen gaan doen. Het heeft niets meer te maken met waar het eigenlijk voor staat tegenwoordig.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:35 schreef D-Devil het volgende:
Stelletje Carnavalscultuurbarbaren dat jullie zijn.
Je lijkt wel een wijf jij, je klinkt net als m`n vrouwquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
BEN JE ONDERHAND EENS UITGELULD OVER DAT DING??????
Ik denk dat ze een goed punt heeftquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:09 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Je lijkt wel een wijf jij, je klinkt net als m`n vrouw
Ik ga niet zeggen dat ik daar naar uitkijk, straks blaast die 360 zichzelf weer op bij een goddelijk spel... weer geen spel om van te genieten danquote:
Joah gewoon een veredeld zuipfeest, gezamenlijk dronken worden en uitzien als een mongool, gezellig dat dan weer welquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik kom uit de peel (belgie) weet wel wat carnaval is, alleen hebben ze het hier niet in het westen.. en als ik er eigenlijk op kijk is het niets meer dan een periode waarin je 'leuk met zn allen' dronken kan worden en dan gekke dingen gaan doen. Het heeft niets meer te maken met waar het eigenlijk voor staat tegenwoordig.
Soort 3 oktober feest in Leiden dus, maar dan met een boerenkiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |