heb je verteld tegen dat bedrijf dat je nog op een andere aanbieding zit te wachten?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:43 schreef Misanthropist het volgende:
ik heb vorige week een aanbieding gekregen en die is tot volgende week geldig, echter wil ik eerst nog een aanbieding van een ander bedrijf afwachten. hoe soepel gaan bedrijven met dergelijk uitstel om?
heb ik verteld ja, ik haal er nul komma nul voordeel uit als ik zou gaan liegen (waar ik overigens ook niet van hou). ik kan me echter wel voorstellen dat ze zoiets hebben van dat het beslissen te lang duurt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 07:56 schreef hiolpi het volgende:
[..]
heb je verteld tegen dat bedrijf dat je nog op een andere aanbieding zit te wachten?
Wanneer je open kaart speelt, en heb verteld dat je tussen die 2 bedrijven wilt kiezen, dan zijn ze (in mijn ervaring) heel wat soepeler met die termijn.
Als ze je echt willen hebben dan wachten ze wel eventjes en doen ze echt niet moeilijk (weet ik uit ervaring).quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:32 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
heb ik verteld ja, ik haal er nul komma nul voordeel uit als ik zou gaan liegen (waar ik overigens ook niet van hou). ik kan me echter wel voorstellen dat ze zoiets hebben van dat het beslissen te lang duurt.
Niet slecht, wat voor soort werkgever heb je? (Detacheerder/MKB/etc)quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:29 schreef boegschroef het volgende:
Whoehoe opslag gehad:
Leeftijd: 25
Opleiding: HBO Informatica
Werkervaring: 1.5 jaar
Werkgever:
Huidige functie: Test Coordinator
Laptop: ja
Vakantiegeld: ja
Vakantiedagen: 25
13/14e maand of winstuitkering: winst uitkering tot 8% van het jaarsalaris
GSM: ja
Auto: ja BMW 520D+ prive vergoed
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Veel, pensioen, verzekering + Partner en nog veel meer.
Werkweek: 40
Maand salaris(bruto): 2750
Valt mee ik ben er dadelijk inclusief de bijtelling ongeveer 400 per maand voor kwijt. Het is een aardig bedrag maar ik heb het er zeker voor over. (Ik heb hem nu nog niet ik rij nu tijdelijk in een vw passat highline.)quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:30 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Maar ik neem aan dat je aardig moet bijbetalen voor die BMW? Is geen standaard leaseauto voor een testcoordinator, in het algemeen....
Das mijn hobby autoquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:41 schreef Misanthropist het volgende:
* Misanthropist kijkt naar usericon boegschroef
of het is zijn eigen auto en krijgt i.p.v. een leaseauto gewoon ongeveer 600 euro extra per maand en daarnaast km-vergoeding
Dat doe je goed. Wat was je startsalaris 1,5 jaar geleden als ik vragen mag?quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:29 schreef boegschroef het volgende:
Whoehoe opslag gehad:
Opleiding: HBO Informatica
Werkervaring: 1.5 jaar
Werkgever:
Huidige functie: Test Coordinator
Laptop: ja
Vakantiegeld: ja
Vakantiedagen: 25
13/14e maand of winstuitkering: winst uitkering tot 8% van het jaarsalaris
GSM: ja
Auto: ja BMW 520D+ prive vergoed
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Veel, pensioen, verzekering + Partner en nog veel meer.
Werkweek: 40
Maand salaris(bruto): 2750
zijn de eisen aan de YP's naar beneden bijgesteld om de 3000 medewerkers te halen?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:43 schreef juiced het volgende:
Opleiding: MAVO (enige afgeronde dan he)
Werkervaring: 5 jaar
Werkgever:Grote ICT detacheerder
Huidige functie: Young Professional Infrastructure Engineer
Laptop: Ja, van huidige opdracht
Vakantiegeld: Ja, 8,333%
Vakantiedagen: 27,5 dagen
13/14e maand of winstuitkering: Ja, maandelijkse bonus van minimaal 50 euro tot ong. 100 euro en eindejaarsbonus van ong. 450 euro.
GSM: Ja
Auto: Ja, leasebedrag 750 euro per maand
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden:
- opleidingen
- bijdrage pensioenvergoeding (37,95 euro per maand),
- onkostenvergoeding (25 euro per maand)
- NS-Businesscard
Werkweek: 40 uur
Maand salaris(bruto): 1800 euro (excl. bonus en vakantiegeld)
Ik dacht ook: ik maak geen schijn van kans. Maar ik kwam door de test en het gesprek en ik wilde graag voor ze werken. Je kan wel HBO hebben, maar als je verder geen kwaliteiten en ambities hebt, kom je er ook niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:46 schreef BoukeF het volgende:
[..]
zijn de eisen aan de YP's naar beneden bijgesteld om de 3000 medewerkers te halen?
Dacht dat iedereen minimaal HBO afgegrond moest hebben.
Denk dat het ook een beetje ligt aan het feit dat je al 5 jaar in de IT-wereld rondloopt.. Ik zal waarschijnlijk geen kans maken, ook omdat ik pas iets meer dan een jaar actief ben (afgeronde ICT-MBO-4 opleiding).quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:31 schreef juiced het volgende:
[..]
Ik dacht ook: ik maak geen schijn van kans. Maar ik kwam door de test en het gesprek en ik wilde graag voor ze werken. Je kan wel HBO hebben, maar als je verder geen kwaliteiten en ambities hebt, kom je er ook niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |