quote:
Op woensdag 11 juli 2007 10:12 schreef Captain_Fabulous het volgende:[..]
Raar verdeeld, vind ik, een laag salaris maar wel een Focus? En sorry, maar als iemand mij aangeboden zou worden die in 4 verschillende werkvelden thuishoord...ga ik me af vragen of je soms van alles een beetje kan, maar niets echt goed.
Niet persoonlijk, maar ik vind het raar klinken zo...
Klopt, ik heb ook zelf voor die auto gekozen, lease is makkelijk en voor dat geld kan ik geen vergelijkbare auto voor mezelf kopen.
En laag vind ik mijn salaris niet, mijn vorige baantje verdien 1100 bruto.
![]()
Ik heb een baan aangeboden gekregen voor 2200 bruto, maar geen auto en minder vrijheden. Dus dat werd hem niet.
Verder heb ik nog geen afgeronde HBO opleiding (Na mijn NIMA B moet ik een eindopdracht schrijven en heb ik mijn HBO diploma wel), zodra ik dat heb gaat mijn salaris ook omhoog.
Ik werk verder goed genoeg. Het bedrijf is klein en ik ben verder nog niet "doorontwikkeld". Ik ben nu nog een beetje manusje van alles. Ik kan hier goed de werkzaamheden uitvoeren met betrekking tot mijn opleiding (heb een huisstijl, website en communicatieplan op poten gezet) en verder leer ik vooral veel over de producten en diensten die het bedrijf aanbiedt. Zodra ik klaar ben met het NIMA word ik meteen weer naar school geschopt om een spcifieke consultancy opleiding te gaan doen.
Het is een echte groeifunctie zegmaar. (3 maanden werkzaam voor dit bedrijf. Oh wacht... Ik ben door mijn proeftijd heen
![]()
en heb nu een contract voor onbepaalde tijd!)