Volgens mij wel hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:19 schreef Jesse_ het volgende:
in de stad zelf zit toch geen schietschool?
Is 't geen schatje?quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:29 schreef Grulez het volgende:
Jesse_ kan er wat van.....
Ja, ik heb het vluchtig doorgelezenquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:29 schreef Grulez het volgende:
Jesse_ kan er wat van.....
Kan ik niet over oordelen...quote:
Had ik het sarcasme er nog dikker bovenop moeten leggen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:39 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ja, ik heb het vluchtig doorgelezen, behoorlijke monoloog...
[..]
Kan ik niet over oordelen...
Voor mij wel! Ik ben heel slecht in dat soort geschreven sarcasme ontleden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Had ik het sarcasme er nog dikker bovenop moeten leggen?
Zelfs ik had niet door dat het sarcasme er vanaf droop en ik ben echt iemand die het wel ziet. Volgende keer misschien een schoteltje eronder zetten zodat de komende posts niet nat worden?quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben trots op je hoorquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Er zijn mensen die niet alles teruglezen en dat soort dingen dus niet weten. Aan jouw post kon ik in ieder geval niks vinden wat zou wijzen op sarcasme.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waarom zou ik iemand die mij een humorloze trut noemt een schatje vinden?.
MM, waar verdien ik dit aan?.
Ik dacht dat het wel duidelijk was dat Jesse_ en ik elkaar niet zo liggen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:07 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Er zijn mensen die niet alles teruglezen en dat soort dingen dus niet weten. Aan jouw post kon ik in ieder geval niks vinden wat zou wijzen op sarcasme.
Misschien Post Icons gebruiken?
Ah kijk, weer iets geleerdquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wel duidelijk was dat Jesse_ en ik elkaar niet zo liggen..
hier wel.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wel duidelijk was dat Jesse_ en ik elkaar niet zo liggen..
Hey, jij kent haar wat beter dan ik hè.quote:
Ik heb het ook niet helemaal door altijd.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:19 schreef Bullet-tooth het volgende:
Misschien maar eens als we de statistieken opvragen bij deel 100 ook meteen de onderlinge relaties in kaart brengen.
Ik weet eigenlijk niet wie wie niet mogen enzo.
Dat hoeft nou ook weer niet hoorquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Excuses.
Of we het nu in kaart brengen of niet. Dat er hier in dit topic sprake is van een ons-kent-ons cultuurtje kan niemand ontkennen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:28 schreef Dangel het volgende:
kliekjesvorming in kaart brengen is geen goed idee.
Nee, ok. Maar het zou wel helpen...quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:28 schreef Dangel het volgende:
kliekjesvorming in kaart brengen is geen goed idee.
Ja, straks zijn alle users helemaal Anti Jo0Lz. heb ik zo'n dik bord voor m'n kop en blijf ik hier maar postenquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:29 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Of we het nu in kaart brengen of niet. Dat er hier in dit topic sprake is van een ons-kent-ons cultuurtje kan niemand ontkennen.
Groot gelijk in, maar dit topic is een beetje verwaterd van een Groningen topic in een soort vriendentopic. Daar bedoel ik mee dat iedereen elkaar een beetje kent en er ongeveer MSN gesprekken worden gevoerd.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er zitten hier best veel mensen met enorm verschillende persoonlijkheden. Je kunt ook niet verwachten dat dat altijd goed gaat. Ik mag sommige mensen ook meer dan andere.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |