We hadden met onze achterbuurt altijd ruzie met hun buurt en we deden voetballen tegen ze.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jajong is ook Moluks.
Ik ben opgegroeid in een dorp met een grote Molukse gemeenschap. Het is een verdrietig verhaal, maar een warm volk.
You're on fire!quote:
Kijk hier...met hem kun je praten.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
You're on fire..
Waar ik vaak "dit steent" gebruik was "je brandt" slechts een olijke uitspatting die niet herhaald zal worden hoorquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nem zegt ook: 'dit steent' als hij hip wil doen en in plaats van 'this rocks' toch wil uitdrukken dat iets, vaak muziek, hem bevalt.
OK, Ik snap het, denk ikquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk hier...met hem kun je praten.
En dan woont 'ie niet eens in Ierland
Ik vond de laatste toch origineel en fris. Houd 'm erin!quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar ik vaak "dit steent" gebruik was "je brandt" slechts een olijke uitspatting die niet herhaald zal worden hoor
Ik vind "Holy shit"wel lekker klinken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nem zegt ook: 'dit steent' als hij hip wil doen en in plaats van 'this rocks' toch wil uitdrukken dat iets, vaak muziek, hem bevalt.
quote:
Wie droeg rugnummer 14 ??quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Eliz, als jij nou een voetbalvraag zou doen.. dan komen we in de buurt van sterke humor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |