Slaap welquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:56 schreef wyccie het volgende:
Jongens, wees lief voor elkaar.
Welterusten
Ook bekend onder Schuld en Boete,quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Misdaad en Straf
In het WIS is het bekend dat Adje zich graag liet domineren wanneer de stress op haar hoogtepunt was. Ja, stress is vrouwelijk. Dank uquote:
ik houd ook niet van voetbalquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:10 schreef ElizabethR het volgende:
Voetbal![]()
Ik ga, alweer een illusie armer aangaande mijn medemens, mezelf maar eens een stuk in mijn kraag drinken denk ik zo![]()
ScottTracy +1quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:08 schreef ScottTracy het volgende:
Maceo Rigters
Nee, ik heb het eventjes gehad nu. Niet om dat voetbal.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Niet meteen weg gaan. Variatie is de kracht van de AKQ. Niet dat verhevene hè.
Voor de volgende keer: wat is jouw categorie?quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, ik heb het eventjes gehad nu. Niet om dat voetbal.
Met dubbel L, maar achquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Alan Vilafuerte
Wat ist er meis?quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, ik heb het eventjes gehad nu. Niet om dat voetbal.
doe niet zo vervelend en arrogantquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Voor de volgende keer: wat is jouw categorie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |