Misschien heb ik mezelf niet duidelijk gemaakt: IK houd niet van poezen. Hooguit van een poes, maar ik vind die term te verwarrend om voor een vrouwelijk geslachtsdeel te gebruiken, dus ik gebruik dat woord liever niet als aanduiding van een vagina. Comprende?quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:24 schreef Dibble het volgende:
vraag gewoon naar haar lievelings poesje, of de poezen waar je zelf van houd.
En je moet gewoon BETALEN om contact op te nemenquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:28 schreef mike4141 het volgende:
Weet je hoeveel geld mijn bedrijf vangt om die advertenties te plaatsen
Bij mijn vriendin beginnen de katten tegen haar te ''praten'' als zij of ik binnen komt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:07 schreef Kreupelhout het volgende:
Mwah, zolang ze niet als een achterlijke tegen die beesten beginnen te praten als ze hun huis binnenkomen... Als dat zo is, dan zijn ze de werkelijkheid een beetje uit het oog verloren...
Dan zoek je toch een single uit die niet van katten houd,(maar misschien moeilijk te vinden)quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:22 schreef JeOma het volgende:
Ben ik nu de enige man die zich hierover verbaasd? Ik ben wat aan 't rondkijken op dating-sites en in HEEL veel gevallen zie je (in chronologische volgorde):
1. een foto die je aanspreekt
2. een leuk profiel
3. een verhaal dat haar leventje eigenlijk perfect is, maar dat er nog wel iets mist
4. ze (meestal 2) katten heeft
Ergo, als man sta je gelijk op plaats 3 ofzo, want haar leven IS al prima zonder jou. En je kunt gaan "concurreren" met 2 van die k-beesten. Vrouwen denken volgens mij heel vaak dat mannen het leuk vinden dat ze 2 katten hebben (waar de man in kwestie dus geen band mee heeft, MOCHT hij al van die eigenwijze shit-mormels houden).
Dus, klacht: single vrouwen mogen geen katten hebben.![]()
Ik ookquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik vind katten wel leuk [afbeelding]
3. daar lees ik toch duidelijk, ik ben driftig op zoek naar een goede vent!quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:22 schreef JeOma het volgende:
Ben ik nu de enige man die zich hierover verbaasd? Ik ben wat aan 't rondkijken op dating-sites en in HEEL veel gevallen zie je (in chronologische volgorde):
1. een foto die je aanspreekt
2. een leuk profiel
3. een verhaal dat haar leventje eigenlijk perfect is, maar dat er nog wel iets mist
4. ze (meestal 2) katten heeft
Ergo, als man sta je gelijk op plaats 3 ofzo, want haar leven IS al prima zonder jou.
Ben jij toevallig de usert Kikkerlikker? Of kun je nu wel spellen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:53 schreef 1-of-6Billion het volgende:
'k Heb ook een tijdje geïnternetdate![]()
Het viel mij toen ook op.![]()
Uiteindelijk bij één zonder kat blijven plakken
Tja, we zijn niet allemaal zo stoer als jij bent.quote:
En ook niet allemaal zo'n watje als jij bent.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:45 schreef JeOma het volgende:
[..]
Tja, we zijn niet allemaal zo stoer als jij bent.![]()
Dus je kiest ervoor om lekker anoniem op anonieme vrouwen te reageren? Wat is er mis met een uitgaansgelegenheid etc?quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:45 schreef JeOma het volgende:
[..]
Tja, we zijn niet allemaal zo stoer als jij bent.![]()
Da's de eeuwige discussie die hier niet aan de orde is. Maar goed, zoek 's rond op Fok, dan krijg je wel wat onderbouwde argumenten. In MIJN geval geldt dat ik op m'n werk niet veel dames tegenkom, ik niet kick op uitgaan en ik de anonimiteit wel mee vindt vallen op internet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:15 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dus je kiest ervoor om lekker anoniem op anonieme vrouwen te reageren? Wat is er mis met een uitgaansgelegenheid etc?
Waarom internetdating sites vraag ik me wel is af.
Naast het niet veel tegenkomen van dames op je werk of uitgaansomgeving kan het ook best een leuk tijdsverdrijf zijn voor door de week en op dagen dat je niet kan stappen wegens geldgebrek hoorquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:15 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dus je kiest ervoor om lekker anoniem op anonieme vrouwen te reageren? Wat is er mis met een uitgaansgelegenheid etc?
Waarom internetdating sites vraag ik me wel is af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |