als ik thuis was geweest had ik online kunnen komen, maar heb je pm ontvangenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:28 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hey...kan je ff op msn komen? kheb een vraagje
En zo smiespelen we doorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wordt er weer achter onze ruggen om gesmiespeld..
Ik heb de hele dag niet gepostquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:12 schreef CocaColaLight het volgende:
LOL eerst is er een half uur geen SC en dan binnen 1 minuut twee stuks...
Op de een of andere manier geeft het wel aan wie de grootste verslaafden zijn
En nee ik kies geen SC die verder moet, deze stond bovenaan
Gel*l, sluit hem dan nietquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hier staan meer posts in, van mij mag deze bestaan. Sorry, moest weg net
Werken he... Xil wint het tegenwordigquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:07 schreef nikky het volgende:
Tering wat zijn jullie vroeg....
Whehehehe...moet ff kijken. Zoals het er nu naar uit ziet kan ik niet op tijd weg van kantoorquote:
Ik sta gewoon op als ik wakker wordquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:07 schreef nikky het volgende:
Tering wat zijn jullie vroeg....
Smoesjes, vorige week had je ook al zo'n slap excuusquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Whehehehe...moet ff kijken. Zoals het er nu naar uit ziet kan ik niet op tijd weg van kantoor
quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:16 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Smoesjes, vorige week had je ook al zo'n slap excuus.
Hier nog 1quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Na zo'n vakantie heb ik wat opstart-problemen zeg maar
En ik wil wel mijn uren halen
Ik ook... Heel toevallig is dat altijd precies het moment dat de wekker afgaat...quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:16 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik sta gewoon op als ik wakker word.
Die zet ik nagenoeg nooit, met uitzondering van de schoolvakanties.. Meestal word ik sowieso uiterlijk wakker als de kinderen naar school gaan en dan niet he.quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ook... Heel toevallig is dat altijd precies het moment dat de wekker afgaat...
12,1 miljoen in de Staatsloterij?quote:
Ja meid het gaat ook zoooooooo snel met die sc. Ik zeg het gaat snel zeg ik. Ik zei nog die sc he? Iik zeg snelllllllllllll. Zo snellllll meid je weet niet wat je mee maakt. blablablaaaatquote:
HM, neem je pilletje even in joh. Het gaat niet goed met jequote:Op woensdag 11 juli 2007 09:20 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja meid het gaat ook zoooooooo snel met die sc. Ik zeg het gaat snel zeg ik. Ik zei nog die sc he? Iik zeg snelllllllllllll. Zo snellllll meid je weet niet wat je mee maakt. blablablaaaat![]()
![]()
OMG sla me
Ik ben nu echt toe aan weekend
![]()
Is dat nou lastig om weg te krijgen, die fecaliën achter je ellebogen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
12,1 miljoen in de Staatsloterij?
Had ik al verteld dat ik je altijd al heb bewonderd? En dat ik je als mijn beste vriendin zie?
Met 12,1 miljoen zorg ik wel voor iemand die dat voor mij doet...quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:32 schreef freud het volgende:
[..]
Is dat nou lastig om weg te krijgen, die fecaliën achter je ellebogen?
* HM2 3 Prozaq pilletjes achter de kiezen propt en wegspoelt met sterke koffiequote:Op woensdag 11 juli 2007 09:29 schreef Yoni het volgende:
[..]
HM, neem je pilletje even in joh. Het gaat niet goed met je
True...quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met 12,1 miljoen zorg ik wel voor iemand die dat voor mij doet...
Do it again? Of is er al een nieuwe nieuwe?quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:49 schreef freud het volgende:
[..]
True...
De nieuwe single van de chem bros is trouwens wel nerd bevorderend.
Bij de Konijn bijvoorbeeldquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:41 schreef CrazyCharlie het volgende:
Mogguh samenterzijde, werk sucks !
Waar kan ik een grijskaart scoren, heb ik blijkbaar nodig...hier in de buurt niet te krijgen.
Weet iemand een online winkel die ze verkoopt ?
PdeH had er laatst eentje geloof ik...
Best druk in je eentje zo in de vakantie....![]()
Hmm ik zal ook kijken of ik wat heb gewonnen in de staatsloterijquote:
FotoSG levert die meuk ookquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:41 schreef CrazyCharlie het volgende:
PdeH had er laatst eentje geloof ik...
Nee mijn slowchat is open gebleven en die van P nietquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
12,1 miljoen in de Staatsloterij?
Had ik al verteld dat ik je altijd al heb bewonderd? En dat ik je als mijn beste vriendin zie?
Materialistisch als ik ben kan ik enig gevoel van teleurstelling toch niet onderdrukken...quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:46 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nee mijn slowchat is open gebleven en die van P niet
Maar lief dat je me zo bewonderd
Ik zou zeggen:"Open er een topic over in R&P + KLB."quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Materialistisch als ik ben kan ik enig gevoel van teleurstelling toch niet onderdrukken...![]()
Mja, wel komkommertijd dan in je gevoelsleven. Teleurgesteld zijn over een hypothetische relatie met een mogelijke aanname van een potentiële winst.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Materialistisch als ik ben kan ik enig gevoel van teleurstelling toch niet onderdrukken...![]()
Daar krijg ik ook die 12,1 miljoen niet mee...quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:58 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik zou zeggen:"Open er een topic over in R&P + KLB."![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:01 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, wel komkommertijd dan in je gevoelsleven. Teleurgesteld zijn over een hypothetische relatie met een mogelijke aanname van een potentiële winst.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:46 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nee mijn slowchat is open gebleven en die van P niet
Je krijgt er hoogstens 12,5 users mee aan het ROFL-enquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar krijg ik ook die 12,1 miljoen niet mee...![]()
Ik verwerk mijn verlies maar in stilte denk ik...quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:08 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Je krijgt er hoogstens 12,5 users mee aan het ROFL-enHeb je toch iets gewonnen.
![]()
Oh, zeker. Heb ideeën genoeg, maar teveel interesses, dus ben reeel en weet dat ik in de nabije toekomst een boek nooit zal afronden. Daarom af en toe een leuk OP dichten als uitlaatklepquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Nooit overwogen om schrijver te worden?
Goh, drie keer raden wat meneer spaghetti in 2001 deedquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je liefde voor iemand over internet verklaren is ook zooooo 2001...
Dat zeg ik..quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:12 schreef Chanty het volgende:
[..]
Goh, drie keer raden wat meneer spaghetti in 2001 deed
Ik ga weer werken in dat oude spookhuis![]()
Gezond verstand voor gevorderden wel jaquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
Heb je ook een hobbycursus Psychologie erbij gedaan? Is leuk hoor..
zeg, als je toch aan het spammen bent, zet dan ook wat content op je site...quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:19 schreef kvdv het volgende:
Weer een nieuwe banner:
http://www.kvdv.nl/banner7.jpg
als je op www.kvdv.nl vaak genoeg op F5 drukt komt ie vanzelf voorbij![]()
Die website stelt verder niets voor idd... bedoeling was ook niet om te spammen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:25 schreef PankPinther het volgende:
[..]
zeg, als je toch aan het spammen bent, zet dan ook wat content op je site...![]()
Nou heb daar maar eens de dikke spinnenwebben weggehaald in huis (ja mijn fobie tijdelijk overwonnenquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat zeg ik..![]()
Doe eens gek, verwen die oude man eens een keer..![]()
camera meequote:Op woensdag 11 juli 2007 15:45 schreef Chanty het volgende:
[..]
eigenlijk is het best een tof huis omdat er zoveel echt enorm oude dingen liggen, foto's, boeken, postzegels, ed
Strebertjequote:Op woensdag 11 juli 2007 15:57 schreef Chanty het volgende:
Whoeoeoeoecijfers van de laatste twee tentamens zijn bekend en heb ze beide gehaald
Dat betekent dus dat ik mijn hele eerste uni-jaar in een keer heb gehaald zonder herkansingen
Ben best trots op mezelf
Er bestaat ook nog zoiets als privacyquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:57 schreef PankPinther het volgende:
[..]
camera mee
man blij met extra aandacht
jij blij met leuke foto's
stebertje mag je me noemen als ik de hele opleiding in een keer haalquote:
Grote meid!quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:57 schreef Chanty het volgende:
Whoeoeoeoecijfers van de laatste twee tentamens zijn bekend en heb ze beide gehaald
Dat betekent dus dat ik mijn hele eerste uni-jaar in een keer heb gehaald zonder herkansingen
Ben best trots op mezelf
Zolang je maar niet in de breedte groeit vind ik het goedquote:
alsof jij daar last van zou hebbenquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zolang je maar niet in de breedte groeit vind ik het goed
Ik moet natuurlijk nog wel iets hebben wat op een foto past..quote:
Dan moet je maar een stukje verder weg gaan staanquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik moet natuurlijk nog wel iets hebben wat op een foto past..![]()
*8mm Peleng adviseerd...quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Naar huis? Ik zit al thuis... Wacht ik zit de hele dag al thuis..quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:40 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Dan moet je maar een stukje verder weg gaan staan
Is het trouwens al tijd om naar huis te gaan?
wil je mij op de foto dan?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Jawel, hoor ik wil je best wel op de foto nemen..quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Jawel, hoor ik wil je best wel op de foto nemen..
Dat zegt meer over jou dan over mij..quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:48 schreef Chanty het volgende:
[..]![]()
![]()
Ben ik heeeel erg als ik nu doordenk?
![]()
![]()
Jahquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:48 schreef Chanty het volgende:
[..]![]()
![]()
Ben ik heeeel erg als ik nu doordenk?
![]()
![]()
Nou ik zou toch eerder zeggen:quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over mij..
Ik zeg het toch goed? Of klopt het taalkundig niet..
vergevenquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik ben geen journalist(e) van beroep, dus vergeef me m'n contaminatie. Maar ik zocht er echt geen dirty-mind achter hoor..
Of kom je thuis wat tekort..
Mjah, ik ben wel ondertussen wat gewend van je, dus ik kijk nergens meer van opquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:00 schreef Chanty het volgende:
[..]
vergevenmaar vergeef mij dan ook dat ik doordenk daarbij
Neuy zorg er wel voor dat ik niets tekort kom
nu alquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Mjah, ik ben wel ondertussen wat gewend van je, dus ik kijk nergens meer van op
Nee wacht, je draait het om. Je durft mij niet te leren kennen..quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:11 schreef Chanty het volgende:
[..]
nu aldamn, je bent nog niet eens begonnen mij te leren kennen
Oh jawel hoorquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nee wacht, je draait het om. Je durft mij niet te leren kennen..
Is dat een date?quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:21 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oh jawel hoorIk vreesch niets en niemand
date = afspraak hequote:Op woensdag 11 juli 2007 17:34 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik doe niet meer aan daten, hooguit aan afspreken
Ik en geen dirty mindquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
date = afspraak he
Het is alleen maar net hoe je het interpreteerd, zolang je het niet met een dirty-mind doet is er niks aan de hand![]()
![]()
K, op de koffie dan maar zo goed?quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:38 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik en geen dirty minddat kan dus niet he
Dus zeg maar gewoon het Nederlandse woord, dan komt alles goed
Und jetzt fressen![]()
Wie ...quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wie of wat smaakte goed?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:08 schreef KopieerMachine het volgende:
hey mensen
beter dan van je stokkiequote:Op woensdag 11 juli 2007 20:20 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
![]()
:edit: en een meteen tot morgenIk ga van het lijntje...
Hoiquote:
En doeiquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:20 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
![]()
:edit: en een meteen tot morgenIk ga van het lijntje...
quote:
Met mij gaat het wel goedquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:28 schreef An24 het volgende:
[..]
weer lachen met mijn boskatten vandaag. Hadden de keukenpapierrol genapt en lag nu in heeeul veel stukjes door het heeuuuule huis
![]()
Met jou?
Geen reserve bij?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik ging vandaag foto's nemen met m'n nieuwe lens, ik heb alleen maar stomme ganzen gezien..
En toen zag ik een mooie gans tussen de lelieblaadjes en toen was m'n batterij op
Nou waar wacht je op, aan het werk jij, bestellenquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nee, ik had verwacht dat ik nog m'n oude accu's van m'n G5 kon gebruiken, maar die passen alleen maar in de 300D en de 350D. En ik heb de 400D, zit er verdomme net een kleinere accu in..
Dus ik moet nog even van die elcheapo nieuwe accu's bestellen..
Mja, maar van vakantie in Nederland word je ook niet blij, dus ben liever aan het werk...als reclasseringswerker. Niet al te lang meer hoop ik. Heb gesolliciteerd om nieuwe werkers op te kunnen leiden. Zou deze week wat horen, maar blijft beetje stilquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:02 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Met mij gaat het wel goed
Hele week werken hé, en ja ben erg moe haha.
Ik werk bij een slagerij in een supermarkt, welliswaar
Wat voor werk doe jij?
Hij weer liefquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:33 schreef Chanty het volgende:
Ons lievvvve katjeweer
http://www.youtube.com/watch?v=-f6WFVOL75k
Wat was die site ook alweer waar je die accu's kon bestellen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:50 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nou waar wacht je op, aan het werk jij, bestellenAls je mij ooit op de foto wilt nemen (
) redt je het niet met een accu
Ik krijg er morgen een binnen (voor mijn EOS 350D) van Saake Shop. Kostte inc. verzending 14,95.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wat was die site ook alweer waar je die accu's kon bestellen?
geen idee, ik heb geen accu, ik heb gewone AA batterijen, maarja ik heb ook geen spiegelreflexquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wat was die site ook alweer waar je die accu's kon bestellen?
Die 800mAh en 1100 mAh zijn even duurquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:32 schreef kvdv het volgende:
[..]
Ik krijg er morgen een binnen (voor mijn EOS 350D) van Saake Shop. Kostte inc. verzending 14,95.
Canon accu's zijn goedkooop![]()
Que? Ik heb eerlijk geen idee wat voor eentje ik heb.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Die 800mAh en 1100 mAh zijn even duur
Mogge!quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:14 schreef HMaster-II het volgende:
Ik heb het voordeel van het eerder naar bed gaan ook ontdekt...Eerder wakker wordenDit helpt dus ook geen ene f#ck. Nu ben ik al om 05:30 uur wakker.
![]()
Iemand andere tips?
quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:14 schreef HMaster-II het volgende:
Ik heb het voordeel van het eerder naar bed gaan ook ontdekt...Eerder wakker wordenDit helpt dus ook geen ene f#ck. Nu ben ik al om 05:30 uur wakker.
![]()
Iemand andere tips?
quote:
*proest*quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:21 schreef HMaster-II het volgende:
Ik ga voor Arwins optie.die heb ik al in huis..
Die van Kwiebuske geeft zo'n kerkklokgalm na de mep..![]()
Kom net thuis en hij lag in de brievenbus. Er staat niet op hoeveel mAh. Alleen "High Capacity".quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:00 schreef kvdv het volgende:
[..]
Que? Ik heb eerlijk geen idee wat voor eentje ik heb.![]()
wtf, ik kijk zojuist nog eens op de website, en blijkbaar zijn er nu twee varianten inderdaad...![]()
nouja... dat wordt een verassing dan morgen. Ik zal wel laten weten wat 't is geworden.
Moggeehhhhquote:
Doe ik daalijk wel eerst nog even ontbijten brunchen..quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:13 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Moggeehhhh![]()
? Moet je zelf effe zetten, want hier is de koffie bijna op bitumen niveau.
Oke, handigquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:56 schreef kvdv het volgende:
[..]
Kom net thuis en hij lag in de brievenbus. Er staat niet op hoeveel mAh. Alleen "High Capacity".
go freud go!quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:20 schreef freud het volgende:
GRRR, even een camerawinkel aan het grillen. Op de site iets aanbieden als op voorraad, geen disclaimer over typfouten, en dan een order cancellen omdat iets niet op voorraad is met de boodschap dat het op de site staat als niet op voorraad. Jammer joh, screenshots gemaakt, site opgeslagen en mail gestuurd dat ik mijn order graag zsm wens te ontvangen. Hoe ze de niet bestaande producten regelen is niet mijn zaak.
Mijn ervaring is altijd dat je het niet krijgt..quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:20 schreef freud het volgende:
GRRR, even een camerawinkel aan het grillen. Op de site iets aanbieden als op voorraad, geen disclaimer over typfouten, en dan een order cancellen omdat iets niet op voorraad is met de boodschap dat het op de site staat als niet op voorraad. Jammer joh, screenshots gemaakt, site opgeslagen en mail gestuurd dat ik mijn order graag zsm wens te ontvangen. Hoe ze de niet bestaande producten regelen is niet mijn zaak.
Een winkel biedt iets aan. Ik betaal voor het artikel. De winkel is dan verplicht het artikel te leverenquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Mijn ervaring is altijd dat je het niet krijgt..
Nou ja ik heb er eens een cadeaubon aan overgehouden
Je kan met 'r gaan praten over koetjes en kalfjesquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:36 schreef Chanty het volgende:
Ga zo vier uur werken bij iemand waar ik afgelopen dinsdag ook al drie uur gewerkt heb. Beetje raar dus, want zo vies was het er niet dat diegene 7 uur hulp per week nodig heeftben benieuwd of die vrouw me straks verrast aankijkt omdat ze een fout hebben gemaakt. Anders weet ik echt niet wat ik daar 4 uur lang moet doen
Het is nou net iemand die niet graag praat, en liever een spelletje op de pc speelt (ja is nog niet zo een oud iemand). Je snapt: ik zit te springen om weer aan het werk te gaanquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je kan met 'r gaan praten over koetjes en kalfjes
Of je gaat Scrabblen ofzo..
Wat een nerdquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:44 schreef Chanty het volgende:
[..]
Het is nou net iemand die niet graag praat, en liever een spelletje op de pc speelt (ja is nog niet zo een oud iemand). Je snapt: ik zit te springen om weer aan het werk te gaanVanochtend wel weer leuk gewerkt
tof vrouwtje
Heb je je nog vermaakt met die man?quote:
die man was gisteren, vandaag waren het gewoon damesquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Heb je je nog vermaakt met die man?
Beetje theeleuten met die dames..quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:04 schreef Chanty het volgende:
[..]
die man was gisteren, vandaag waren het gewoon dames
Ik ook nog maar 7quote:
In pakken voor m'n verhuizing. Opruimen (idem). Fotograferen. Leuke dingen doen!quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik ook nog maar 7
Ga je nog wat doen dan in die 4 weken?
Met die eerste wel ja, die tweede niet, maarja verder wel lekker gewerktquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Beetje theeleuten met die dames..![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:21 schreef Chanty het volgende:
[..]
Met die eerste wel ja, die tweede niet, maarja verder wel lekker gewerkt
zolang het maar voor de zomer is en ik daarna wat anders vind welquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
, zolang je nog maar plezier in je werk hebt. Ik mag vanavond naar Transformers, "kgieekieggkoekoekoe"
![]()
Feliquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:35 schreef An24 het volgende:
![]()
Ik mag op gesprek komen voor de trainers functie (nieuwe reclasseringswerkers opleiden)
![]()
Ben blij![]()
P&O is beetje traag, hij mailde mij dat hij vandaag met mij wilde afspreken wanneer we een gesprek gaan plannenquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
FeliNu nog ff de job binnenhalen he
Wanneer is het grote moment?
Wat nou.. semi-ambtenaarquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:41 schreef An24 het volgende:
[..]
P&O is beetje traag, hij mailde mij dat hij vandaag met mij wilde afspreken wanneer we een gesprek gaan plannen![]()
Als ze op het hoofdkantoor allemaal zo zijn, lul ik me zo naar binnenhoop ik
Haha, wel beetje steriotyp he...mjah het heeft ook een maand geduurd voor ik wat hoorde. kwam volgens hem omdat de vacature bewust langer open gehouden werd en er lui met valkantie waren..quote:
tofquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:35 schreef An24 het volgende:
![]()
Ik mag op gesprek komen voor de trainers functie (nieuwe reclasseringswerkers opleiden)
![]()
Ben blij![]()
Stereotypjes zijn er om in de wereld te worden blijven gehoudenquote:
leuk zeg! lekker veel ervaring opdoen!quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Stereotypjes zijn er om in de wereld te worden blijven gehouden![]()
Kreeg gister een mailtje van het management van Seven dat ik waarschijnlijk vaker meegevraagd ga worden
Uhuhquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:56 schreef An24 het volgende:
[..]
leuk zeg! lekker veel ervaring opdoen!
Agenda dordt is nog beetje leeg, wel jammerquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhuh
* PdeHoog checkt agenda
Doe ik nog niet vaak genoeg
Ga je een keer mee Den Haag inquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:55 schreef An24 het volgende:
[..]
Agenda dordt is nog beetje leeg, wel jammer![]()
Mja, ff kijken...wat zit al best vol, alleen zondag nog niet, maar strand lonkt ook flink...ik laat het nog ff wetenquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ga je een keer mee Den Haag inMorgenavond Ska Jazz-dinges, zaterdagavond Jazz in de Grachten en ik ga naar het Paard-cafe om daar wat te fotograferen, zondag op en neer naar Alkmaar voor Gare Du Nord (en Marjo ff pesten
)
Wat klaag je danquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:07 schreef An24 het volgende:
[..]
Mja, ff kijken...wat zit al best vol, alleen zondag nog niet, maar strand lonkt ook flink...ik laat het nog ff weten![]()
Ik ken een pornofilm de zo begint....quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Jeuj, even snel een bende kamerzoekers het huis uitgewerkt, het gros was Duitsers. Maar goed, we zijn er na een maandje eindelijk uit. Het wordt een meisje!
Strandquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:07 schreef An24 het volgende:
[..]
Mja, ff kijken...wat zit al best vol, alleen zondag nog niet, maar strand lonkt ook flink...ik laat het nog ff weten![]()
Morgen even een litertje zonnebrand inslaanquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:07 schreef An24 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 06:16 schreef Xilantof het volgende:
Owhja!
En dit was de laatste keer dat ik om 05.30 op moest voor de komende 4 weken!
Even wat vakantie houden!
Vandaag ook maar lekker dagje. 1 overleg. En voor de rest foto's maken en chinees eten!
Veel plezierquote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:30 schreef ..zapper het volgende:
Vanavond beginnen drie dagen North Sea Jazz.
quote:
Ik komquote:Op vrijdag 13 juli 2007 07:56 schreef Yoni het volgende:
En zaterdag lekker feestjeWaar niemand komt
![]()
Tis tegenwoordig niet duurder dan Rock Werchter. Niet dat het dat minder prijzig maakt ofzoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Veel plezierVond het iets te prijzig eigenlijk
Dus vanavond maar gewoon gratis Jazz
Rotterdam Ska Jazz Foundation op de Grote Markt in Den Haag
bij jou ook al nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 07:56 schreef Yoni het volgende:
Mijn vakantie is alweer haast voorbij. Nog maar een weekje. Gelukkig kan ik volgende week wél eindelijk uit gaan slapen en leuke dingen doen![]()
En zaterdag lekker feestjeWaar niemand komt
![]()
Vergeet de last-minute afmeldingen niet he... Die kunnen op het laatste moment de complete balans helemaal omgooien...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:54 schreef Chanty het volgende:
[..]
bij jou ook al niet![]()
Wij hebben tot nu toe even veel aanmeldingen als afmeldingenMaarja, ben niet anders gewend eigenlijk
Reken niet teveel op jazz. Het is veel meer ska dan jazz namelijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Veel plezierVond het iets te prijzig eigenlijk
Dus vanavond maar gewoon gratis Jazz
Rotterdam Ska Jazz Foundation op de Grote Markt in Den Haag
Nou de mensen die wel komen, komen ook als ze dat zeggenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vergeet de last-minute afmeldingen niet he... Die kunnen op het laatste moment de complete balans helemaal omgooien...![]()
Ik ken de bandquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:02 schreef Yoni het volgende:
[..]
Reken niet teveel op jazz. Het is veel meer ska dan jazz namelijk.
Nee en vooral als de beide dames mijn plannen zwaar dwarsbomen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:54 schreef Chanty het volgende:
[..]
bij jou ook al niet![]()
Wij hebben tot nu toe even veel aanmeldingen als afmeldingenMaarja, ben niet anders gewend eigenlijk
nee niet omdat ik zo ongezellig ben, jarig zijn midden in de zomer is gewoon kut qua feesten
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:21 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nee en vooral als de beide dames mijn plannen zwaar dwarsbomen.
quote:
Ah...je komt dus ook begrijp ikquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]lach niet
![]()
Als ik naar deze beide afspraken ga, heb ik maar 4 afspraken in het weekendWaaronder 2 fotoshoot
![]()
![]()
als je plannen had moet je die gewoon voortzettenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:21 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nee en vooral als de beide dames mijn plannen zwaar dwarsbomen.
Zal wel in september wordenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:52 schreef Chanty het volgende:
[..]
als je plannen had moet je die gewoon voortzetten![]()
Beter dan!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:02 schreef Yoni het volgende:
[..]
Reken niet teveel op jazz. Het is veel meer ska dan jazz namelijk.
Beterquote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:41 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik ken een pornofilm de zo begint....
Yups dat mag gewoon, maar let er wel op, dat je een copie factuur meeneemt. Voor de verzekering e/of aanschaf in Nederland bewijs.....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:06 schreef Miss_S het volgende:
ff een domme vraag dus dan maar in SC
ik ga morgen naar Kos maar je camera die mag toch wel gewoon mee in je handbagage toch?
hmm zou ik dat nog hebben...................quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:17 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Yups dat mag gewoon, maar let er wel op, dat je een copie factuur meeneemt. Voor de verzekering e/of aanschaf in Nederland bewijs.....
Desnoods effe naar de plaatstelijk Dixons of Objectief rennen voor een fake-factuur.. Als je effe de reden geeft voor een vliegreis...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
hmm zou ik dat nog hebben...................
ja ik ben nog aan het zoeken maar hij ziet er ook behoorlijk gebruikt uit dus zal wel goed zijnquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Desnoods effe naar de plaatstelijk Dixons of Objectief rennen voor een fake-factuur.. Als je effe de reden geeft voor een vliegreis...
Maar als je camera er gebruikt uit ziet, dan doen ze minder moeilijk... Met Pro-spul is de controle wel scherper.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja ik ben nog aan het zoeken maar hij ziet er ook behoorlijk gebruikt uit dus zal wel goed zijn
En je hoeft je alleen druk te maken bij de nederlandse douanequote:
Haar er afquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:45 schreef Chanty het volgende:
Net voor de tweede keer in mijn leven naar een kapper geweest. Zat daar met hartslag 180Er zijn wel aardig wat centimeters vanaf, maarja, dat moest ook gewoon
maar damn wat is dat eng als vreemde mensen in je haar knippen!
mijn moeder of een vriendin van mijn moeder. Die is wel kapster maar komt echt al een eeuwigheid langs, dus ja, dat is niet echt naar de kapper gaanquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:54 schreef ..zapper het volgende:
Wie knipt het anders dan?
Tsja, lang haar moet wel mooi zijn anders kan het beter wat korter zijnquote:
Met de haarlengte van P. zal het fenomeen dode punten zich niet heel snel manifesteren waarschijnlijk...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:00 schreef Chanty het volgende:
[..]
Tsja, lang haar moet wel mooi zijn anders kan het beter wat korter zijn
Ah die 2 cm is toch niet zo erg, bij mij is er 10 cm af..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:00 schreef Chanty het volgende:
[..]
Tsja, lang haar moet wel mooi zijn anders kan het beter wat korter zijn
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met de haarlengte van P. zal het fenomeen dode punten zich niet heel snel manifesteren waarschijnlijk...
Mannen... die weten ook niks...![]()
Het is wa meer dan twee cm, denk eerder een cm of 5/6quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ah die 2 cm is toch niet zo erg, bij mij is er 10 cm af..
Meid, vertel me alles...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:06 schreef Chanty het volgende:
[..]nope, maar jij snapt het wel
Echt een verschil trouwens, valt weer beter en voelt ook beter aan. De haarpunten waren echt dood en dan voelt het zo enorm stugMaar nu weer lekker zacht
Alleen jammer dat het geen er net was aangegroeid er nu dus weer vanaf is
Het wordt nooit langer....
Ach lelijker zul je er niet op worden en het groeit echt wel weer aan..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:06 schreef Chanty het volgende:
[..]
Het is wa meer dan twee cm, denk eerder een cm of 5/6
Ja het is ook nog wel lang, maar het was langerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ach lelijker zul je er niet op worden en het groeit echt wel weer aan..
Je had toch behoorlijk lang haar als ik me het in het laatste filmpje nog herinnerde.
Tuh tuhquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meid, vertel me alles...
* AirwiN doet z'n knieën over elkaar en nipt van z'n sherry...
Haar tot over je billen, pfff. Je moet die buttercheeks niet met haar bedekken, das zondequote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:10 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja het is ook nog wel lang, maar het was langeren nu duurt het weer 6 maanden, en dan gaat er weer 5 cm van af... en zo gaat het door
zo krijg ik dus nooit de lengte die ik wil
Vroegah, toen had ik haar tot over mijn billen,... maarja, toen was ik ook nog korter
joh dat was toen ik 6 was, daar mocht je niet eens kijken naar die billenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Haar tot over je billen, pfff. Je moet die buttercheeks niet met haar bedekken, das zonde
Nah daar begin ik niet aan, kost harstikke veel geld en lijkt me niet echt fijn van die geplakte dingen in je haarquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je hebt toch van die Hairextensions zoals ze dat in vrouwelijke kringen noemen..
Of een bad waar je ze in hangt!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:26 schreef ..zapper het volgende:
Luxaflex, daar moet je gewoon geduld voor hebben.
luxaflex kun je het beste in bad leggen, maarja, moet je wel hebbenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:24 schreef LekkerApart het volgende:
Gheheh..
En Mr. Noodle, ik ben een slechte poetsvrouw..
Maar ik woon dus sindskort bij mijn vriend, en die poetst nog slechter.. En het huis was vies..
Maar ik kan niet een beetje schoonmaken, als ik dan eens begin dan moet alles schoon..
Ben nu klaar met de keuken, maar ben nog op zoek naar een handige techniek om luxaflex schoon te maken..
We hebben 6 van die dingen, bestaande uit 4 delen.. En als je er met een sloffe doek overgaat buigen de delen door :S
We hebben zo'n geval die je er om kunt schuiven, maar omdat het 4 delen is werkt dat ook bizar slecht :S
Ik snap het ook wel hoorquote:
het is nog lang genoeg omquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel hoorMaar vrouwen met lang haar zijn
ik heb geen luxaflex dus dat scheelt weer. Maar goed, verder hebben we een toffe keuken, compleet roestvrij staal en de vloer is gewoon van zeil, dus alles is makkelijk binnen een half uurtje te doen..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:24 schreef LekkerApart het volgende:
Gheheh..
En Mr. Noodle, ik ben een slechte poetsvrouw..
Maar ik woon dus sindskort bij mijn vriend, en die poetst nog slechter.. En het huis was vies..
Maar ik kan niet een beetje schoonmaken, als ik dan eens begin dan moet alles schoon..
Ben nu klaar met de keuken, maar ben nog op zoek naar een handige techniek om luxaflex schoon te maken..
We hebben 6 van die dingen, bestaande uit 4 delen.. En als je er met een sloffe doek overgaat buigen de delen door :S
We hebben zo'n geval die je er om kunt schuiven, maar omdat het 4 delen is werkt dat ook bizar slecht :S
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:32 schreef Chanty het volgende:
[..]
het is nog lang genoeg omte zijn hoor
Nee Sorry, Sinead o Conner heeft 1 keer die fout gemaakt tijdens de 80's. Tegenwoordig loopt ze ook liever met een bosje haar door de straten van LA..quote:
quote:
klopt dat heb ik ook wel eens gehoord, maar t groeit wel gewoon door. Ben nu sinds mijn veertiende bezig het te laten groeien en het gaat gewoon heel traag omdat als je het verzorgd wilt houden, je er steeds weer een deel vanaf moet halen. Dus komt er 6 cm bij, gaat er weer vier vanaf en ben je in en half jaar 2 cm opgeschoten uiteindelijk. Maar al met al kom je er wel, kost alleen veeeeel tijdquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:44 schreef LekkerApart het volgende:
Hmm ik heb geen bad..
Maar ff gegoogled, en daar zeggen ze haken in de muur van de badkamer maken, luxaflex dicht draaien, insprayen met ontvettend spul + eventueel wasverzachter (blijft dan langer stofvrij) en dan afspoelen..
Zal vriendjelief vanavond eens lief aankijken voor een paar mooie haken in de badkamer..
En anders doet ie het zelf maar of koopt mooie (rol)gordijnen/vitrage.
Dit is het eerste en laatste huis waar ik woon met luxaflex voor de ramen
Ga niet de hele vakantie staan poetsen, moet ook nog lekker met mijn camera spelen en andere dingen gaan doen..
Enne lang haar, mijne groeit nooit verder als het bij de onderkant van mijn schouderbladen komt.. Volgens de kapper heeft iedereen een maximale haarlengte..
Bah dat lijkt me klote, tenminste als je het wel langer wil, dan zijn extensions miss wel een mooie uitkomstquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:59 schreef LekkerApart het volgende:
Mijn haar groeit snel, maar de punten zijn ook even snel dood..
Dus mijn haar groeit niet echt..
Er gaat net zoveel af bij kapper als het groeit..
of eens in het half jaar ontstoppenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
Bij lang haar moet je alleen elke keer dat je weer douched. Het doucheputje weer schoonmaken..
Ja maar dat is dus niet goed he? Geen wonder dat om het half jaar weer de loodgieter langs mag komen..quote:
Zo'n afdekputje vangt al heel wat op en borstelen voor het douchen helpt ookquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja maar dat is dus niet goed he? Geen wonder dat om het half jaar weer de loodgieter langs mag komen..
Laten we nou net 3 vrouwen in huis hebben en ik nog redelijk lang haar hebben..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:14 schreef Chanty het volgende:
[..]
Zo'n afdekputje vangt al heel wat op en borstelen voor het douchen helpt ookverder af en toe ontstopper erin. T is niet zo dramatisch. Feest heb je pas als je met drie vrouwen in huis woont met allen lang haar
succesquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Laten we nou net 3 vrouwen in huis hebben en ik nog redelijk lang haar hebben..![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:17 schreef Chanty het volgende:
[..]
succesIk weet nog wel hoe vaak dat putje slecht doorliep toen ik op kamer woonde
en dan hadden we al een afdekputje erop zitten
Voor? Ik droeg zelf het grootste deel bij aan dat verstopte putje waarschijnlijk, aangezien ik het langste haar hadquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:19 schreef Chanty het volgende:
[..]
Voor? Ik droeg zelf het grootste deel bij aan dat verstopte putje waarschijnlijk, aangezien ik het langste haar had
*zwoele stem* bel zequote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
Anyways genoeg gelult over haren in doucheputjes, ik ga even snel eten en over kleine 10 richting werk..
ben ik jaloers op lukt mij nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:56 schreef Xilantof het volgende:
Vakantie!
(al een paar uurtjes, maar heb net ff heerlijk 1,5 uur geslapen).
Lukt mij normaal dus ook nooit.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ben ik jaloers op lukt mij nietgaat altijd iemand mij storen...
zelfs als ik alleen thuis ben , klinkt raar maar dan komen virienden langs
juist als ik wil slapen .
weetje dat tv kijken slechter voor je is dan slapenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:14 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Lukt mij normaal dus ook nooit.
Maar voelde me gewoon erg moe dus nu lukte het wel.
mwa, klagen is een groot woordquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Meestal klaag je over iemand anders en niet jezelf![]()
ik heb geen problemen ermee als het maar opgeruimd isquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:21 schreef Chanty het volgende:
[..]
mwa, klagen is een groot woordIk weet gewoon wat het gevolg is van lang haar. Optelsom: wat het gevolg is van drie mensen met lang haar. Maar klagen, neuy de huisbaas had er hooguit last van
Deden we, en we hadden een afschermputje erin die al een deel opving maar eens in het half jaar was het alsnog verstoptquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik heb geen problemen ermee als het maar opgeruimd is![]()
maarja, dan moet je er toch iets aan doen hardnekkig goot steen middel doorheen gooien
![]()
bleh vanavond cornflakes of ik moet naarde winkel toe...
Mocht je bij die testdagen een beetje fatsoenlijk rond lopen met je cam?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:33 schreef Marc H het volgende:
Zo, weer terug van een midweekje Limburg en (verre) omstreken. Ben o.a. naar luxemburg geweest (erg fotogeniek), en een dagje Spa-Francorchamps voor de F1 testdagen. (Damn, wat gaan die dingen hard!)
Zit nu op mijn werk, voor één dag, om daarna weer 3 weken vrij te hebben, voor o.a. Campzone.
Fotos volgen later.
Ik slaap niet bijster veel, maar ik kijk nog minder tvquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:17 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
weetje dat tv kijken slechter voor je is dan slapentis een feit
Helaas was het circuit maar gedeeltelijk open voor publiek. Dat was wel een tegenvaller, en vaak dubbele hekken waardoor je lang niet overal fijn kan fotograferen. Waardoor er niet veel meer mogelijk was dan wat leuke pan-shots. Maar leuk om een keer gedaan te hebben.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:38 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Mocht je bij die testdagen een beetje fatsoenlijk rond lopen met je cam?
hmm, campzone blijft ook leuk om een keertje te doen. Wat speelt men zoal tegenwoordig?
Ja, full eventquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:57 schreef Yoni het volgende:
Ga je full event Campzone Marc H? Zo nee, ben je er 28 juli? Dan kom ik ff buurten namelijk![]()
Als je er zin in hebt hoorquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:21 schreef Marc H het volgende:
Ik denk dat er toch veel zijn afgevallen door de nieuwe lokatie, Biddinghuizen was lekker centraal.
En als je uit groningen moet komen is het best wel een roteind weg.
Waar is de mijne?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:44 schreef freud het volgende:
IKEA ijsjes zijn het lekkerste als je je er al 3 uur op verheugd.
Heb ik maar opgegeten, hij begon te smelten en je was nog niet in zicht...quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:54 schreef freud het volgende:
[..]
Heb ik maar opgegeten, hij begon te smelten en je was nog niet in zicht...
En nou opruimen jij.
hoe word je ziek...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo even lekker gewerkt. Morgen mag ik 8 uurtjes draaien. 30 graden buiten en ik mag een winterjas aantrekken omdat de Airco op volle toeren staat te draaien
Ja iedereen zat al te snotteren op het werk, echt te erg..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:31 schreef prupke het volgende:
[..]
hoe word je ziek...
* prupke een takkehekel aan airo heeft
komt meestal omdat niemand weet hoe je een airco moet gebruiken maar goed,quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja iedereen zat al te snotteren op het werk, echt te erg..
P ging niet...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
... Dus vanavond maar gewoon gratis JazzRotterdam Ska Jazz Foundation op de Grote Markt in Den Haag
komt door een kwestie van te dichtbij nemenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 04:29 schreef tonja het volgende:
Vandaag deze foto gemaakt.
Wat ik niet snap is dat het kippengaas waar ik doorheen fotografeerde zeg maar, zo prachtig verdwijnt.
Ik bedoel de vogel is best scherp, maar hoe kan het dat dat gaas wat voor de vogel zit totaal uit beeld verdwijnt?
[afbeelding]
nee ik ook niet denk 2e nadenksel zegt van meerdere hoekinvallenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 04:34 schreef tonja het volgende:
Toch merkwaardig dat het plaatje van de vogel er zo netjes uit komt. Ik snap dat niet.
tis apart en nu ga ik slapenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 04:39 schreef tonja het volgende:
Ja, maar het is met 1 lens gemaakt. vlak voor het gaas en gefocust op de vogel. Je zou dan toch verwachten dat je dat gaas voor die vogel ziet, maar ik kan niets ontdekken.
Komt door het principe van DOF. Afhankelijk van je diafragma wordt er een bepaald gebied voor en achter het onderwerp waar je op scherp hebt gesteld ook scherp. In dit geval viel het gaas niet in dat gebied dus zal het minder zichtbaar worden. Het is overigens wel mooi verdwenen hierquote:Op zaterdag 14 juli 2007 04:39 schreef tonja het volgende:
Ja, maar het is met 1 lens gemaakt. vlak voor het gaas en gefocust op de vogel. Je zou dan toch verwachten dat je dat gaas voor die vogel ziet, maar ik kan niets ontdekken.
Ik ben niet wakker en moet over een uur gaan verhuizenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 08:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
Woei, goeiemorgen. Ik ben klaarwakker en hoef pas over anderhalf uur te beginnen met werken, apart..
Mijn dag begon echt goed!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 08:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
Woei, goeiemorgen. Ik ben klaarwakker en hoef pas over anderhalf uur te beginnen met werken, apart..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |