als ik thuis was geweest had ik online kunnen komen, maar heb je pm ontvangenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:28 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hey...kan je ff op msn komen? kheb een vraagje
En zo smiespelen we doorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wordt er weer achter onze ruggen om gesmiespeld..
Ik heb de hele dag niet gepostquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:12 schreef CocaColaLight het volgende:
LOL eerst is er een half uur geen SC en dan binnen 1 minuut twee stuks...
Op de een of andere manier geeft het wel aan wie de grootste verslaafden zijn
En nee ik kies geen SC die verder moet, deze stond bovenaan
Gel*l, sluit hem dan nietquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hier staan meer posts in, van mij mag deze bestaan. Sorry, moest weg net
Werken he... Xil wint het tegenwordigquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:07 schreef nikky het volgende:
Tering wat zijn jullie vroeg....
Whehehehe...moet ff kijken. Zoals het er nu naar uit ziet kan ik niet op tijd weg van kantoorquote:
Ik sta gewoon op als ik wakker wordquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:07 schreef nikky het volgende:
Tering wat zijn jullie vroeg....
Smoesjes, vorige week had je ook al zo'n slap excuusquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Whehehehe...moet ff kijken. Zoals het er nu naar uit ziet kan ik niet op tijd weg van kantoor
quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:16 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Smoesjes, vorige week had je ook al zo'n slap excuus.
Hier nog 1quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Na zo'n vakantie heb ik wat opstart-problemen zeg maar
En ik wil wel mijn uren halen
Ik ook... Heel toevallig is dat altijd precies het moment dat de wekker afgaat...quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:16 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik sta gewoon op als ik wakker word.
Die zet ik nagenoeg nooit, met uitzondering van de schoolvakanties.. Meestal word ik sowieso uiterlijk wakker als de kinderen naar school gaan en dan niet he.quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ook... Heel toevallig is dat altijd precies het moment dat de wekker afgaat...
12,1 miljoen in de Staatsloterij?quote:
Ja meid het gaat ook zoooooooo snel met die sc. Ik zeg het gaat snel zeg ik. Ik zei nog die sc he? Iik zeg snelllllllllllll. Zo snellllll meid je weet niet wat je mee maakt. blablablaaaatquote:
HM, neem je pilletje even in joh. Het gaat niet goed met jequote:Op woensdag 11 juli 2007 09:20 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja meid het gaat ook zoooooooo snel met die sc. Ik zeg het gaat snel zeg ik. Ik zei nog die sc he? Iik zeg snelllllllllllll. Zo snellllll meid je weet niet wat je mee maakt. blablablaaaat![]()
![]()
OMG sla me
Ik ben nu echt toe aan weekend
![]()
Is dat nou lastig om weg te krijgen, die fecaliën achter je ellebogen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
12,1 miljoen in de Staatsloterij?
Had ik al verteld dat ik je altijd al heb bewonderd? En dat ik je als mijn beste vriendin zie?
Met 12,1 miljoen zorg ik wel voor iemand die dat voor mij doet...quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:32 schreef freud het volgende:
[..]
Is dat nou lastig om weg te krijgen, die fecaliën achter je ellebogen?
* HM2 3 Prozaq pilletjes achter de kiezen propt en wegspoelt met sterke koffiequote:Op woensdag 11 juli 2007 09:29 schreef Yoni het volgende:
[..]
HM, neem je pilletje even in joh. Het gaat niet goed met je
True...quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met 12,1 miljoen zorg ik wel voor iemand die dat voor mij doet...
Do it again? Of is er al een nieuwe nieuwe?quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:49 schreef freud het volgende:
[..]
True...
De nieuwe single van de chem bros is trouwens wel nerd bevorderend.
Bij de Konijn bijvoorbeeldquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:41 schreef CrazyCharlie het volgende:
Mogguh samenterzijde, werk sucks !
Waar kan ik een grijskaart scoren, heb ik blijkbaar nodig...hier in de buurt niet te krijgen.
Weet iemand een online winkel die ze verkoopt ?
PdeH had er laatst eentje geloof ik...
Best druk in je eentje zo in de vakantie....![]()
Hmm ik zal ook kijken of ik wat heb gewonnen in de staatsloterijquote:
FotoSG levert die meuk ookquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:41 schreef CrazyCharlie het volgende:
PdeH had er laatst eentje geloof ik...
Nee mijn slowchat is open gebleven en die van P nietquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
12,1 miljoen in de Staatsloterij?
Had ik al verteld dat ik je altijd al heb bewonderd? En dat ik je als mijn beste vriendin zie?
Materialistisch als ik ben kan ik enig gevoel van teleurstelling toch niet onderdrukken...quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:46 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nee mijn slowchat is open gebleven en die van P niet
Maar lief dat je me zo bewonderd
Ik zou zeggen:"Open er een topic over in R&P + KLB."quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Materialistisch als ik ben kan ik enig gevoel van teleurstelling toch niet onderdrukken...![]()
Mja, wel komkommertijd dan in je gevoelsleven. Teleurgesteld zijn over een hypothetische relatie met een mogelijke aanname van een potentiële winst.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Materialistisch als ik ben kan ik enig gevoel van teleurstelling toch niet onderdrukken...![]()
Daar krijg ik ook die 12,1 miljoen niet mee...quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:58 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik zou zeggen:"Open er een topic over in R&P + KLB."![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:01 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, wel komkommertijd dan in je gevoelsleven. Teleurgesteld zijn over een hypothetische relatie met een mogelijke aanname van een potentiële winst.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:46 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nee mijn slowchat is open gebleven en die van P niet
Je krijgt er hoogstens 12,5 users mee aan het ROFL-enquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar krijg ik ook die 12,1 miljoen niet mee...![]()
Ik verwerk mijn verlies maar in stilte denk ik...quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:08 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Je krijgt er hoogstens 12,5 users mee aan het ROFL-enHeb je toch iets gewonnen.
![]()
Oh, zeker. Heb ideeën genoeg, maar teveel interesses, dus ben reeel en weet dat ik in de nabije toekomst een boek nooit zal afronden. Daarom af en toe een leuk OP dichten als uitlaatklepquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Nooit overwogen om schrijver te worden?
Goh, drie keer raden wat meneer spaghetti in 2001 deedquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je liefde voor iemand over internet verklaren is ook zooooo 2001...
Dat zeg ik..quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:12 schreef Chanty het volgende:
[..]
Goh, drie keer raden wat meneer spaghetti in 2001 deed
Ik ga weer werken in dat oude spookhuis![]()
Gezond verstand voor gevorderden wel jaquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
Heb je ook een hobbycursus Psychologie erbij gedaan? Is leuk hoor..
zeg, als je toch aan het spammen bent, zet dan ook wat content op je site...quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:19 schreef kvdv het volgende:
Weer een nieuwe banner:
http://www.kvdv.nl/banner7.jpg
als je op www.kvdv.nl vaak genoeg op F5 drukt komt ie vanzelf voorbij![]()
Die website stelt verder niets voor idd... bedoeling was ook niet om te spammen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:25 schreef PankPinther het volgende:
[..]
zeg, als je toch aan het spammen bent, zet dan ook wat content op je site...![]()
Nou heb daar maar eens de dikke spinnenwebben weggehaald in huis (ja mijn fobie tijdelijk overwonnenquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat zeg ik..![]()
Doe eens gek, verwen die oude man eens een keer..![]()
camera meequote:Op woensdag 11 juli 2007 15:45 schreef Chanty het volgende:
[..]
eigenlijk is het best een tof huis omdat er zoveel echt enorm oude dingen liggen, foto's, boeken, postzegels, ed
Strebertjequote:Op woensdag 11 juli 2007 15:57 schreef Chanty het volgende:
Whoeoeoeoecijfers van de laatste twee tentamens zijn bekend en heb ze beide gehaald
Dat betekent dus dat ik mijn hele eerste uni-jaar in een keer heb gehaald zonder herkansingen
Ben best trots op mezelf
Er bestaat ook nog zoiets als privacyquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:57 schreef PankPinther het volgende:
[..]
camera mee
man blij met extra aandacht
jij blij met leuke foto's
stebertje mag je me noemen als ik de hele opleiding in een keer haalquote:
Grote meid!quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:57 schreef Chanty het volgende:
Whoeoeoeoecijfers van de laatste twee tentamens zijn bekend en heb ze beide gehaald
Dat betekent dus dat ik mijn hele eerste uni-jaar in een keer heb gehaald zonder herkansingen
Ben best trots op mezelf
Zolang je maar niet in de breedte groeit vind ik het goedquote:
alsof jij daar last van zou hebbenquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zolang je maar niet in de breedte groeit vind ik het goed
Ik moet natuurlijk nog wel iets hebben wat op een foto past..quote:
Dan moet je maar een stukje verder weg gaan staanquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik moet natuurlijk nog wel iets hebben wat op een foto past..![]()
*8mm Peleng adviseerd...quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Naar huis? Ik zit al thuis... Wacht ik zit de hele dag al thuis..quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:40 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Dan moet je maar een stukje verder weg gaan staan
Is het trouwens al tijd om naar huis te gaan?
wil je mij op de foto dan?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Jawel, hoor ik wil je best wel op de foto nemen..quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Jawel, hoor ik wil je best wel op de foto nemen..
Dat zegt meer over jou dan over mij..quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:48 schreef Chanty het volgende:
[..]![]()
![]()
Ben ik heeeel erg als ik nu doordenk?
![]()
![]()
Jahquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:48 schreef Chanty het volgende:
[..]![]()
![]()
Ben ik heeeel erg als ik nu doordenk?
![]()
![]()
Nou ik zou toch eerder zeggen:quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over mij..
Ik zeg het toch goed? Of klopt het taalkundig niet..
vergevenquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik ben geen journalist(e) van beroep, dus vergeef me m'n contaminatie. Maar ik zocht er echt geen dirty-mind achter hoor..
Of kom je thuis wat tekort..
Mjah, ik ben wel ondertussen wat gewend van je, dus ik kijk nergens meer van opquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:00 schreef Chanty het volgende:
[..]
vergevenmaar vergeef mij dan ook dat ik doordenk daarbij
Neuy zorg er wel voor dat ik niets tekort kom
nu alquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Mjah, ik ben wel ondertussen wat gewend van je, dus ik kijk nergens meer van op
Nee wacht, je draait het om. Je durft mij niet te leren kennen..quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:11 schreef Chanty het volgende:
[..]
nu aldamn, je bent nog niet eens begonnen mij te leren kennen
Oh jawel hoorquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nee wacht, je draait het om. Je durft mij niet te leren kennen..
Is dat een date?quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:21 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oh jawel hoorIk vreesch niets en niemand
date = afspraak hequote:Op woensdag 11 juli 2007 17:34 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik doe niet meer aan daten, hooguit aan afspreken
Ik en geen dirty mindquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
date = afspraak he
Het is alleen maar net hoe je het interpreteerd, zolang je het niet met een dirty-mind doet is er niks aan de hand![]()
![]()
K, op de koffie dan maar zo goed?quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:38 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik en geen dirty minddat kan dus niet he
Dus zeg maar gewoon het Nederlandse woord, dan komt alles goed
Und jetzt fressen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |