als ik thuis was geweest had ik online kunnen komen, maar heb je pm ontvangenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:28 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hey...kan je ff op msn komen? kheb een vraagje
En zo smiespelen we doorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wordt er weer achter onze ruggen om gesmiespeld..
Ik heb de hele dag niet gepostquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:12 schreef CocaColaLight het volgende:
LOL eerst is er een half uur geen SC en dan binnen 1 minuut twee stuks...
Op de een of andere manier geeft het wel aan wie de grootste verslaafden zijn
En nee ik kies geen SC die verder moet, deze stond bovenaan
Gel*l, sluit hem dan nietquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hier staan meer posts in, van mij mag deze bestaan. Sorry, moest weg net
Werken he... Xil wint het tegenwordigquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:07 schreef nikky het volgende:
Tering wat zijn jullie vroeg....
Whehehehe...moet ff kijken. Zoals het er nu naar uit ziet kan ik niet op tijd weg van kantoorquote:
Ik sta gewoon op als ik wakker wordquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:07 schreef nikky het volgende:
Tering wat zijn jullie vroeg....
Smoesjes, vorige week had je ook al zo'n slap excuusquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Whehehehe...moet ff kijken. Zoals het er nu naar uit ziet kan ik niet op tijd weg van kantoor
quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:16 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Smoesjes, vorige week had je ook al zo'n slap excuus.
Hier nog 1quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Na zo'n vakantie heb ik wat opstart-problemen zeg maar
En ik wil wel mijn uren halen
Ik ook... Heel toevallig is dat altijd precies het moment dat de wekker afgaat...quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:16 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik sta gewoon op als ik wakker word.
Die zet ik nagenoeg nooit, met uitzondering van de schoolvakanties.. Meestal word ik sowieso uiterlijk wakker als de kinderen naar school gaan en dan niet he.quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ook... Heel toevallig is dat altijd precies het moment dat de wekker afgaat...
12,1 miljoen in de Staatsloterij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |