goed punt inderdaad.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:23 schreef MarocLady het volgende:
bovendien snap ik niet waarom haar Marokkaanse kant zo interessant is, want ze heeft namelijk helemaal niks met Marokko....de Antiliaanse kant van Amanda wordt ook niet zo in de spotlights gezet, dussss
Goudenkooiheadliner is een talpa medewerker die de internet promotie doet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:39 schreef scanman01 het volgende:
Het filmpje: http://goudenkooi.headlin(...)ia-in-de-slaapkamer/
De maker van het filmpje heeft er ook een slomo van ingevoegd. Huub's hele wang is meteen daarna knalrood.
Auto's zijn dingen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:31 schreef toxikon het volgende:
volgens mij is dat marokkaanse in marokkaanse kankerhoer niet racistisch bedoeld.
als we het over een russische kutauto hebben (lada) is dat niet racistisch maar een verduidelijking van waar die auto vandaan komt.
een turk is een turk, een marocaanse kuthoer is gewoon iemand uit marokko met apparte gewoontes.
als iemand dit racisme vindt zegt dat meer over jou dan over mij.
stelletje FOK!-hoeren dat jullie zijn.
![]()
![]()
![]()
![]()
Guttegut, dus zelfs marokkanse dames volgen dezelfde onzinredenering als hun broertjes die sissen naar zo ongeveer blanke vrouwen die volgens hun hoeren zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:51 schreef MarocLady het volgende:
[..]
daar gaat het niet om, zij loopt in haar slipje rond voor heel nl en tussen seiko's in een freakshow en dus wist zij vantevoren hoe die mensen met elkaar omgaan en wat haar te wachten stond. Hoe debielerig kun je dan nog zijn om daar nog aan mee te doen. Tenzij ze 't zelf lekker vind om zo behandeld te worden, als een vorm van zelfkastijding ofzo
d'r zal wel een heel psychologische theorie achter zitten ofzo
misschien ben je geen racist, maar in ieder geval wel gefrustreerdquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:43 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Guttegut, dus zelfs marokkanse dames volgen dezelfde onzinredenering als hun broertjes die sissen naar zo ongeveer blanke vrouwen die volgens hun hoeren zijn.
Wat een nonsens, elke vrouw zonder boerka is een hoer die je mag betasten ofzo?
Wat een domme praat.
....... zegt degene die iemand voor pedofiel uitmaakt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:52 schreef MarocLady het volgende:
[..]
misschien ben je geen racist, maar in ieder geval wel gefrustreerd![]()
en ik weet niet wat erger is
Loopt ze rond tussen Seiko's damn dat lijkt me wel gaaf en dan vooral die chronograph watches zijn mooiquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:16 schreef MarocLady het volgende:
net goed voor die snollebol, moet ze maar niet meedoen aan die freakshow en dan ook nog in een slipje lopen tussen allemaal sexueel gefrustreerde pedofielen en seiko's...ze zoekt het gewoon zelf op!
Snap je echt het verschil niet? Nee hè?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:04 schreef Lieve het volgende:
Hollandse stroopwafel
Arnhemse meisjes
Deventer koeken
vietnamese loempiabakker
Russische schrijver
Amerikaanse marinier
Duitse voetballer
Berlijnse muur bouwer
Griekse schone (soort Lieke type)
Weense apfelstrudel
Haagsche Courant
Belgische patatbakker
Wat een ongelofelijke onzin is dit Wat nou Racistische stroopwafels?
Wie hier serieus op in gaat is toch echt los van de bovenkamer.
Tuttut, guttegut, wil je een emmertje?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:52 schreef MarocLady het volgende:
[..]
misschien ben je geen racist, maar in ieder geval wel gefrustreerd![]()
en ik weet niet wat erger is
huub is ook een pedoo!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:55 schreef mootie het volgende:
[..]
....... zegt degene die iemand voor pedofiel uitmaakt.![]()
Okay, jij bent stapelgek.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:31 schreef MarocLady het volgende:
[..]
huub is ook een pedoo!!
hij zegt toch niet voor niks dat ie 't met cheyene van 9 jaar wilt doen?????
en degenen die dit proberen goed te praten of iets in die richting, zijn gewoon net zo ziek als die pedo
punt is dat die pedo dat helemaal niet duidelijk moet gaan maken! niemand heeft hem om verduidelijking gevraagdquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:31 schreef toxikon het volgende:
volgens mij is dat marokkaanse in marokkaanse kankerhoer niet racistisch bedoeld.
als we het over een russische kutauto hebben (lada) is dat niet racistisch maar een verduidelijking van waar die auto vandaan komt.een turk is een turk, een marocaanse kuthoer is gewoon iemand uit marokko met apparte gewoontes.
als iemand dit racisme vindt zegt dat meer over jou dan over mij.
stelletje FOK!-hoeren dat jullie zijn.
![]()
![]()
![]()
![]()
Helemaal niet joh. MarocLady is lekker op dreef en schept weer wat leven in de brouwerij.quote:
hij kan gewoon niet geloven dat zijn grote held een enge pedo blijkt te zijnquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:46 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Helemaal niet. MarocLady is lekker op dreef en schept weer wat leven in de brouwerij.
Amanda is ook nogal antilliaans he?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:44 schreef MarocLady het volgende:
[..]
punt is dat die pedo dat helemaal niet duidelijk moet gaan maken! niemand heeft hem om verduidelijking gevraagd
amanda heeft ie bovendien ook nooit antilaanse blabla genoemd, denkt ie soms dat ie nadia daarmee gaat raken ofzo, zij heeft toch al eerder gezegd dat ze helemaal niks met haar marokkaanse gedeelte heeft...heel raar allemaal
ik geloof dat het gewoon een onderdeel van het script is, en dat 't zo gespeeld moest worden
Heb jij dat stukje gezien over Cheyenne?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:48 schreef MarocLady het volgende:
[..]
hij kan gewoon niet geloven dat zijn grote held een enge pedo blijkt te zijn
tis de ontkenningsfase![]()
Jaaa!!!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb jij dat stukje gezien over Cheyenne?
Dus als iemand zegt dat hij het met een kind wil doen is hij automatisch een echte pedofiel?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:52 schreef MarocLady het volgende:
[..]
Jaaa!!!!
check die filmtopic maar of zoek op youtobe, je vind het zo
ik verzin heus niet zomaar wat he![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:52 schreef MarocLady het volgende:
[..]
Jaaa!!!!
Zus van Alberto die de park checkt?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:52 schreef MarocLady het volgende:
[..]
Jaaa!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |