quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:58 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Geboortedatum: 23-02-1985
Opleiding: MBO.
daar heb je dan wel gelijk in.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:02 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik moet ook altijd lachen als men het over mbo-studenten heeft.....
quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:31 schreef Sala-adin het volgende:
als je een niveau 1,2,3 op mbo doet ben je pauper.
niveau 4 is wel oke.
niveau 4 is wel oke.
ik stel voor dat we voor alle MBO'ers hier op Fok!, in het profiel i.p.v. 'Opleiding:', 'School:' gaan neerzetten ... duidelijk dat danny bij het ontwerpen van Fok! niet aan deze geestelijk minderwaardige groep heeft gedacht.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:58 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Geboortedatum: 23-02-1985
Opleiding:School: MBO
Ja relaxed, en als we dan toch bezig zijn kan je ook mensen met een totaal gebrek aan humor bannen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:37 schreef immortalsean het volgende:
[..]
ik stel voor dat we voor alle MBO'ers hier op Fok!, in het profiel i.p.v. 'Opleiding:', 'School:' gaan neerzetten ... duidelijk dat danny bij het ontwerpen van Fok! niet aan deze geestelijk minderwaardige groep heeft gedacht.
Ik bedoel jou dus.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:37 schreef immortalsean het volgende:
[..]
ik stel voor dat we voor alle MBO'ers hier op Fok!, in het profiel i.p.v. 'Opleiding:', 'School:' gaan neerzetten ... duidelijk dat danny bij het ontwerpen van Fok! niet aan deze geestelijk minderwaardige groep heeft gedacht.
niveau 4 is wel oke.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:44 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja relaxed, en als we dan toch bezig zijn kan je ook mensen met een totaal gebrek aan humor bannen.
Oja, en newbies met internettaaltjes mogen ook mee. Wat een oase van rust en kwaliteitstopics zal het worden.quote:
Hier ben ik gestopt met lezen...quote:
Mensen zoals jou uitleggen dat als ik jullie daadwerkelijk nodig heb, ik wel een prullenbak omschop..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |