Ik heb nog nooit iemand in pak door de AH zien slenteren.quote:
neequote:Op woensdag 11 juli 2007 15:21 schreef Jo0Lz het volgende:
Is de TS überhaupt nog teruggeweest? Nee hè..
Donder op met dit simpele gebral. Ga ergens anders de jaloerse meneer uithangen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:21 schreef henkway het volgende:
[..]
k heb meer respect voor de hardwerkende MBO'er, dan voor de lanterfanterende HBO'er die op zjin 40e al in de bijstand zit. Zo goed?![]()
Je hebt het fout.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand in pak door de AH zien slenteren.Of misschien heb ik het fout, kan ook.
hier genoegquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand in pak door de AH zien slenteren.Of misschien heb ik het fout, kan ook.
Dat is mijn punt niet. Maargoed, dan worden HBO'ers wel supermarktamanager, ook goed.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:23 schreef Keltie het volgende:
[..]
Je hebt het fout.
En een pak zegt niets, iedere willekeurige zwerver kan in pak lopen.
Mijn baas wil dat ik in een pak ga lopen, dan wil ik een "pakkenfunctie".
Nou de supermarktman bij de AH hier is wel HBO-er, maar hij werkt zich een slag in de rondte, altijd druk, werkt vijftig uur per weekquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Overigens wordt iemand met HBO echt geen supermarktmanager hoor.![]()
en daardoor weet je dat het geen hbo'er isquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, maar zij had het over de "gesjeesde supermarktmanagers in pak", die zie ik nooit.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
en daardoor weet je dat het geen hbo'er is
Scheveningen, Keizerstraatquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, maar zij had het over de "gesjeesde supermarktmanagers in pak", die zie ik nooit.
Heerlen, winkelcentrum 't Loonquote:
Hetzelfde met mensen die - na het halen van hun rijbewijs - denken dat ze meteen de beste chauffeur op de weg zijnquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:03 schreef teamlead het volgende:heerlijk wat een gejank om niks... Newsflash voor alle studentjes hier: als je afgestudeerd bent, in welke richting dan ook, van welke opleiding dan ook, en je gaat aan het werk ontdek je snel genoeg dat je eigenlijk gewoon nog geen flikker weet
En nu zuipen jullie! da's wat studenten horen te doen
en als ze tegen een boom knallen stak die ineens over terwijl zij van rechts kwamenquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:28 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Hetzelfde met mensen die - na het halen van hun rijbewijs - denken dat ze meteen de beste chauffeur op de weg zijn
beste post in dit topic! 14.gifquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:03 schreef teamlead het volgende:heerlijk wat een gejank om niks... Newsflash voor alle studentjes hier: als je afgestudeerd bent, in welke richting dan ook, van welke opleiding dan ook, en je gaat aan het werk ontdek je snel genoeg dat je eigenlijk gewoon nog geen flikker weet
En nu zuipen jullie! da's wat studenten horen te doen
het gaat niet om de woorden maar om de inhoud, het gevoel en de beloeling van die woorden... En daar zit het grootse verschil in.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:11 schreef Biels het volgende:
[..]
Andersom mogen MBO'ers natuurlijk wel roepen dat zij minstens net zo belangrijk zijn als WO'ers, ook al doen ze een minder niveau. Waarom mogen WO'ers dan niet zeggen dat ze beter zijn omdat ze een hogere opleiding doen?
Er zit trouwens inderdaad een verschil in intelligentie, en dat heeft inderdaad te maken met hersencapaciteit. Ik hoop dat je niet bedoelde dat MBO'ers net zulke hersencapaciteit hebben als WO'ers.
niet minder waard, hun opleiding is lagerquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:22 schreef Biels het volgende:
Overigens, en dat valt me dus net pas op, is dat je wel zegt dat MBO'ers ook wel begrijpen dat een universitaire opleiding hoger is. Nou, dan begrijpen ze toch zelf ook wel dat ze dus minder zijn.
Juist, maak niet uit wat je geleerd hebt , als je niet werkt en/of je baas in zijn hol likt, zal je niks verdienen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:03 schreef teamlead het volgende:heerlijk wat een gejank om niks... Newsflash voor alle studentjes hier: als je afgestudeerd bent, in welke richting dan ook, van welke opleiding dan ook, en je gaat aan het werk ontdek je snel genoeg dat je eigenlijk gewoon nog geen flikker weet
Dat is wel heel naief om dat in Nederland te zeggen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:47 schreef henkway het volgende:
Juist, maak niet uit wat je geleerd hebt , als je niet werkt [...], zal je niks verdienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |