quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:33 schreef noekje het volgende:
Geef het kettinkje nu!!
Och, 2 hartjes..zo mooi!
Jij bent dus een voorstander voor fysiek geweld...aangezien dit in de doofpot wordt gestopt?quote:
En dan ziet hij dat dat het pakje is open geweestquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:33 schreef noekje het volgende:
Geef het kettinkje nu!!
Och, 2 hartjes..zo mooi!
Niet?!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan het mooie er nog niet van af zien. Bovendien stookt ze door toch te komen.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:35 schreef burtbeej het volgende:
Vieze actie's? Brian wou dat ze kwam, Amoebe is gewoon een kutkind.
Natasia zei eerder tegen haar 'weet wat je kwijt bent', en Tamara zei min of meer dat het door haar kwam dat de relatie uit was gegaan. Ze zei het op een vaag spijtig toontje.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:35 schreef scanman01 het volgende:
Gaat niet goed volgens mij. Ik heb het idee dat Tamara Brian niet weer terug wil. Dus het plannetje gaat niet lukken helaas.
Daar zit ik ook op te wachten, ik weet zeker dat ze het weet!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:35 schreef T-lex het volgende:
Ik hoop stiekem dat Tamara ff (met Dellie erbij) meld dat ze gezien heeft dat Dellie het kettingkje heeft uitgepakt.![]()
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet?!
Ik vind het een prachtige vrouw, met nadruk op vrouw.
Zie je, nooit de moed opgeven.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:36 schreef scanman01 het volgende:
Dankzij de reactie van Amanda heeft het plan weer kans van slagen
so what als dit err backfiret, maakt toch niet uit? tis een leuke poging - win-win. zo is het gewoon leuk voor brian dat hij tamara weer zietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:35 schreef scanman01 het volgende:
Gaat niet goed volgens mij. Ik heb het idee dat Tamara Brian niet weer terug wil. Dus het plannetje gaat niet lukken helaas.
Brian wordt straks totaal nuts.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:36 schreef riri het volgende:
Brian fleurt helemaal op.....
Amanda wordt 60 minuten vernedert, dus het is zowiezo een geslaagd plan. En wat maken die 150 CP nou uit, dat CP system stelt toch niets voor, de meeste bewoners zitten zwaar in de min wat het aantal CP betreft...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:34 schreef akveor het volgende:
Ik roep dat al vanaf het begin... Brian zal Huub en Lieke bedanken en sukkels zeggen...
Dat kwam inderdaad gruwelijk verstandig over.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:37 schreef scanman01 het volgende:
Tamara maakte Dennis even duidelijk dat ze ook al eens zo'n vieze streekl met Huub hebben uitgehaald, dus ze moeten niet doen dat dit nu voor het eerst een vieze streek is van Huub.
Tamara scoort puntje.
Nee, niet echt, serieusquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet?!
Ik vind het een prachtige vrouw, met nadruk op vrouw.
Klopt, maar hij is wel ontzettend verliefd volgens mij.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:36 schreef mootie het volgende:
Tamara heeft Brian toch financieel helemaal uitgekleed?
Ah dan verstond ik t toch goedquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:37 schreef scanman01 het volgende:
Tamara maakte Dennis even duidelijk dat ze ook al eens zo'n vieze streekl met Huub hebben uitgehaald, dus ze moeten niet doen dat dit nu voor het eerst een vieze streek is van Huub.
Tamara scoort puntje.
En dat is het leuke van Huub & Lieke...die twee PROBEREN tenminste iets van dit programma te maken. De rest roddelt en klaagt alleen maar over Huub&Lieke zonder zelfs iets te doen, tenzij het fysiek geweld of een ordinaire scheldpartij is natuurlijk...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:37 schreef tipsch het volgende:
so what als dit err backfiret, maakt toch niet uit? tis een leuke poging - win-win. zo is het gewoon leuk voor brian dat hij tamara weer ziet![]()
yes viel me ook op! Dikke punt voor Tamara!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:37 schreef scanman01 het volgende:
Tamara scoort puntje.
Tot aan de bloedgrens ja..... Ik kijk voor de spanning. Als ik rust wil hebbenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:35 schreef Cungy het volgende:
[..]
Jij bent dus een voorstander voor fysiek geweld...aangezien dit in de doofpot wordt gestopt?
goed bezig jongen![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:38 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ah dan verstond ik t toch goed![]()
Amanda is net een kleuter vergeleken met Tamara
Jaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:39 schreef Gert het volgende:
Zegt Dimitri nu tegen Brian dat hij niet meer mag drinken dan het glas dat hij nu nog heeft?
En Nada moet eruit, slaan is een exit!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:40 schreef scanman01 het volgende:
Maar eerst zou Tamara niet komen...
toen barstte op FOK (en vast ook andere fora) de kwaadheid los over het feit dat Nadia's klap niet genoemd mocht worden door Huub....
vervolgens komt Tamara toch. Mooie afleidingsmanouvre.
Dat verhaal heb ik gemist, hoe zit dat preciesquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:36 schreef mootie het volgende:
Tamara heeft Brian toch financieel helemaal uitgekleed?
Schoppen is zelfs geen exit, dus slaan helemaal nietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:40 schreef mootie het volgende:
[..]
En Nada moet eruit, slaan is een exit!![]()
Ik weet er het fijne niet van....... alleen dat zij ervandoor ging (met een rijkere man) en hem berooid achterliet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:41 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Dat verhaal heb ik gemist, hoe zit dat precies![]()
Pannekoek is slim.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:40 schreef scanman01 het volgende:
Maar eerst zou Tamara niet komen...
toen barstte op FOK (en vast ook andere fora) de kwaadheid los over het feit dat Nadia's klap niet genoemd mocht worden door Huub....
vervolgens komt Tamara toch. Mooie afleidingsmanouvre.
Ze zit gewoon lekker te stoken!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:41 schreef Marrije het volgende:
Naief van Tamara trouwens, dat ze denkt dat ze meteen met Amanda te kunnen praten.
Amanda in vergelijking tot ELKE 'normale' vrouw is een kleuter...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:38 schreef BuffyJan het volgende:
Amanda is net een kleuter vergeleken met Tamara
Sinds de trap van Natasia kan er bijnan iemand meer uitgestuurd worden. Maar een ton boete moet ze absoluut hebben. Als ik Huub was zou ik dit ook niet pikken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:40 schreef mootie het volgende:
[..]
En Nada moet eruit, slaan is een exit!![]()
fantastischquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:41 schreef carpediem23 het volgende:
En nu moeten ze natuurlijk wel vaak gana zeggen dat Tamara een mooie, nette, lieve, klasse en SLIMME meid is. Dan kan je Amanda helemaal gek maken.
Dat denkt ze helemaal niet....zoiets heet beschaafdheid maar dat is voor velen iets wat ze niet kennenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:41 schreef Marrije het volgende:
Naief van Tamara trouwens, dat ze denkt dat ze meteen met Amanda te kunnen praten.
Dat zeiden vele hier in het begin ook over Nadia...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:41 schreef riri het volgende:
Ik vind haar een mooie vrouw....een vrouw met klasse....
Ik denk dat zij daar niet voor komt. Ik denk dat ze door mama Netty is geinstrueerd.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:43 schreef farceman het volgende:
Wat een sukkel die Brian , heb het gewoon over leuke dingen
Exact wat ik dacht maar niet schreef.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat zeiden vele hier in het begin ook over Nadia...
Amanda schijt d'r pamper vol...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:42 schreef Marrije het volgende:
Amanda: ik ga niet eens een woord met haar wisselen
Nadia: das heel goed!!!
brrrrr.... ik heb beeld gert... ik zie brian 's nachts door het park wandelen op zoek naar zijn prooi... brian moet en zal bewerkstelligen en beschermen...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:42 schreef Gert het volgende:
Gadver, dat enge zachte aanrandstemmetj van Brian weer...
Wat ze doet is speltechnisch zo zwak van Amanda. Gelukkig blijft Jaap alert en blijft de zaak op scherp houden...quote:
Vast niet!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:45 schreef FdW het volgende:
Ik vind het heel lief van Lieke dat zij voor Brian dit bezoek heeft geregeld.
Hopelijk behandelt hij haar in toekomst ook netjes.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |