Okay dude.... ik ben vorig jaar een jaar in amerika geweest en zit er nu weer 2 maanden en ik heb nog nooit... nog nooit iemand hier het woord negro horen gebruikt... Dus ja ik ben heus niet achterlijk...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:18 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat het artikel over Amerikaanse negers gaat maakt niet opeens dat de Amerikaanse vertaling voor neger 'African-American' is. Amerikanen verwijzen graag naar een Amerikaanse neger door het gebruik van African American, heel iets anders. Een kwestie van goed begrijpend lezen.
Hoe vaak hoor je ze praten over niet-Amerikaanse negers? En wat ik al zei, het kan ook zijn dat ze black person of iets dergelijks zullen gebruiken, maar African American voor neger in het algemeen (lees: dus ook de niet Amerikaanse neger) is gewoon fout. Een Europese of Afrikaanse neger is namelijk geen Amerikaan, simple as that.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Okay dude.... ik ben vorig jaar een jaar in amerika geweest en zit er nu weer 2 maanden en ik heb nog nooit... nog nooit iemand hier het woord negro horen gebruikt... Dus ja ik ben heus niet achterlijk...![]()
Okay jij zegt dat ik niet begrijpend lezen kan, maar de TS had het over amerikaanse negers okay... het engelse woord voor andere negers... i don't know and i don't care...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:28 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hoe vaak hoor je ze praten over niet Amerikaanse negers. En wat ik al zei, het kan ook zijn dat ze black person of iets dergelijks zullen gebruiken, maar African American voor neger in het algemeen (lees: dus ook de niet Amerikaanse neger) is gewoon fout. Een Europese of Afrikaanse neger is namelijk geen Amerikaan, simple as that.
Volgens mij had jij het wel echt graag nog zo gezien? Of niet?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:31 schreef StefanP het volgende:
De juiste benaming is 'boy.' Bij voorkeur i.c.m. 'go pick some fuckin' cotton.'
Oftewel: Wees blij dat we een paar honderd jaar geleden jouw voorouders hier naar toe hebben gehaald om katoen te plukken...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:30 schreef NiteSpeed het volgende:
African American, want alle negers komen uit Afrika.
Dat komt inderdaad voor, het is echter geen 'regel', zoals jij het nu brengt. Maar goed, zo zie je maar weer... net zoals sommige zwarten er goed in zijn zichzelf continu in de slachtofferrol te plaatsen, hebben sommige blanken er ook een handje naar... mensen blijven mensen he.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:52 schreef Tuvai.net het volgende:
Ach, en zo gooien we alles wel op racisme en discriminatie. Als ik tegen m'n negroïde buurman al "klootzak" zeg nadat hij mij uitgescholden heeft voor "bleke kankerkaaskop" dan ben ik immers een racist. We zijn doorgedraaid. Vooral PvdA blijven stemmen, zo komen we d'r hier net zo goed wel.
Nog vollediger is nigger-boyquote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:31 schreef StefanP het volgende:
De juiste benaming is 'boy.' Bij voorkeur i.c.m. 'go pick some fuckin' cotton.'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |