En ik bepaal zelf wel of ik iets smakelijk vind of niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:46 schreef godigita het volgende:
Vooral dat 'smakelijke appetina feta'. Wat voor een slogan is dat? Smakelijk? Wie zegt dat uberhaupt.
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:50 schreef godigita het volgende:
vinden, ja, maar ik hoop toch echt dat je niet 'Zo, ik vind dit wel smakelijk!' zegt
Eigenlijk is dat voor mij wel een reden om het niet in mijn mond te steken...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:18 schreef frame-saw het volgende:
Feta ruikt naar kots.
Maar het is wel lekker.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:26 schreef McNasty het volgende:
Ik koop het regelmatig. Ik flikker de feta weg en gebruik het handige uitlekbakje© om mijn garnalennoedels mee af te gieten.
Fetaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:26 schreef McNasty het volgende:
Ik koop het regelmatig. Ik flikker de feta weg en gebruik het handige uitlekbakje© om mijn garnalennoedels mee af te gieten.
-bedenk hier je eigen middelvingersmiley-quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:46 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Feta![]()
Garnalen noedels![]()
Indomie Noedels![]()
![]()
Misschien is die ranzige kaas nog bruikbaar als deurstop.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:26 schreef McNasty het volgende:
Je hebt vast nog niet alle smaken gehad als je garnalen het lekkerst vindtquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:51 schreef McNasty het volgende:
[..]
-bedenk hier je eigen middelvingersmiley-
Nee, dat klopt. En jij bent vast niet vaak genoeg buiten geweest om te beseffen dat je 'n wijsneus bent.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:59 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Je hebt vast nog niet alle smaken gehad als je garnalen het lekkerst vindt![]()
Misschien dat sommige Turkse of Bulgaarse feta wel lekker is maarquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:26 schreef IHVK het volgende:
Feta hoeft echt niet uit Griekenland te komen om lekker te zijn, wat een onzin.
Turkse feta![]()
wel iets anders dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:44 schreef vrouwtje het volgende:
Uhuh, ik ga ook met mijn geliefde op de grond feta eten, en dan doe ik een blokje in mijn mond en laat hem het blokje uit mn mond pakken.
NATUURLIJK NIET!
Wat een boutreclame.
De beste ooit: http://www.youtube.com/watch?v=SyibWhOf_xEquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:10 schreef MouzurX het volgende:
kutreclame zowieso reclames waarin ze zingen o.i.d. moeten afgeschaft worden ..
Er zijn trouwens de laatste tijd wel erg veel slechte reclames...![]()
Joh, dat meen je?quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:17 schreef SHE het volgende:
dat is geen feta
Mm okay maa rje klikte welquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:23 schreef SHE het volgende:
Ik ben bloody serial
Goed hequote:Op woensdag 11 juli 2007 11:27 schreef Yozzz het volgende:
"Weet goed wat je met je laatste Rolo-doet"-achtig topic
TS?quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:43 schreef mane het volgende:
Ik zag die reclame gisteravond. Ook dat verhaal over 'een handig bakje', etc.
Die muziek erbij. De slogan. Welke debiel heeft dit zo bedacht?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:26 schreef McNasty het volgende:
Daar zijn ze nu zelf ook achterquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dat wat Apetina levert kun je geen Feta noemen
Ik ben zeker geen kenner, maar een van de redenen waarom 'kenners' het geen feta noemen zou kunenn zijn dat het simpelweg niet naar feta smaakt maar naar ingedikte melk.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:29 schreef Devlinsect het volgende:
Waarom is dat geen feta volgens de kenners hier?
Omdat feta van schapen en geitenmelk gemaakt moet zijn, wil het de naam feta mogen hebben.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:29 schreef Devlinsect het volgende:
Waarom is dat geen feta volgens de kenners hier?
Al zou ik het heel erg graag met je eens zijn, volgens mij mag die chemische troep die apetina maakt wel feta genoemd worden. (volgens wikipedia dan) http://nl.wikipedia.org/wiki/Fetaquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:47 schreef SHE het volgende:
[..]
Omdat feta van schapen en geitenmelk gemaakt moet zijn, wil het de naam feta mogen hebben.
Sterker nog, officieel mag je het niet eens feta noemen als het niet van minimaal 70% schapenmelk en maximaal 30% geitenmelk en geproduceerd is in bepaalde delen van Griekenland. ( Europese regelgeving )
Apetina is gemaakt van koemelk en is alles behalve feta.
Ze noemen het daarom ook: ' meditterane stijl witte kaas '
Dat. Topreclame dus!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:01 schreef HeatWave het volgende:
Chickie is best cute. De rest zie ik gewoon niet
.
Ehm nee, dat mag niet. Niet voor niets heeft Apetina nu een andere naam.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:11 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Al zou ik het heel erg graag met je eens zijn, volgens mij mag die chemische troep die apetina maakt wel feta genoemd worden. (volgens wikipedia dan) http://nl.wikipedia.org/wiki/Feta
Ik ben een groot voorstander van namaakproducten de naam laten veranderen. Die bolletjes koemelk"mozzarella" smaakt ook nergens naar en heeft niks te maken met de originele mozzarella.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |