Ruud, dit is echt te erg!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij had toch nog tomaten-terror in gedachten tegen huub? Een gepureerde tomaat over de salade misschien.![]()
mooi he, wat dan gebeurt als huub zojuist is weggestuurd uit de jacuzziquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:47 schreef scanman01 het volgende:
Ze willen dat Nadia met Lieke gaat zoenen.
nadia: "Ik voel me niet tot haar aangetrokken... zelfs in m'n meest erotische fantasien nog niet"
Lieke: "Ik ook niet tot jou, met zo'n buik."
Lieke moet ook niet meer met iemand anders dan huppeltje zoenen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:47 schreef scanman01 het volgende:
Ze willen dat Nadia met Lieke gaat zoenen.
nadia: "Ik voel me niet tot haar aangetrokken... zelfs in m'n meest erotische fantasien nog niet"
Lieke: "Ik ook niet tot jou, met zo'n buik."
Lieke mag best met een van die vrouwelijke gasten zoenenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:49 schreef FdW het volgende:
[..]
Lieke moet ook niet meer met iemand anders dan huppeltje zoenen.
Mwah.. dat "al het goede staat onder een afdakje" gaat bij Jaap niet zo op... en dan nog is het afdak zo groot dat je niets ziet staanquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:50 schreef Barr het volgende:
Jaap moet eerst zijn erectie kwijt raken voor dat hij het zwembad uit gaat
En jij denkt dat dat te zien is?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:50 schreef Barr het volgende:
Jaap moet eerst zijn erectie kwijt raken voor dat hij het zwembad uit gaat:D
Ook zo'n wannebee playmate.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:50 schreef noekje het volgende:
Nadia gaat net als vanmorgen overdreven lang in haar onderbroekje lopen.
En dat terwijl wat mij betreft die borsten het ergst zijn... en daar schijnt ze dan weer geen problemen mee te hebben.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:50 schreef Disana het volgende:
Nadia gaat een ongemakkelijk leven tegemoet als ze niet leert accepteren dat ze niet het standaard Noordeuropese figuur heeft. Want buik of geen buik, ze is gewoon breder en minder getailleerd gebouwd; dat krijg je niet weg.
Ze lijkt verblind door haar buikquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat terwijl wat mij betreft die borsten het ergst zijn... en daar schijnt ze dan weer geen problemen mee te hebben.
Nope, Nadia zoekt haar vrienden in de ordinaire hoek...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:53 schreef Myriam1978 het volgende:
Zijn dan Nadia en Lieke niet meer vriendinnen?
Als Naatje een vrouw is heeft ze misschien een kind gekregen dmv een keizersnede en zijn die borsten leeg gelebberd en niet hersteld?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat terwijl wat mij betreft die borsten het ergst zijn... en daar schijnt ze dan weer geen problemen mee te hebben.
En dat kind is dan nu waar???quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:55 schreef FdW het volgende:
[..]
Als Naatje een vrouw is heeft ze misschien een kind gekregen dmv een keizersnede en zijn die borsten leeg gelebberd en niet hersteld?
Jij daarentegen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bij oma die het niet meer aankan?quote:
Dat is een kans van 100% dan, in de villa.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, Nadia zoekt haar vrienden in de ordinaire hoek...
Voor mijn oren ja!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:57 schreef scanman01 het volgende:
Het wordt nu wel zielig trouwens.
Mwah... lijkt me sterk, maar goed.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:57 schreef FdW het volgende:
[..]
Bij oma die het niet meer aankan?
Of door de vader ontvoerd naar Marokko ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |