Weet jij wat in zijn functieomschrijving staat?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:28 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Kan Dimitri niet gewoon zijn zogenaamde werk doen?? Pff.
Ik denk: 'het spel beinvloeden'. Maar lees dan ook wat ik zeg: 'zogenaamde werk'quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weet jij wat in zijn functieomschrijving staat?![]()
Van Nadia is wat mij betreft al langer duidelijk dat ze Dimitri echt leuk vindt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:30 schreef Leandra het volgende:
Wat een onverwachtse stelletjes op de caps... Nadia en Dimitri plus Natasia en Jaap....
Dus je vindt de een echt leuk en dan ga je (terwijl die ene dat kan zien) een ander liggen rukken en pijpen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Van Nadia is wat mij betreft al langer duidelijk dat ze Dimitri echt leuk vindt.
Ja en dan is het nog niet eens 30 augustusquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:30 schreef Leandra het volgende:
Wat een onverwachtse stelletjes op de caps... Nadia en Dimitri plus Natasia en Jaap....
of bang voor zichzelf, wat ze hem wil aandoenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:32 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij is Nadia inmiddels al bang voor Huub
neuh hoor jij bent niet zo conservatief Nada is gewoon gek op alle mannen die haar aandacht geven wat eigenwaarde heeft ze nietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus je vindt de een echt leuk en dan ga je (terwijl die ene dat kan zien) een ander liggen rukken en pijpen?
Ben ik nou zo conservatief??
Streep 'conservatief' door en maak daar 'gezond' van.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus je vindt de een echt leuk en dan ga je (terwijl die ene dat kan zien) een ander liggen rukken en pijpen?
Ben ik nou zo conservatief??
Ff pekelen, uitje erbij en klaar is kees!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:33 schreef Disana het volgende:
Haringen in een ton
[afbeelding]
[afbeelding]
ik hoop het.....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:32 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij is Nadia inmiddels al bang voor Huub
Ik ook ja! Ze hangt zoooo aan hem! En bij hem hoeft ze niet onzeker te zijn over haar figuur!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:34 schreef blomst het volgende:
Ik zie nadia nog wel eens bij Jaap in bed belanden.
Ja, dat idee had ik ook al.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:34 schreef blomst het volgende:
Deze al eens geprobeerd?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:33 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Overal zijn mijn streams bagger, steeds bufferen, geluid loopt meestal wel door maar beelden niet, mijn internetverbinding is wel oke, wtf is dit, en gaan nadia en amanda nog zoenen
Als je toch weet wat Jaap voor je voelt, ga je dan bovenop hem zitten?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:34 schreef blomst het volgende:
Als je maar niet denkt dat ik dat ga eten... zelfs niet met een uitje erbijquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:34 schreef Dark het volgende:
[..]
Ff pekelen, uitje erbij en klaar is kees!
Nada is nog erger dan Amanda en Huub samen.... en ik dacht niet dat dat bestond, maar schijnbaar dus wel.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:34 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
neuh hoor jij bent niet zo conservatief Nada is gewoon gek op alle mannen die haar aandacht geven wat eigenwaarde heeft ze niet
In de kreukels van het lachen hoop ik??!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:35 schreef Desii het volgende:
[..]
ik hoop het.....
Merk dat DGK slecht voor mijn bloeddruk is.... Mijn man ligt dan helemaal in de kreukels omdat ik me eigen zo druk maak.
HiDiHoquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:36 schreef Dark het volgende:
[..]
Deze al eens geprobeerd?
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Op die 2e cap van mij keek hij zelfs (als enige) recht in de camera.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:35 schreef Leandra het volgende:
En weer een meisje bij Dennis op schoot, en Dennis zit er weer bij alsof hem wat naars overkomt...
Ik weet het wel zeker en dat komt niet uit de lucht vallen, deze snol is een prof.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:36 schreef Desii het volgende:
[..]
Nada is nog erger dan Amanda en Huub samen.... en ik dacht niet dat dat bestond, maar schijnbaar dus wel.
Ze vroeg net echt aan Jaap of hij nog van haar houdt. Dat kind spoort echt niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |