quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:54 schreef Malle_beer het volgende:
Ja dat is raar, ja dat is vies, ja ik draag elke dag schone sokken, soms zelfs twee paar schone sokken per dag
En ze gingen voor hun 60 dood, dat ook. Ze poetsten ook nooit hun tanden en verloren die dus nog sneller dan hun haar. Tijden veranderen, leer er mee leven.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:07 schreef W00fer het volgende:
Stel je niet aan stelletje wijven, je gaat er heus niet aan dood hoor.
Denk je dat ze vroeger uberhaupt geld hadden om iedere dag schone sokken gewassen te hebben ? Die mensen kregen toch ook een vrouw en kinderen en een gelukkig leven ?
Tijd & moeite.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:56 schreef Pinball het volgende:
Wat denk je in hemelsnaam te besparen door 3 dagen met een paar sokken te doen?
Stop dan ook met wassen en scheren, dat schiet tenminste op. De winst van vieze stinksokken dragen is minimaal.quote:
Van stoppen met wassen/scheren merk je meteen de negatieve effecten. Dus daar stop ik niet mee. Hoewel elke dag douchen ook overdreven is, als je geen zweterd bent.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:30 schreef Pinball het volgende:
Stop dan ook met wassen en scheren, dat schiet tenminste op. De winst van vieze stinksokken dragen is minimaal.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:37 schreef DennisMoore het volgende:
Slechts één keer per dag? Viespeuk!
Je moet toch mínstens meteen douchen nadat je naar de wc bent geweest!
Smetvreesquote:Op zondag 15 juli 2007 12:57 schreef unkki het volgende:
Pfff, minstens twee keer douchen.
Voor het slapen, en na het slapen. En soms ook nog na het werken.
Blegh, ik zou nooit bij jullie in bed willen liggen!
jij bent zo iemand die na 2 minuten buiten gelopen te hebben met 15 graden zonder sjaal al verkouden is?quote:Op zondag 15 juli 2007 12:57 schreef unkki het volgende:
Pfff, minstens twee keer douchen.
Voor het slapen, en na het slapen. En soms ook nog na het werken.
Blegh, ik zou nooit bij jullie in bed willen liggen!
Van oude sokken ook. Dat jij er aan gewend bent wil niet zeggen dat anderen het niet ruiken. Volgens mij is het net als met roken, dan heb je zelf ook niet door dat je stinkt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:37 schreef DennisMoore het volgende:
Van stoppen met wassen/scheren merk je meteen de negatieve effecten.
Bullshit dat ruik je welquote:Op zondag 15 juli 2007 15:57 schreef Pinball het volgende:
[..]
Van oude sokken ook. Dat jij er aan gewend bent wil niet zeggen dat anderen het niet ruiken. Volgens mij is het net als met roken, dan heb je zelf ook niet door dat je stinkt.
Dat weet ik niet, ik kom nooit op het platteland.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |