Oh! Ik heb toch wat mensen gekend die hele zware medicijnen kregen voor hun oorontsteking, maar wellicht waren dat enorme huilie's ofzo. Want Poit is stoer, he Poit?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Geen sterke medicijnen hoor. Gewoon wat antibiotica, 2 neusspray's en oordruppels
Bierquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:47 schreef Sharkdoggie het volgende:
Waar hadden we het eigenlijk over?
Weet je het zeker? Ze is anders best gewillig hoorquote:
Nou ja zeg! Wie weet wel een hartstikke leuke en lieve meid! Dat Poit haar niet wil, hoeft niet te betekenen dat ze meteen een afdankertje voor iedere jongen is! Poit heeft gewoon geen smaak!quote:
Vertel het ze meid!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:52 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nou ja zeg! Wie weet wel een hartstikke leuke en lieve meid! Dat Poit haar niet wil, hoeft niet te betekenen dat ze meteen een afdankertje voor iedere jongen is! Poit heeft gewoon geen smaak!
Oh, en mij niet!! Nou, mooi is dat zeg..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:54 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik wil gewoon Tain gelukkig maken met een vriendinnetje dat hem wel verdient!
ZEAU!
![]()
schattigquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:54 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
ZEAU!
![]()
Tja, jij hebt gewoon geen smaak want je laat een meisje lopen dat jou wel ziet zitten! Denk ik...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Oh, en mij niet!! Nou, mooi is dat zeg..
Pff, weet ik ook weer wat ik aan jou heb
En ik danquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:54 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
ZEAU!
![]()
Ik kan gewoon een datingbureau gaan opstarten hier bij GAM! Niks niet solliciteren voor een baan in de hulpverlening, gewoon een innovatief datingbureau gaan opzetten voor gamers.quote:
Jij gaat toch 2 weken weg, ongetwijfeld achter de wijven aanquote:
Ik grap je ook maar. Iedereen behoort kritisch te kijken naar een mogelijke partner als je dan ook echt gaat voor een relatie die wat langer mag duren dan drie maanden.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:58 schreef Poit het volgende:
Jaa, ik gun het Tain ook meer dan mezelf hoor. Krijg aandacht genoeg (al is dat niet helemaal hetzelfde maar toch)
Maar wanneer mag een jonge man niet kritisch zijn trouwens?
Oeh, ik help welquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:58 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik kan gewoon een datingbureau gaan opstarten hier bij GAM! Niks niet solliciteren voor een baan in de hulpverlening, gewoon een innovatief datingbureau gaan opzetten voor gamers.
Haha, een soort zoentikkertje in een FPS. Groot lan organiseren, freeze tag mod bij Quake 3 en de zoentik regels toepassen, geweldig. Ik organiseer wel meequote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:58 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik kan gewoon een datingbureau gaan opstarten hier bij GAM! Niks niet solliciteren voor een baan in de hulpverlening, gewoon een innovatief datingbureau gaan opzetten voor gamers.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, een soort zoentikkertje in een FPS. Groot lan organiseren, freeze tag mod bij Quake 3 en de zoentik regels toepassen, geweldig. Ik organiseer wel mee
Daar gaat heel m'n goede voornemen over. Kwaliteit boven kwantiteit is m'n motte sinds 01-01-07quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:59 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik grap je ook maar. Iedereen behoort kritisch te kijken naar een mogelijke partner als je dan ook echt gaat voor een relatie die wat langer mag duren dan drie maanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |