abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52079982
quote:
Daarbij zou ook een Nederlandse club zijn
Ajax?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52080040
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 18:19 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ajax?
Of Feyenoord.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 18:25:49 #207
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_52080110
Alsof die beide meer dan 15 miljoen gaan betalen...

Áls Alves al weg gaat, dan zal dat zeker naar het buitenland zijn.. Voor Nederlandse clubs is hij onbetaalbaar. Ik hoop dat 'ie zich niet teveel door dat gespuis om hem heen laat beïnvloeden, als 'ie eenmaal weer in Heerenveen is, zal het allemaal wel loslopen, maar tot die tijd sta je relatief machteloos
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_52080161
Arbitragezaakje.. Je weet het nooit tegenwoordig.
Wat een bende zeg. Je tekent toch met je volle verstand zo'n contract.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52080172
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 18:27 schreef venomsnake het volgende:

Wat een bende zeg. Je tekent toch met je volle verstand zo'n contract.
Indekken als je toch niet zo goed bent als dat je denkt.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 11:19:46 #210
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_52093945
quote:
'Ook Ajax overweegt Afonso Alves te kopen'
Afonso Alves wil zijn status als international en goalgetter te gelde maken. De Braziliaanse spits van SC Heerenveen, vorig seizoen goed voor 34 goals in de 31 Eredivisie-duels, hoopt deze zomer een nieuwe club te vinden. FC Porto en Lokomotiv Moskou trekken volgens het AD het hardst aan hem, maar ook Ajax ziet in Alves een kandidaat om de aanval te versterken.

Lokomotiv zou al een bod van veertien miljoen euro hebben gedaan op Alves. Heerenveen vindt die Russische aanbieding te weinig. Porto heeft nog geld te besteden na de lucratieve overgang van het jonge Braziliaanse talent Anderson naar Manchester United. Ajax wil de dunbezette aanval uitbreiden.

Afonso Alves zou zich donderdag weer melden bij SC Heerenveen na een langere vakantie vanwege zijn deelname aan de Copa América. De 27-jarige spits is echter spoorloos en niet in Friesland.
Ajax kan ook vast niet genoeg bieden of ze zijn het geld van Babel gelijk kwijt.
pi_52093985
Kunnen de modjes de TT niet veranderen in: Zonder SCH en Alves
pi_52094123
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 11:19 schreef MasterMido het volgende:

[..]

Ajax kan ook vast niet genoeg bieden of ze zijn het geld van Babel gelijk kwijt.
Ik betwijfel of het waar is. Gisteren kwam dat bericht van die zaakwaarnemer uit dat er wellicht ook een Nederlandse club geinteresseerd is in Alves. Het AD denkt Ajax zoekt een aanvaller en Alves wil weg: 1+1=2 en ze hebben een nieuw artikel.

Ik denk echt niet dat Van Geel meer dan 10 miljoen wil uitgeven voor een speler van 27 jaar.
pi_52138903
Het AD meldt vandaag ook dat Bogstra na een week alweer is vertrokken. Daar hebben de spelers wat aan gehad dus.
That's all folks!
  maandag 6 augustus 2007 @ 13:43:08 #214
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_52138970
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Het AD meldt vandaag ook dat Bogstra na een week alweer is vertrokken. Daar hebben de spelers wat aan gehad dus.
Staat ook op knvb.nl idd.
Ben benieuwd waarom hij zo snel alweer weg is eigenlijk.

Alves zien we nog terug in h'veen?
pi_52141888
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:43 schreef Noca het volgende:

[..]

Staat ook op knvb.nl idd.
Ben benieuwd waarom hij zo snel alweer weg is eigenlijk.

Alves zien we nog terug in h'veen?
Bogtstra werd gehaald door Formsma, nu die weg is zal er wel onvoldoende draagkracht zijn binnen de organisatie.

Alves schijnt morgen weer in Nederland te arriveren, maar wat er daarna gaat gebeuren is niet duidelijk.
  maandag 6 augustus 2007 @ 18:40:27 #216
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_52146112
las iets van een Duitse club op Vi.nl dacht ik. Maar zal wel geruchtje zijn.
pi_52151398
Ik zie het nog wel gebeuren dat we met Sibon en Nilsson de competitie ingaan
pi_52151423
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:40 schreef MasterMido het volgende:
las iets van een Duitse club op Vi.nl dacht ik. Maar zal wel geruchtje zijn.
Zal Schalke zijn.
pi_52151529
Werder Bremen.
  maandag 6 augustus 2007 @ 21:33:10 #220
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_52151533
Alves, van topscoorder naar trieste gast!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_52151553
Erg flauw dat het zo vlak voor de start van de competitie zoiets gebeurd.
History can't change the past, the future can.
pi_52151833
Hoewel het een rotactie is als Alves op deze manier een transfer probeert te forceren, is het ook iets waarvan de Nederlandse clubs moeten leren. De houding contract is contract en wij kunnen vragen wat we willen, levert clubs problemen op. Ajax had geluk dat Sneijder zich inschikte en dat Liverpool zo veel voor Babel wilde betalen, maar Suarez, Drenthe en misschien Alves geven met hun handelen wel te denken.
pi_52151996
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:40 schreef mbn het volgende:
Hoewel het een rotactie is als Alves op deze manier een transfer probeert te forceren, is het ook iets waarvan de Nederlandse clubs moeten leren. De houding contract is contract en wij kunnen vragen wat we willen, levert clubs problemen op. Ajax had geluk dat Sneijder zich inschikte en dat Liverpool zo veel voor Babel wilde betalen, maar Suarez, Drenthe en misschien Alves geven met hun handelen wel te denken.
Wat zie jij als oplossing dan? De spelers voor een fooi laten vertrekken?
pi_52158941
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:29 schreef MaxPower het volgende:
Ik zie het nog wel gebeuren dat we met Sibon en NilssonBradley de competitie ingaan
Nilsson is namelijk verkocht aan Betis Sevilla voor 3,1 miljoen euro. Dus dat wordt een nieuwe spits naast Sibon. .
Hoi.
pi_52163907
Ik neem toch aan dat Lopes nu een kans krijgt? Hoe zien jullie de voorhoede voor je volgend seizoen? Sulejami, Lopes/ Sibon en Beerens? Of zal Garcia-Garcia defenitief ingepast worden.
That's all folks!
pi_52163927
Lopes zit tot de winterstop in het gips.
pi_52164024
Och ja, dan moet er sowieso nog iemand bijkomen. Maar verder Max, zit ik in de goede richting te denken?
That's all folks!
pi_52164033
Ik hoop het niet
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 12:25:49 #229
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_52164343
quote:
Oorlog in kamp Alves
Door EDDY VAN DER LEY
HEERENVEEN - Afonso Alves stapte gisteren op het vliegtuig voor onderhandelingen met een Europese topclub.
+ afbeelding vergroten Alves. FOTO PICS UNITED
Althans, volgens Walter Augusto, rechterhand en spreekbuis van Roberto Tiburcio, die man die zich opwerpt als officiële zaakwaarnemer van de Braziliaanse topscorer. Deze Tiburcio drijft vanuit Belo Horizonte een spelersmakelaardij en is sinds 1997 een vriend van de familie Alves.

Hij is echter niet de enige agent van de spits. Rondom de overgang van Malmö FF naar SC Heerenveen liet Alves zich ook bijstaan door Paulo Cesar Almeida, een Braziliaanse spelersbegeleider die werkt voor Nr. 10, het kantoor van Winnie Haatrecht. Omdat Cesar de Nederlandse taal machtig is, vertolkte hij een belangrijke rol bij het welslagen van de transfer.

De spits had op dat moment, met ieders goedkeuring, twee officiële zaakwaarnemers: een Braziliaanse (Tiburcio) en een Europese (Cesar). Pas vanaf het moment dat Alves zich met zijn doelpunten in de kijker begon te spelen, raakte de relatie tussen beide managers bekoeld. Tiburcio presenteerde zich steeds nadrukkelijker als dé zaakwaarnemer van Alves en gaf hem de opdracht zich in de media te distantiëren van Cesar.

,,Tiburcio is een clown, een bluffer zonder FIFA-licentie, die het grote geld ruikt en Alves nu gebruikt als een marionet,’’ zegt de in Nederland woonachtige Cesar. ,,Hij heeft het geluk dat Afonso een zwakke persoonlijkheid is, die zich willoos laat hersenspoelen. Daarbij maakt Tiburcio handig gebruik van het feit dat hij de vriend van de familie is. Hij palmt ze in, koopt cadeautjes.’’

Alves laat op zijn beurt via zijn website weten dat Tiburcio zijn enige officiële agent is. Hij zegt zelfs te overwegen een rechtszaak tegen Cesar aan te spannen, als die zich blijft uitgeven als zaakwaarnemer. ,,Daar moet ik om lachen, omdat het een actie van het kamp-Tiburcio is,’’ reageert Cesar, die op zijn beurt overweegt Tiburcio juridisch aan te pakken. ,,Als ik aan de kant wordt geschoven, kijk ik wat er op dat gebied mogelijk is.’’

Zover is het nog niet. Volgens Cesar nam Alves gistermiddag zelfs telefonisch contact met hem op. ,,Hij vertelde me dat hij in Brazilië zat, maar ik kon op de telefoon zien dat hij ergens in Europa verbleef. Toen ik hem streng toesprak en hem vertelde dat hij eigenlijk een paar klappen verdiende - zoals dat in de Braziliaanse cultuur gaat - legde hij de haak erop.’’

Wat nu? Cesar: ,,Ik ben niet blij met zijn gedrag jegens Heerenveen en hoop snel met hem en de club om tafel te gaan zitten.’’

Volgens Tiburcio is die kans uitgesloten en doet híj vanaf nu de zaken voor de aanvaller. Volgens rechterhand Augusto praat Alves deze week met een Europese topclub. Duitse media noemen Werder Bremen als kandidaat. Cesar: ,,Geen idee. Bij ons heeft zich alleen Lokomotiv Moskou gemeld.’’
Bron: AD

het wordt wel echt een hele soap nu
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_52169188
Deze soap is bijna afgelopen, als we tenminste de officiële site van Heerenveen mogen geloven. Ben benieuwd of er deze week nog een spits wordt aangetrokken. Nilsson staat namelijk op het punt om te vertrekken.
pi_52169834
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 15:09 schreef EMAR het volgende:
Ben benieuwd of er deze week nog een spits wordt aangetrokken. Nilsson staat namelijk op het punt om te vertrekken.
Dat lijkt me toch wel.
pi_52224616
quote:
Mocht Sevilla zich kwalificeren voor de Champions League, dan is Afonso Alves de beoogde versterking van trainer Juande Ramos. De toekomst van de aanvaller van SC Heerenveen is nog altijd ongewis. (Diverse Spaanse media)
Ik voel een arbitragezaak aankomen
pi_52226655
En dan Feyenoord ook nog interesse in Pranjic. Blijft zo niet veel over.
pi_52232010
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 13:41 schreef Six_Shooter het volgende:
En dan Feyenoord ook nog interesse in Pranjic. Blijft zo niet veel over.
Heeft Feyenoord al weer een nieuwe geldschieter erbij?
History can't change the past, the future can.
pi_52232034
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 16:35 schreef Burner2000 het volgende:

[..]

Heeft Feyenoord al weer een nieuwe geldschieter erbij?
Ja, Real Madrid voor 13 miljoen.
pi_52232651
Echt een clown die Alves zeg, wat een naai-actie.

[ Bericht 7% gewijzigd door koningdavid op 09-08-2007 17:02:08 ]
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  donderdag 9 augustus 2007 @ 23:56:48 #237
157179 Put4
He's a freak of nature
pi_52244374
quote:
Afonso Alves blijft gewoon bij Heerenveen

9/8/2007 23:00

Afonso Alves blijft bij SC Heerenveen. Dat is de uitkomst van het onderhoud dat de Friese club en de Braziliaanse spits donderdagmiddag met elkaar hadden.
Alves keerde donderdag terug in Nederland, ruim anderhalve week later dan afgesproken. Volgens geruchten zou de topscorer van de Eredivisie geen trek meer hebben gehad in een terugkeer in het Abe Lenstra Stadion. Hij zou meer willen verdienen en naar een club van naam willen verkassen. De namen van Sevilla en Werder Bremen werden het vaakst genoemd in de geruchtenstroom.

Niets van dat alles. Directeuren Yme Kuiper en Henk Hoekstra spraken in een hotel met Alves en zijn zaakwaarnemer Roberto Tiburcio. Uitkomst van dat lange onderhoud was dat de spits een boete krijgt opgelegd én bij de Friezen blijft. Hij start zo snel mogelijk met een aangepast trainingsschema.

Kuiper reageerde via de Leeuwarder Courant op de uitkomst van het gesprek. Volgens de directeur verzekerde Alves dat hij langer in Brazilië was gebleven omdat hij moest bijkomen van het turbulente afgelopen seizoen. 'Dat kan ik wel begrijpen', aldus Kuiper. 'Familie is belangrijk en hij zit er in een andere sfeer. En waarschijnlijk is er ook wat misgegaan in de communicatie.'

Kuiper vertelde dat Alves het niet over een transfer heeft gehad. Heerenveen beweert overigens nog steeds geen enkel concreet bod te hebben ontvangen voor de 26-jarige spits, die met Brazilië het toernooi om de Copa América won en afgelopen seizoen 34 keer scoorde in de Eredivisie.
Zou hij morgen eigenlijk meedoen tegen Espanyol ?
Feyenoord - AC Milan - WHU
pi_52244387
Lijkt me niet, die komt net van het strand.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 12:28:25 #239
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_52254074
of zal hij dan ineens nog wel vetrekken net als Suarez en drenthe. eerst was er geen sprake van een transfer bij de club en toen gingen te toch ineens weg. Laten we hopen van niet.
pi_52254206
Er is met hem vast afgesproken voor hoeveel hij weg mag, om hem tevreden te houden. En die transfer zou best nog eens voor het eind van de maand kunnen plaatsvinden.
That's all folks!
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 22:40:10 #241
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_52271303
Nou de wedstrijd vandaag was niet veel soeps ik zag even 15 min beetje leuk voetbal. Verder was het ver onder de maat. Hoop dat het volgende week stuk beter gaat
pi_52273727
En toen ging het weer (beter) lopen toen Sibon er uit was..
Verrassend: neuj, niet echt...

Wat mij verder opviel:
Bak Nielsen is een toekomstige topper!
Sulejmani eigenlijk ook, maar kwam niet echt goed uit de verf.
Zuiverloon was weer goed, gaat een van de betere rechtsbacks van NL worden!
Beerens liet ook leuke dingen zien, gaan we plezier aan beleven!
Wat hebben wij een vreselijk slechte 2de keeper zeg!! OMG! (of hij had de ergste offday OOIT!)
Had ik al gezegd dat Sibon een drama was?
pi_52278430
ja die keeper

waar vandenbussche? hij zat ook niet op de bank dacht ik.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 10:30:39 #244
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52278743
Beerens is een erg goede speler in wording. PSV zal zich nog wel eens achter de oren krabben!
pi_52278843
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 00:06 schreef Stinger__ het volgende:
En toen ging het weer (beter) lopen toen Sibon er uit was..
Verrassend: neuj, niet echt...

Wat mij verder opviel:
Bak Nielsen is een toekomstige topper!
Sulejmani eigenlijk ook, maar kwam niet echt goed uit de verf.
Zuiverloon was weer goed, gaat een van de betere rechtsbacks van NL worden!
Beerens liet ook leuke dingen zien, gaan we plezier aan beleven!
Wat hebben wij een vreselijk slechte 2de keeper zeg!! OMG! (of hij had de ergste offday OOIT!)
Had ik al gezegd dat Sibon een drama was?
Bak Nielsen was mij ook al opgevallen ja, driftige speler die zomaar een bal van de ene naar de andere kant van het veld in de voeten kan spelen.

En was die 2e keeper die zwarte jongen? Etemadi?
pi_52281505
nee van dijk
pi_52281805
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 12:43 schreef MasterMido het volgende:
nee van dijk
Ooohw Rob .

Maar Etemadi is toch best wel een groot talent?
pi_52287188
Brian is voor de 1ste competitie wedstrijd geschorst (rood in plee-offs tegen ajax)
Rob is 2de keeper.
Etemadi 3de keeper, maar 1ste keeper van het 2de.
Hij zat nu als 2de keeper op de bank en is idd groot talent!
pi_52417902
Ik was het topic kwijt

maar ben er weer

Zin in vrijdag!
Trots van het Noorden!
pi_52417967
Morgen weer van start ja..

Vind het wel raar dat er geen enkele spits is aangetrokken als vervanger van NIlsson (ja Sibon )
pi_52418057
WANBELEID.

Komen ze afgelopen donderdag nog ff snel bij Marcus Berg aankloppen.
pi_52425278
Hoge verwachtingen van Roy Beerens

Paar keer in de oefenwedstrijden zien spelen, speelde toen erg goed!
Trots van het Noorden!
pi_52433403
Ik verwacht ook niet zoveel meer van deze directie. Er gaan wat geruchten over nieuwe spelers, maar echt concreet is het absoluut niet. Gezien de doelstellingen en het niveau van onze selectie moeten er op korte termijn minimaal één of twee versterkingen bij komen.

Nog even een leuke quote van onze trainer over de laatste oefenwedstrijd:
quote:
Het was niet zo slecht als de media wilde doen geloven.’’
pi_52436688
Morgen weer los, tegen beter in hopen op aanvallend, fris en fruitig en zelfverzekerd voetbal

Maar ik ben er natuurlijk wel weer gewoon bij, als GJV het licht ziet, dan wil ik daarvan getuige zijn
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_52437234
hoe verwachten jullie de wedstrijd tegen Ajax? sinds beide ploegen wat problemen hebben, gaan jullie winnen in de Arena?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')