quote:
Op woensdag 11 juli 2007 00:30 schreef DarkShine het volgende:[..]
Nou krijgen wij als Roda toch het tegenovergestelde te horen.
Niet dat ik het erg vind, integendeel dat hoort bij de streek (enorm hart werken & alles geven). Een speler als Bodnar haalde ik dan ook liever gister dan vandaag terug!
Zolang je voor de bal gaat en die raakt is er imho niks aan de hand.. En hoe harder, hoe mooier wat mij betreft, zolang de tegenstander maar niet geblesseerd raakt (dat mag imho nooit de bedoeling zijn - ja, ik ben voor 'fair play', maar binnen de toegestane grenzen)
Ik heb ooit met voetbal zelf een keer een (al zeg ik het zelf) fantastische sliding/tackle gemaakt, misschien wel één van m'n beste acties op het veld ooit. Het was een regenachtige dag/wedstrijd en m'n tegenstander, snelle speler, was me al voorbij, door een slim 1-2-tje met een medespeler.. Ik kwam dus min of meer achter hem aan rennen, zette op het gladde veld de sliding in, haalde in 1 beweging de bal voor zijn benen vandaan waarbij de tegenstander vervolgens over de reclameborden werd gelanceerd, in diezelfde beweging stond ik met bal en al weer op en stak het halve veld over. Pass over de breedte naar onze linksvoor en die schoot 'm via de paal naast (wat dan weer jammer was..). De kick van zo'n geslaagde tackle/sliding/ingreep is echter zo geweldig, daar kan ik echt van genieten
NB. dat soort acties lukt me altijd 1 keer en dan nooit weer..
Een speler als Bodnar (de felheid en inzet gepaard met kwaliteit) heeft dat soort kwaliteiten ook, maar hij ging toch af en toe zo ontzettend dom over de schreef
![]()
Had 'ie toch helemaal niet nodig? Ook zonder dat soort acties hadden tegenstanders wel ontzag voor 'm
[ Bericht 24% gewijzigd door Proud2beDiepfries op 11-07-2007 00:46:59 ]
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick:
SC diepFries (
1295088)