quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:12 schreef SCH het volgende:
Ja, ik ben gedegradeerd popje.
Net zoals jij een groot aanhanger van Boy Waterman (discussie vs. VdB) bent, ben je dat als ik het goed begrijp ook van Lasse Nilsson. Dat mag, geen problemen mee.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:00 schreef SCH het volgende:
Ik snap die respectloze houding richting hardwerkende spelers niet. Ik vind het erg kwalijk om het niet stompzinnig te noemen. Hoe durf je zo over dit soort spelers te praten. Wat een hautaine houding
En als je niet ziet dat Alves enorm veel aan Nilsson heeft te danken, dan heb je voor mij echt afgedaan. Hoe blind kun je zijn?
Gelukkig is Alves zelf de eerste om dat wel te erkennen.
No problem, excuus aanvaardquote:Op donderdag 12 juli 2007 09:54 schreef SCH het volgende:
Je hebt gelijk Proud. Ik was niet in vorm gisteravond. Excuus!
Leuk dat 'de jeugd' zoveel kans krijgt en het ook gewoon goed doetquote:Heerenveen haalt dubbele cijfers in Tuitjenhorn
Heerenveen heeft gisteravond met 0-10 gewonnen van de amateurs van Hollandia T uit Tuitjenhorn, een zondagvierdeklasser. Gerald Sibon vierde zijn rentree bij Heerenveen. De spits speelde één helft mee, maar kwam niet tot scoren. Bij rust was de stand nog 0 3. Geert Arend Roorda en Jakob Poulsen namen ieder twee treffers voor hun rekening.
Gertjan Verbeek liet in Noord-Holland net als bij eerdere oefenduels voor en na rust verschillende teams opdraven. In de eerste helft speelde Heerenveen met onder andere Michael Dingsdag die gisteren het goede nieuws vernam dat hij niet wordt geschorst voor een vermeende overtreding op Klaas Jan Huntelaar, Vandenbussche, Prager, Pranjic, Yildirim en Sibon.
Bij rust was het 0-3 door treffers van Prager, Pranjic en Armenteros. Na rust haalde Heerenveen de dubbele cijfers. Rozendaal, Smarasson, Poulsen (2x), Balkestein en Roorda (2x), zorgden voor de 0-10 eindstand in Tuitjenhorn. Heerenveen komt vrijdagavond opnieuw in actie, dan spelen de Friezen op Terschelling tegen de Aester voetbalvereniging uit Hoorn .
Opstelling 1e helft: Vandenbussche, Siwe, Bak Nielsen, Dingsdag, J. Drost, Prager, Pranjic, Loohuis, Yildirim, Armenteros, Sibon.
Opstelling 2e helft: Van Dijk, Johansen, H. Drost, Balkestein, Huisman de Jong, Poulsen, Smarason, Roorda, Sulejmani, Deekman, Rozendaal
Zien jullie hem graag komen, dan? Dat zou ik wel opvallend vinden eerlijk gezegd. Ik zou het in ieder geval prima vinden als hij naar Ajax zou gaan voor 3 à 4 miljoen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:16 schreef Urquhart het volgende:
Is er al wat meer bekend over de transfer van Nilsson, of blijf het bij een vaag gerucht?
Het is maar de vraag of Alves het redt zonder NIlsson. Ik verbaas me juist weer over die bijna kritiekloze verering van Alves.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:38 schreef PositiV het volgende:
genoeg alternatieven voor Nilsson, en hij is alleen gevaarlijk omdat , tegenstanders zich meer richten op Alves
Beetje kappen en draaien in de 16, Ajax school boven allesquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:41 schreef PositiV het volgende:
Waterman heeft ook een goede trap en redelijke reflexen , maar hij zorgt voor redelijk wat onrust in de defensie
Ach, hij was weer erg zichzelfquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:13 schreef DutchGooner het volgende:
Bossen was weer top las ik?
Nou ja, vrijwillig.quote:Heerenveen oefent vrijwillig met tien man
18/7/2007 23:05
SC Heerenveen heeft tijdens het oefenduel met Sheffield Wednesday (2-2) vrijwillig een speler van het veld gehaald. De Engelsen wilden na een rode kaart alleen op die manier de wedstrijd uitspelen.
Sheffield-speler Deon Burton maakte het met zijn aanmerkingen op de leiding te bont bij scheidsrechter Ruud Bossen, die de Jamaicaan daarop van het veld stuurde. De Engelsen wilden pas aan de tweede helft beginnen toen Heerenveen had besloten ook met maar tien spelers aan te treden.
Lasse Nilsson behoedde de Friezen van een nederlaag. De Zweedse aanvaller scoorde twee keer een maakte met zijn doelpunten een 2-0 achterstand ongedaan.
Ja, maar op zo'n moment kun je wel zien dat de scheids zichzelf té belangrijk vind. Laat die engelsen na de rust gewoon weer met 11 man spelen bijvoorbeeld. Voor bossen is het voornamelijk ook oefenen en conditie opdoen ...quote:Op donderdag 19 juli 2007 08:59 schreef SCH het volgende:
Een oefenwedstrijd is toch wel een beetje serieus? Anders kan je er net zo goed geen scheids bij zetten.
Juist omdat een oefenwedstrijd serieus is, moet je als scheidsrechter dit soort zaken aanvoelen.. Wat heb je er aan om 11tegen10 te oefenen?? Dat kan op de training ook wel... Als die Engelsman nu een SCH-speler dwars door midden had gezaagd, à la.. Maar dit was gewoon stom haantjes-gedrag van Bossen, waardoor de hele wedstrijd om zeep werd geholpenquote:Op donderdag 19 juli 2007 08:59 schreef SCH het volgende:
Een oefenwedstrijd is toch wel een beetje serieus? Anders kan je er net zo goed geen scheids bij zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |