Wat zouden jouw keuzes zijn dan ?quote:
Maar dat was nog doordrenkt van chauvinismequote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:38 schreef RayMania het volgende:
Volgens het toernooi in VBL ook, als je naar de uitslag van de halve finale kijkt.
1. Ajax (1971 t/m 1973)
2. AC Milan (Rijkaard, Van Basten en Gullit)
3. Nederlands Elftal (1974)
4. Ajax (1994-1996)
Dat wel, maar toch wel grappig dat het gelijk is.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar dat was nog doordrenkt van chauvinisme
Precies die wedstrijd. Was schitterend. Met geweldige doelpunten fascinerend scoreverloop en 2 x 15 minuten verlengingen als toetje.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:40 schreef mcyodogg het volgende:
West Duitsland-Italie, was dat die wedstrijd die ze vorig jaar nog uitzonden op een Duitse zender? Want die wedstrijd was inderdaad wel vet.
Ik heb ze ook niet bewust meegemaakt. Maar wel veel beelden gezien en verhalen over gelezen. De Hongaren bijvoorbeeld waren 5 jaar achtereen ongeslagen toen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat wel, maar toch wel grappig dat het gelijk is.
Heeft ook met leeftijd te maken, veel users hier kennen de elftallen van Brazilië en Hongarije geen eens.
tja dat was een beetje een gekleurde uitslag, nietwaar?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:38 schreef RayMania het volgende:
Volgens het toernooi in VBL ook, als je naar de uitslag van de halve finale kijkt.
1. Ajax (1971 t/m 1973)
2. AC Milan (Rijkaard, Van Basten en Gullit)
3. Nederlands Elftal (1974)
4. Ajax (1994-1996)
Valt wel mee tochquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tja dat was een beetje een gekleurde uitslag, nietwaar?
Legendarisch. Antwerp werd helemal weggespeeld door Dofia. Kostadinov, Stoeichkov en Penev. Ze weigerden het af te maken iededr was op zijn eigen doelpuntje uit. Antwerp scoorde drie keer in blesurretijd. Zo herinner ik het me.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:58 schreef Beschouw het volgende:
Staat FC Antwerp-Vitosha Sofia ook op de lijst?
http://www.dailymotion.com/video/xy5l8_antwerpvitosha-sofia
Het beste elftal uit Italië ooit is Torino.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:09 schreef De_Postbode het volgende:
Wat ik me altijd zo afvraag is hoe het mogelijk is dat het Hongaarse voetbal tegenwoordig geen reet meer voorstelt, terwijl er in 1953 onder leiding van Puskas een legendarisch elftal stond (al betwijfel ik wel of zij en Nederland '74 niet van plaats zouden moeten wisselen).
Al gekeken? Kostadinov, Stoeichkov en Penev waren er niet bij hè? De grote vedette van deze Bulgaren was Iskrenov.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Legendarisch. Antwerp werd helemal weggespeeld door Dofia. Kostadinov, Stoeichkov en Penev. Ze weigerden het af te maken iededr was op zijn eigen doelpuntje uit. Antwerp scoorde drie keer in blesurretijd. Zo herinner ik het me.
FF kijken
Raar hoe je herinnering veranderen kan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:34 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Al gekeken? Kostadinov, Stoeichkov en Penev waren er niet bij hè? De grote vedette van deze Bulgaren was Iskrenov.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |