abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 juli 2007 @ 09:45:37 #176
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51351900
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 09:40 schreef Blight het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op? Ik heb die jongen nog nooit zien spelen, dus ik heb geen idee.
Een Spanjaard halen als controlerende middenvelder kan best, maar als rechtsbuiten? Men speelt in Spanje zonder échte vleugelaanvallers, weaardoor het altijd maar weer behelpen is. Daarbij heb ik hem weleens zien spelen en vraag me af of hij Ajax überhaupt sterker maakt, op welke positie dan ook.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 11 juli 2007 @ 09:45:59 #177
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_51351904
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 09:36 schreef navigator het volgende:
Is die Babel nu nog niet verkocht

Real mag Sneijder hebben voor 25 miljoen.

Met vijftig miljoen moeten er adequate vervanger gehaald kunnen worden, me dunkt.
Daar gaat menigeen mijns inziens de fout in! Ook al heeft Ajax een transferbudget van 200 miljoen, dan nog zal ze geen vervanger voor Sneijder kunnen vinden. Met zijn verkoop wordt Ajax er sowieso minder op.
pi_51351924
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 09:42 schreef M0NTANA het volgende:
Wesley Sneijder gewoon koste wat het kost behouden, 30 á 40 miljoen euro voor vragen. Want als ze voor Kléper Laveran Lima Ferreira (Pepe) al 30 miljoen euro overhebben, dan ook maar voor Sneijder.

Zal je zien dat uiteindelijk toch iedereen vertrekt: Tom de Mul is al weg, Kenneth Perez zal best nog wel naar PSV gaan, Ryan Babel is dichtbij Liverpool, Wesley Sneijder staat in de belangstelling van Real Madrid en Klaas Jan Huntelaar ziet het niet zitten, zónder De Mul, Perez, Babel en Sneijder.
IDD. v. Geel zal alles op alles moeten zetten om Sneijder en Huntelaar te behouden. Anders heb je straks een enorme zak geld, en geen elftal meer. Kunnen we WEER eerst een jaar gaan bouwen.
  woensdag 11 juli 2007 @ 09:50:07 #179
52871 Blight
Supersized.
pi_51352019
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 09:42 schreef M0NTANA het volgende:
Zal je zien dat uiteindelijk toch iedereen vertrekt: Tom de Mul is al weg, Kenneth Perez zal best nog wel naar PSV gaan, Ryan Babel is dichtbij Liverpool, Wesley Sneijder staat in de belangstelling van Real Madrid en Klaas Jan Huntelaar ziet het niet zitten, zónder De Mul, Perez, Babel en Sneijder.
Het wordt oppassen geblazen dat er geen sneeuwbal effect ontstaat, inderdaad.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_51352099
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 09:45 schreef pfaf het volgende:

[..]

Daar gaat menigeen mijns inziens de fout in! Ook al heeft Ajax een transferbudget van 200 miljoen, dan nog zal ze geen vervanger voor Sneijder kunnen vinden. Met zijn verkoop wordt Ajax er sowieso minder op.
Klopt, spelers met een transferwaarde boven de 10 miljoen kan Ajax doorgaans gewoon niet halen omdat deze speler dan ook gevolgd wordt door rijkere/grotere club uit een grotere competitie.
pi_51352116
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 09:45 schreef pfaf het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Sneijder verkopen is weer een kampioenschap mislopen.
pi_51352133
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 09:46 schreef DouweEgbert het volgende:

[..]

IDD. v. Geel zal alles op alles moeten zetten om Sneijder en Huntelaar te behouden. Anders heb je straks een enorme zak geld, en geen elftal meer. Kunnen we WEER eerst een jaar gaan bouwen.
Ja dat eeuwige bouwen. Een schaal daar gaat het om!
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  woensdag 11 juli 2007 @ 09:55:19 #183
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51352157
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 09:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Sneijder verkopen is weer een kampioenschap mislopen.
Ach, het behouden van Wesley Sneijder is aan de andere kant geen garantie voor een kampioenschap, dat hebben we de afgelopen drie jaar gezien.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_51352195
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 09:55 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ach, het behouden van Wesley Sneijder is aan de andere kant geen garantie voor een kampioenschap, dat hebben we de afgelopen drie jaar gezien.
Ik overdrijf ook wel een beetje, maar ik heb het idee dat sommigen hier niet door hebben hoe ontzettend goed Wesley Sneijder is. Wat mij betreft gewoon aan zijn contract houden.
  woensdag 11 juli 2007 @ 09:58:59 #185
52871 Blight
Supersized.
pi_51352245
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 09:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Sneijder verkopen is weer een kampioenschap mislopen.
Ik zie het zo op een doek staan. .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  woensdag 11 juli 2007 @ 10:00:19 #186
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_51352278
Hé nog effe en jullie heb nog net zo veel spelers als wij
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  woensdag 11 juli 2007 @ 10:04:03 #187
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51352360
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 09:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ik overdrijf ook wel een beetje, maar ik heb het idee dat sommigen hier niet door hebben hoe ontzettend goed Wesley Sneijder is. Wat mij betreft gewoon aan zijn contract houden.
Wat mij betreft ook, als LFC al bereid is tussen de 15 en 20 miljoen te betalen voor Ryan Babel, dan mag je bij Wesley Sneijder best inzetten op 25 á 30 miljoen euro. Voordeel kan zijn dat Real Madrid (net zoals CFC) erom bekend staat vaak teveel te betalen, zie ook Pepe eerder deze week.
pi_51352398
Zal je niet zijn: Blijft Wesley, raakt hij ernstig geblesseerd.
pi_51353036
Krkic voorlopig nog niet naar Ajax
Geschreven door Robert Smid op woensdag, 11 juli om 10:14

Ajax lijkt deze zomer nog niet te kunnen beschikken over FC Barcelona-spits Bojan Krkic. Het pas 17-jarige toptalent van de Catalanen mag volgens Txiki Beguiristain pas in de winterstop nadenken over een mogelijk tijdelijke overgang.

Johan Cruijff pleitte eerder voor een tijdelijke transfer van Krkic. El Salvador was bang dat de Spaanse jeugdinternational te weinig speelminuten zou maken om zich goed verder te ontwikkelen. De aanwezigheid van Samuel Eto’o, Ronaldinho en Lionel Messi, de komst van Thierry Henry en de ongewisse toekomst van Santiago Ezquerro en Eidur Gudjohnsen maakt het voor Krkic er allemaal niet gemakkelijker op.

Cruijff zag in Ajax de beste optie voor Krkic om zichzelf verder te ontwikkelen. "Er zijn altijd clubs bereid om een vriendendienst te doen. Bij Ajax heeft Henk ten Cate de leiding en die heeft hem hier nog meegemaakt. Voor Bojan is het gewoon noodzakelijk om zoveel mogelijk in het eerste van Ajax te spelen en de Champions League mee te maken. Op zeventienjarige leeftijd is de opleiding absoluut niet afgelopen. Dan begint het pas.”

Ajax' technisch directeur Martin van Geel heeft echter aangegeven tegenover De Telegraaf dat een huurovereenkomst er momenteel nog niet inzit. "Barcelona weet hoe wij erover denken, maar FC Barcelona en in het speciaal technisch directeur Beguiristain heeft eerder aangegeven tot de winterstop te wachten. Ik heb daar verder nog niets anders over gehoord."

Krkic wordt momenteel als één van de grootste talenten van de cantera van FC Barcelona beschouwd. Sinds zijn komst in 1999 heeft de aanvaller een moyenne van maarliefst 3,5 doelpunten opgebouwd. Verder debuteerde Krkic op 16-jarige leeftijd bij Spanje onder -20 en heeft hij namens het 'grote' FC Barcelona ook al gescoord. Hij maakte in april één van de vier doelpunten in een oefenduel tegen Al-Ahly (0-4).
  woensdag 11 juli 2007 @ 10:42:45 #190
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_51353340
We moeten wel nog wat spelers overhouden hoor
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_51353400
pi_51353775
Welke club wil hem nou hebben ??? Of je moet iemand hebben die in de weg kan lopen.. dat is eigenlijk het enige waar die gast goed in is. Opbouwen kan die niet maar de tegenstander in de weg lopen zou die best goed kunnen
pi_51353800
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 10:59 schreef Chadi het volgende:
Welke club wil hem nou hebben ??? Of je moet iemand hebben die in de weg kan lopen.. dat is eigenlijk het enige waar die gast goed in is. Opbouwen kan die niet maar de tegenstander in de weg lopen zou die best goed kunnen
Voor een subtopper is Olaf gewoon een goede speler hoor.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_51353822
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 10:59 schreef Chadi het volgende:
Dan is het dus wel wat voor Feyenoord.
  woensdag 11 juli 2007 @ 11:01:44 #195
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_51353846
Lindenbergh kan nog wel effe mee inderdaad.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  woensdag 11 juli 2007 @ 11:04:19 #196
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51353918
quote:
‘Ajax maakt goede kans op Prieto’

Athletic Bilbao lijkt te kunnen fluiten naar de diensten van Xabi Prieto. Volgens zaakwaarnemer Miguel Ángel Cermeño heeft Ajax de beste papieren in huis om de speler van Real Sociedad over te nemen.

Volgens de belangenbehartiger hebben de Amsterdammers al een aanbieding gedaan en wacht het op een antwoord van de Baskische club. “De berichten zijn allemaal op waarheid berust. Ajax heeft om drie redenen interesse in Xabi. Één omdat Henk ten Cate hem goed kent en denkt dat hij zonder meer in Nederland zal slagen.”

“Twee omdat hij als de ideale opvolger van de naar Sevilla vertrokken Tom de Mul wordt gezien en drie omdat Ten Cate uiterst tevreden is over de prestaties van Gabri en van mening is dat Xabi hetzelfde of meer kan bieden. We moeten niet vergeten dat hij nog maar 23 jaar is”, aldus Cermeño tegenover El Díario Vasco.
>br> Real Sociedad staat welwillend tegenover de overgang van de op dit moment meest veelbelovende speler. De middenvelder heeft nog een contract tot volgend jaar zomer en heeft inmiddels laten weten geen trek te hebben in een jaar Segunda División. Prieto, voluit Xabier Prieto Argarate,kan zowel centraal op het middenveld of als rechtervleugelaanvaller uit de voeten kan. Het jeugdexponent van de club uit San Sebastían kwam in meer dan honderd wedstrijden vijtien keer tot scoren.

Fernando García Macua, presidentskandidaat bij Bilbao, gaf gisteren te kennen dat hij de hoop op de handtekening van Prieto niet opgegeven heeft, maar dat Ajax grote kans maakt om zijn verkiezingsbelofte af te snoepen. Ook Almería heeft inmiddels belangstelling getoond. De aanbieding van de promovendus is volgens de Spaanse media echter niet voldoende.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 11 juli 2007 @ 11:07:15 #197
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51354015
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:04 schreef venomsnake het volgende:

[..]
pi_51354068
Is die een beetje goed, die Prieto?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  woensdag 11 juli 2007 @ 11:09:30 #199
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51354095
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:08 schreef koningdavid het volgende:
Is die een beetje goed, die Prieto?
Een beetje, meer niet. Schijnt dat Real Madrid ook interesse heeft, maar waarom is mij een raadsel?

Verkeerd begrepen, mijn Spaans is niet top.
pi_51354126
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:09 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Een beetje, meer niet. Schijnt dat Real Madrid ook interesse heeft, maar waarom is mij een raadsel?
Ik geef m een kans. De Mul vervangen moet te doen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')