Een Spanjaard halen als controlerende middenvelder kan best, maar als rechtsbuiten? Men speelt in Spanje zonder échte vleugelaanvallers, weaardoor het altijd maar weer behelpen is. Daarbij heb ik hem weleens zien spelen en vraag me af of hij Ajax überhaupt sterker maakt, op welke positie dan ook.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:40 schreef Blight het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Ik heb die jongen nog nooit zien spelen, dus ik heb geen idee.
Daar gaat menigeen mijns inziens de fout in! Ook al heeft Ajax een transferbudget van 200 miljoen, dan nog zal ze geen vervanger voor Sneijder kunnen vinden. Met zijn verkoop wordt Ajax er sowieso minder op.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:36 schreef navigator het volgende:
Is die Babel nu nog niet verkocht![]()
Real mag Sneijder hebben voor 25 miljoen.
Met vijftig miljoen moeten er adequate vervanger gehaald kunnen worden, me dunkt.
IDD. v. Geel zal alles op alles moeten zetten om Sneijder en Huntelaar te behouden. Anders heb je straks een enorme zak geld, en geen elftal meer. Kunnen we WEER eerst een jaar gaan bouwen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:42 schreef M0NTANA het volgende:
Wesley Sneijder gewoon koste wat het kost behouden, 30 á 40 miljoen euro voor vragen. Want als ze voor Kléper Laveran Lima Ferreira (Pepe) al 30 miljoen euro overhebben, dan ook maar voor Sneijder.
Zal je zien dat uiteindelijk toch iedereen vertrekt: Tom de Mul is al weg, Kenneth Perez zal best nog wel naar PSV gaan, Ryan Babel is dichtbij Liverpool, Wesley Sneijder staat in de belangstelling van Real Madrid en Klaas Jan Huntelaar ziet het niet zitten, zónder De Mul, Perez, Babel en Sneijder.
Het wordt oppassen geblazen dat er geen sneeuwbal effect ontstaat, inderdaad.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:42 schreef M0NTANA het volgende:
Zal je zien dat uiteindelijk toch iedereen vertrekt: Tom de Mul is al weg, Kenneth Perez zal best nog wel naar PSV gaan, Ryan Babel is dichtbij Liverpool, Wesley Sneijder staat in de belangstelling van Real Madrid en Klaas Jan Huntelaar ziet het niet zitten, zónder De Mul, Perez, Babel en Sneijder.
Klopt, spelers met een transferwaarde boven de 10 miljoen kan Ajax doorgaans gewoon niet halen omdat deze speler dan ook gevolgd wordt door rijkere/grotere club uit een grotere competitie.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
Daar gaat menigeen mijns inziens de fout in! Ook al heeft Ajax een transferbudget van 200 miljoen, dan nog zal ze geen vervanger voor Sneijder kunnen vinden. Met zijn verkoop wordt Ajax er sowieso minder op.
Helemaal mee eens. Sneijder verkopen is weer een kampioenschap mislopen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
Daar gaat menigeen mijns inziens de fout in! Ook al heeft Ajax een transferbudget van 200 miljoen, dan nog zal ze geen vervanger voor Sneijder kunnen vinden. Met zijn verkoop wordt Ajax er sowieso minder op.
Ja dat eeuwige bouwen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:46 schreef DouweEgbert het volgende:
[..]
IDD. v. Geel zal alles op alles moeten zetten om Sneijder en Huntelaar te behouden. Anders heb je straks een enorme zak geld, en geen elftal meer. Kunnen we WEER eerst een jaar gaan bouwen.
Ach, het behouden van Wesley Sneijder is aan de andere kant geen garantie voor een kampioenschap, dat hebben we de afgelopen drie jaar gezien.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Sneijder verkopen is weer een kampioenschap mislopen.
Ik overdrijf ook wel een beetje, maar ik heb het idee dat sommigen hier niet door hebben hoe ontzettend goed Wesley Sneijder is. Wat mij betreft gewoon aan zijn contract houden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, het behouden van Wesley Sneijder is aan de andere kant geen garantie voor een kampioenschap, dat hebben we de afgelopen drie jaar gezien.
Ik zie het zo op een doek staan.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Sneijder verkopen is weer een kampioenschap mislopen.
Wat mij betreft ook, als LFC al bereid is tussen de 15 en 20 miljoen te betalen voor Ryan Babel, dan mag je bij Wesley Sneijder best inzetten op 25 á 30 miljoen euro. Voordeel kan zijn dat Real Madrid (net zoals CFC) erom bekend staat vaak teveel te betalen, zie ook Pepe eerder deze week.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik overdrijf ook wel een beetje, maar ik heb het idee dat sommigen hier niet door hebben hoe ontzettend goed Wesley Sneijder is. Wat mij betreft gewoon aan zijn contract houden.
Voor een subtopper is Olaf gewoon een goede speler hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:59 schreef Chadi het volgende:
Welke club wil hem nou hebben ??? Of je moet iemand hebben die in de weg kan lopen.. dat is eigenlijk het enige waar die gast goed in is. Opbouwen kan die niet maar de tegenstander in de weg lopen zou die best goed kunnen
Dan is het dus wel wat voor Feyenoord.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:59 schreef Chadi het volgende:
Welke club wil hem nou hebben ??? Of je moet iemand hebben die in de weg kan lopen.. dat is eigenlijk het enige waar die gast goed in is. Opbouwen kan die niet maar de tegenstander in de weg lopen zou die best goed kunnen
quote:‘Ajax maakt goede kans op Prieto’
Athletic Bilbao lijkt te kunnen fluiten naar de diensten van Xabi Prieto. Volgens zaakwaarnemer Miguel Ángel Cermeño heeft Ajax de beste papieren in huis om de speler van Real Sociedad over te nemen.
Volgens de belangenbehartiger hebben de Amsterdammers al een aanbieding gedaan en wacht het op een antwoord van de Baskische club. “De berichten zijn allemaal op waarheid berust. Ajax heeft om drie redenen interesse in Xabi. Één omdat Henk ten Cate hem goed kent en denkt dat hij zonder meer in Nederland zal slagen.”
“Twee omdat hij als de ideale opvolger van de naar Sevilla vertrokken Tom de Mul wordt gezien en drie omdat Ten Cate uiterst tevreden is over de prestaties van Gabri en van mening is dat Xabi hetzelfde of meer kan bieden. We moeten niet vergeten dat hij nog maar 23 jaar is”, aldus Cermeño tegenover El Díario Vasco.
>br> Real Sociedad staat welwillend tegenover de overgang van de op dit moment meest veelbelovende speler. De middenvelder heeft nog een contract tot volgend jaar zomer en heeft inmiddels laten weten geen trek te hebben in een jaar Segunda División. Prieto, voluit Xabier Prieto Argarate,kan zowel centraal op het middenveld of als rechtervleugelaanvaller uit de voeten kan. Het jeugdexponent van de club uit San Sebastían kwam in meer dan honderd wedstrijden vijtien keer tot scoren.
Fernando García Macua, presidentskandidaat bij Bilbao, gaf gisteren te kennen dat hij de hoop op de handtekening van Prieto niet opgegeven heeft, maar dat Ajax grote kans maakt om zijn verkiezingsbelofte af te snoepen. Ook Almería heeft inmiddels belangstelling getoond. De aanbieding van de promovendus is volgens de Spaanse media echter niet voldoende.
quote:
Een beetje, meer niet. Schijnt dat Real Madrid ook interesse heeft, maar waarom is mij een raadsel?quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:08 schreef koningdavid het volgende:
Is die een beetje goed, die Prieto?
Ik geef m een kans. De Mul vervangen moet te doen zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Een beetje, meer niet. Schijnt dat Real Madrid ook interesse heeft, maar waarom is mij een raadsel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |