quote:Ook over de toekomst van Bojan Krkic heeft Cruijff een mening. Hij adviseert Barcelona het zestienjarige uit te lenen aan Ajax. 'Je hebt altijd bevriende ploegen. Bij Ajax zit Ten Cate, die hier veel jaren heeft gewerkt. Deze jongen zou veel kunnen spelen in het eerste elftal van Ajax, misschien zelfs in Europees verband. Iedereen maakt de vergissing door te denken dat je op je zeventiende klaar bent met je opleiding. Maar dan begint het pas.'
Precies, het zal echt rond de 20 miljoen zijn hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2007 03:54 schreef BobbyHill het volgende:
Van Geel nam een bod van 14 miljoen toch niet serieus? Dit is een kleine 16. Is al een heleboel voor Ryan Babel, maar ik verwacht eigenlijk dat Van Geel wel meer centjes wil zien dat dit.
Als hij nu nog weg mag aangezien babel zo goed als zeker naar Liverpool verkast.quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:30 schreef M0NTANA het volgende:
Toch jammer dat de transfer van die Mexicano naar PSV niet is doorgegeaan, want nu zal Kenneth Perez wel naar Eindhoven verhuizen en daar zie ik hem liever niet.
Hij wil zelf weg. HtC zei gister nog op TV dat ie best mag blijven..quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:53 schreef Fathom het volgende:
[..]
Als hij nu nog weg mag aangezien babel zo goed als zeker naar Liverpool verkast.
Hij kan zoveel willenquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij wil zelf weg. HtC zei gister nog op TV dat ie best mag blijven..
quote:11/7/2007 - Transfer Xabi Prieto lijkt kansrijk
(Gepost door RvN)
BRON: Diario Vasco
De mogelijke transfer van Xabi Prieto naar Ajax lijkt kansrijk. De Spaanse club Real Sociedad zou openstaan voor een transfer, omdat het contract van de speler in 2008 afloopt. Sociedad zou een bedrag van 4 miljoen euro verlangen voor de rechterflankspeler. Bij Ajax wordt de 23-jarige speler gezien als mogelijke kandidaat om Tom de Mul op te volgen. Ajax zou de speler al een aanbieding hebben gedaan en wachten op Real Sociedad.
quote:11/7/2007 - Lindenbergh mag transfervrij weg
(Gepost door RvN)
Volgens Voetbal International heeft Olaf Lindenbergh te horen gekregen dat hij transfervrij mag vertrekken. Voor de middenvelder is eigenlijk al een jaar geen toekomst meer bij Ajax. Vooralsnog slaagde hij er niet in om een nieuwe club te vinden.
quote:‘Witte rook over transfer Babel’
De transfer van Ryan Babel naar Liverpool zal vandaag zo goed als zeker worden afgerond. Verschillende media maken melding van een naderend akkoord over de (jeugd)international van Ajax.
De Amsterdammers vragen de hoofdprijs van twintig miljoen euro en wezen daarom het eerste bod van vijftien miljoen euro af. Nu de Engelse topclub een bod van 17,5 miljoen euro heeft gedaan, lijken beide partijen woensdagmiddag de transfer te zullen afronden.
Inmiddels heeft Ajax ook Babels zaakwaarnemer Winnie Haatrecht toestemming gegeven om de onderhandelingen te openen. Niet alleen om sportieve redenen, maar ook financieel gezien is de transfer voor Babel uiterst interessant. De rappe aanvaller strijkt namelijk een groot deel van de transfersom op.
Iddquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:30 schreef M0NTANA het volgende:
Toch jammer dat de transfer van die Mexicano naar PSV niet is doorgegeaan, want nu zal Kenneth Perez wel naar Eindhoven verhuizen en daar zie ik hem liever niet.
Ja , fokking weinig man.quote:
Diequote:
Aan Real kan je altijd 200% vragen.. 25 miljoen minimaalquote:´Sneijder in de belangstelling van Real Madrid´
Volgens de nieuwe uitgave van Voetbal International zou Wesley Sneijder in de belangstelling staan van de nieuwe coach van Real Madrid, Bernd Schuster. Martin van Geel liet in een reactie tegenover het blad echter weten niet op de hoogte te zijn van enige interesse.
o sorry, daar las ik overheen. Dacht al..quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die. was voor dat dikgedrukte stukje.. Met zulke dingen maak je zo'n jonge jongen gek..
Nilsson halen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ben benieuwd wat het aandeel Ajax gaat doen als deze transfer officieel is.
Serieus, aan Real kan je belachelijke bedragen vragen. Ze willen daar Kaka of Cesc, die prijzen die ze voor één van die twee willen neerleggen zijn ABSURD. (Voor Kaka meer dan 80 miljoen)quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
Aan Real kan je altijd 200% vragen.. 25 miljoen minimaal.
Wat zou Babel vangen, een procentje of 10?quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:19 schreef MaxPower het volgende:
Tja het is tegenwoordig of een percentage van de transfersom, of een gelimiteerde transfersom, anders tekent er bijna niemand meer een contract (als je een beetje tegen een bal kan trappen tenminste)
Waar baseer je dat op? Ik heb die jongen nog nooit zien spelen, dus ik heb geen idee.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:27 schreef M0NTANA het volgende:
Xabi Prieto hoeft van mij niet te komen, wordt eerder een Roger/Juanfran-verhaal dan een succes zoals Gabri.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |