abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51343053
Heet van de naald dus schijnbaar...
Jammer, nu Babel weggaat hadden we een goede vervanger achter de hand.
quote:
PSV meldt zich opnieuw bij Ajax voor Perez

--------------------------------------------------------------------------------
PSV heeft zich opnieuw gemeld bij Ajax voor Kenneth Perez. Volgens het NOS Sportjournaal hebben de Eindhovenaren nog geen nieuw bod uitgebracht. "Mijn standpunt is duidelijk, ik vertrek het liefst." Kenneth Perez was donderdag na afloop van de eerste training van Ajax nog steeds aangeslagen door de ontwikkelingen rond zijn persoon. De transfer naar PSV was van de baan, maar de Deen voelt zich ongelukkig in Amsterdam. "Maar wat kan ik doen? Janken
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_51343209
Het botert gewoon niet tussen die twee, dus dan zal of Perez of Ten Cate weg moeten. Hoe spijtig ook.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_51343334
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 22:56 schreef BB-boy het volgende:
Het botert gewoon niet tussen die twee, dus dan zal of Perez of Ten Cate weg moeten. Hoe spijtig ook.
Ja die boodschap was erg duidelijk in t interview.
pi_51343966
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 22:56 schreef BB-boy het volgende:
pi_51343990
Als Perez ook nog gaat moeten er flink wat nieuwe spelers komen. En ook nog eens scorende spelers.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_51344012
Pure kapitaalvernietiging. Ten Cate zou als trainer professioneler moeten zijn.
Woo-loo-loo!
pi_51344029
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 23:12 schreef sjimz het volgende:

[..]

[afbeelding]
Je 2e mooie fotoshop vandaag.
pi_51344316
Als Babel vertrekt dan speelt Perez zich binnen vijf wedstrijden in de basis.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 23:23:50 #109
179108 El-Salvador
Anti-klapper
pi_51344422
van Geel zal de absolute hoofdprijs vragen nu Babel dreigt te vertrekken.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_51344465
20 miljoen is echt fokking veel geld
  dinsdag 10 juli 2007 @ 23:26:06 #111
179108 El-Salvador
Anti-klapper
pi_51344504
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 23:25 schreef toma het volgende:
20 miljoen is echt fokking veel geld
ik doelde op Perez
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_51344574
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 23:26 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

ik doelde op Perez
ik zie het nut niet meer om hem te verkopen als Babel vertrekt.
pi_51344670
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 22:46 schreef Longmen het volgende:
Leuk interview met HTC op sportjournaal. Lekker terughoudend over Perez weer.
Ik vond het wel meevallen.

Hij zei zoiets als dit toch:

"Perez is zeker een goede optie op links. Alleen hij wil zelf graag weg.
Van ons hoeft hij niet weg, dus dat is zeker geen issue."

Zoiets. Ik vond hem vrij realistisch. Als het aan Henk ligt speelt hij gewoon bij Ajax hoor, Perez is degene die weg wil.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_51344688
PSV kan lekker oprotten.
pi_51344701
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 23:28 schreef toma het volgende:

[..]

ik zie het nut niet meer om hem te verkopen als Babel vertrekt.
Ik denk dat ten Cate nog wel ergens wat nut heeft liggen...
pi_51345045
quote:
dinsdag 10 juli 2007
Record Ajax in verschiet
Door SJOERD MOSSOU

AMSTERDAM/LIVERPOOL - De kans dat Ryan Babel zich maandag bij Ajax meldt voor zijn eerste training, wordt met de dag kleiner.

Liverpool wil snel zaken doen en heeft zijn bod inmiddels verhoogd tot ruim zeventien miljoen euro. Beide partijen komen snel dichter tot elkaar en een akkoord ligt binnen handbereik.

,,We zijn in onderhandeling met Liverpool,’’ is het enige wat technisch directeur Martin van Geel van Ajax erover kwijt wil. ,,Inhoudelijk kan ik er even niet meer over zeggen.’’

Ajax beseft niettemin dat het de hoofdprijs kan vangen voor een zelf opgeleide speler. Frank de Boer was in 1999 de best verkochte voetballer uit de eigen opleiding, toen Barcelona ruim elf miljoen euro (25 miljoen gulden) voor de topverdediger betaalde.

Babel kan dat record dik gaan breken. De aanvaller verlengde onlangs zijn contract bij Ajax tot medio 2010 en Liverpool heeft miljoenen te besteden.

,,Als het goed zit bij een transfer, gaat het altijd snel,’’ zegt Winnie Haatrecht, zaakwaarnemer van de Ajax-aanvaller. ,,Tot nu toe lijkt er inderdaad vaart achter te zitten, dat is een goed teken. Maar er is nog geen witte rook, dus we wachten het af. Voor maandag moet het akkoord er wel zijn, want Ryan gaat niet eerst bij Ajax trainen en dan alsnog weg. Dat zien we niet zitten.’’

De laatste speler uit eigen huis die Ajax voor een fors bedrag verkocht was Andy van der Meyde, die in 2003 voor acht miljoen euro aan Internazionale werd verkocht.

Een jaar geleden nam Liverpool Dirk Kuyt voor ruim dertien miljoen euro over van Feyenoord, maar destijds was de Engelse club nog niet overgenomen door steenrijke Amerikaanse investeerders. Afgelopen week werd de Spaanse aanvaller Fernando Torres gestrikt voor 36 miljoen euro.

Vraag is vooral nog of Babel sportief voldoende perspectief ziet op Anfield. De Amsterdammer beschouwt zichzelf in de eerste plaats als spits, maar Liverpool-trainer Rafael Benitez ziet Babel vooral als optie voor de linkervleugel.

Boudewijn Zenden en Luis Garcia vervulden die rol tijdens het afgelopen seizoen, maar beide spelers zijn inmiddels vertrokken. In de spits heeft Benitez volop keus met onder anderen Fernando Torres, Andrei Voronin, Peter Crouch en Nederlander Dirk Kuyt.

Haatrecht benadrukt dat Babel een helder beeld wil hebben van het sportieve plaatje, alvorens een beslissing te nemen. Dat de voetballer droomt van een carrière in Engeland, is nooit een geheim geweest.

Babel ging afgelopen seizoen al sfeer snuiven bij Arsenal, op bezoek bij zijn vriend Robin van Persie.

De Amsterdammer weet alles over de Engelse topclubs en het Premiership. ,,Daar spelen, dat is wel het uiteindelijke doel,’’ zei hij nog tijdens het afgelopen EK-jeugd in eigen land.

[ Bericht 1% gewijzigd door F1Bas op 10-07-2007 23:45:08 ]
  dinsdag 10 juli 2007 @ 23:39:41 #117
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51345056
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 23:12 schreef sjimz het volgende:

[..]

[afbeelding]
hehe, die koppen. schitterend!
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  dinsdag 10 juli 2007 @ 23:43:51 #118
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_51345242
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 23:39 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Waarom worden Ibrahimovic en Chivu niet genoemd? Die zijn toch ook beiden voor veel geld vertrokken.
2000 light years from home
pi_51345276
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 23:43 schreef Merkie het volgende:

[..]

Waarom worden Ibrahimovic en Chivu niet genoemd? Die zijn toch ook beiden voor veel geld vertrokken.
Geen eigen kweek.
pi_51345301
van mij mag Babel weg. Nederlands voetbal is puur op techniek gebasseerd in Engeland waar het fysiek en loopvermogen wat meer telt komt hij waarschijnlijk beter tot zijn recht. Ik zie het ook niet gebeuren dat wij een betere vervanger halen op de linksbuiten positie dan Perez.
pi_51345303
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 23:44 schreef Radegast het volgende:

[..]

Geen eigen kweek.
En geen NL'ers
pi_51345323
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 23:43 schreef Merkie het volgende:

[..]

Zlatan is ook voor veel geld gekomen.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 23:46:49 #123
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_51345351
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 23:44 schreef Radegast het volgende:

[..]

Geen eigen kweek.
Ohja, las ietwat te vluchtig.
2000 light years from home
pi_51345795
En snel nieuwe spelers terug halen graag, we MOETEN de CL halen.
pi_51345826
We gaan de CL winnen.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')