dat is niet zoquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:33 schreef Apfel. het volgende:
[..]
post je geen tvp, maar gewoon onzin.... zeggen dat de mul een slechte voetballer is ofzo![]()
ja nee joh, vind ik ookquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Psv loopt Guardado wsl alsnog mis.
Dus is de weg voor Perez weer open, me dunkt.
Kunnen ze ook mooi voor Perez bieden dan. Mogen ze 100% van de transferrechten hebbenquote:PSV zou hebben onderhandeld over een bod van 4,5 miljoen euro voor 75% van de transferrechten.
Hoezo lopen ze hem mis dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Psv loopt Guardado wsl alsnog mis.
Dus is de weg voor Perez weer open, me dunkt.
Andere clubs hebben interesse.quote:
Krkic wordt bij Barca gezien als één van de allergrootste tallenten in jaren. Als hij straks tot een superspits uitgroeid zou ik met veel plezier aan die paar wedstrijden terugdenken dat ie voor ons heeft gevoetbaltquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Andere clubs hebben interesse.
Krkic hoeft niet te komen vind ik. Liever wat spelers voor de toekomst. Krkic is volgend jaar weer weg.
Binnenkant paal natuurlijk, duh.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:56 schreef BB-boy het volgende:
Hoe kan je nou een half doelpunt maken.
Kan me nog tijden herinneren dat Quansah en Hosé DE talenten waren op De Toekomst...Ga dr niet blind vanuit dat het meteen een topspeler is.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:54 schreef toma het volgende:
[..]
Krkic wordt bij Barca gezien als één van de allergrootste tallenten in jaren. Als hij straks tot een superspits uitgroeid zou ik met veel plezier aan die paar wedstrijden terugdenken dat ie voor ons heeft gevoetbalt
Maar die gozer heeft echt een sick gemiddelde van 3,5 doelpunt p. wedstrijd in de jeugdcompetitie.
Alleen hij kan dat , omdat 'ie zo goed isquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:56 schreef BB-boy het volgende:
Hoe kan je nou een half doelpunt maken.
Leg het eens uit!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:06 schreef toma het volgende:
gozer, een gemiddelde van 3,5 doelpunt
moet ik het nog uit leggen of snappen jullie het echt niet?
Bedoelen ze dan dat de bal niet helemaal over de lijn is ofzo?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:06 schreef toma het volgende:
gozer, een gemiddelde van 3,5 doelpunt
moet ik het nog uit leggen of snappen jullie het echt niet?
Nee serieus, leg eens uit. Dus als je 3,5 doelpunt per wedstrijd scoort in een spaanse jeugdcompetitie dan ben je direct van waarde voor Ajax?quote:
Dan hoop ik niet voor hem dat die hawkeye er komt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:11 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Bedoelen ze dan dat de bal niet helemaal over de lijn is ofzo?![]()
nee joh. Dan keurt de grensrechter m wel goed maar de scheids niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:11 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Een half doelpunt wordt toegekend wanneer de bal via onderkant lat, achter de lijn neerkomt, en door het effect weer uit de goal gaat.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:11 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |