Lekker voor ons tochquote:
Barslecht jaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:31 schreef Urquhart het volgende:
Een item maken over speculaties. Sportjournaal
Of naar Rotterdam, wanneer ze allemaal de tyfus krijgen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:33 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Barslecht ja
Speculaties is nog te veel gezegd, er zijn niet eens geruchten ofzo.
Zo kunnen ze ook naar PSV stappen en vragen wat als de halve selectie malaria krijgt?
Dat zou een domper zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:21 schreef F1Bas het volgende:
Toch denk ik dat Babel blijft.
Dat was echt hilarischquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:19 schreef Blight het volgende:
Jammer dat we Babel niet meer kunnen toespreken via zijn website.
ze liepen beetje te fucken gewoon. Ouwehoeren over dat babel en de mul weg gaan, en perez niet happy is. En wat er zou gebeuren als die mensen zouden weggaan en huntelaar en sneijder ook nog eens verkocht werden. Dit allemaal in een gesprek met ten cate. Gewoon geouwehoer dus, sportjournaal moest gewoon gevuld wordenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:40 schreef JeroenV het volgende:
Net op tv werd als voorbereiding naar het Sportjournaal gezegd:
'En Ajax, waar een leegloop dreigt'..
Weten ze meer dan ik?
dat is niet zoquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:33 schreef Apfel. het volgende:
[..]
post je geen tvp, maar gewoon onzin.... zeggen dat de mul een slechte voetballer is ofzo![]()
ja nee joh, vind ik ookquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Psv loopt Guardado wsl alsnog mis.
Dus is de weg voor Perez weer open, me dunkt.
Kunnen ze ook mooi voor Perez bieden dan. Mogen ze 100% van de transferrechten hebbenquote:PSV zou hebben onderhandeld over een bod van 4,5 miljoen euro voor 75% van de transferrechten.
Hoezo lopen ze hem mis dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Psv loopt Guardado wsl alsnog mis.
Dus is de weg voor Perez weer open, me dunkt.
Andere clubs hebben interesse.quote:
Krkic wordt bij Barca gezien als één van de allergrootste tallenten in jaren. Als hij straks tot een superspits uitgroeid zou ik met veel plezier aan die paar wedstrijden terugdenken dat ie voor ons heeft gevoetbaltquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Andere clubs hebben interesse.
Krkic hoeft niet te komen vind ik. Liever wat spelers voor de toekomst. Krkic is volgend jaar weer weg.
Binnenkant paal natuurlijk, duh.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:56 schreef BB-boy het volgende:
Hoe kan je nou een half doelpunt maken.
Kan me nog tijden herinneren dat Quansah en Hosé DE talenten waren op De Toekomst...Ga dr niet blind vanuit dat het meteen een topspeler is.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:54 schreef toma het volgende:
[..]
Krkic wordt bij Barca gezien als één van de allergrootste tallenten in jaren. Als hij straks tot een superspits uitgroeid zou ik met veel plezier aan die paar wedstrijden terugdenken dat ie voor ons heeft gevoetbalt
Maar die gozer heeft echt een sick gemiddelde van 3,5 doelpunt p. wedstrijd in de jeugdcompetitie.
Alleen hij kan dat , omdat 'ie zo goed isquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:56 schreef BB-boy het volgende:
Hoe kan je nou een half doelpunt maken.
Leg het eens uit!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:06 schreef toma het volgende:
gozer, een gemiddelde van 3,5 doelpunt
moet ik het nog uit leggen of snappen jullie het echt niet?
Bedoelen ze dan dat de bal niet helemaal over de lijn is ofzo?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:06 schreef toma het volgende:
gozer, een gemiddelde van 3,5 doelpunt
moet ik het nog uit leggen of snappen jullie het echt niet?
Nee serieus, leg eens uit. Dus als je 3,5 doelpunt per wedstrijd scoort in een spaanse jeugdcompetitie dan ben je direct van waarde voor Ajax?quote:
Dan hoop ik niet voor hem dat die hawkeye er komt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:11 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Bedoelen ze dan dat de bal niet helemaal over de lijn is ofzo?![]()
nee joh. Dan keurt de grensrechter m wel goed maar de scheids niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:11 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Een half doelpunt wordt toegekend wanneer de bal via onderkant lat, achter de lijn neerkomt, en door het effect weer uit de goal gaat.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:11 schreef koningdavid het volgende:
[..]
quote:PSV meldt zich opnieuw bij Ajax voor Perez
--------------------------------------------------------------------------------
PSV heeft zich opnieuw gemeld bij Ajax voor Kenneth Perez. Volgens het NOS Sportjournaal hebben de Eindhovenaren nog geen nieuw bod uitgebracht. "Mijn standpunt is duidelijk, ik vertrek het liefst." Kenneth Perez was donderdag na afloop van de eerste training van Ajax nog steeds aangeslagen door de ontwikkelingen rond zijn persoon. De transfer naar PSV was van de baan, maar de Deen voelt zich ongelukkig in Amsterdam. "Maar wat kan ik doen? Janken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |