Dan heb je niet echt goed opgelet. Hij gebruikte wel verschrikkelijk veel scharen, maar z'n balcontrole is altijd erg goed geweest, hij kon z'n dribbels in ieder geval een stuk beter sturen dan Babel nu. Beheerste ook al vrij veel schijnbewegingen, z'n balaanname was ook al goed, voorzetten kon ie met rechts en links, laat Babel dat eerst met z'n goede voet maar is lukken. En koppen beheerst hij ook. Ben er zelf trouwens nooit zo'n fan van geweest omdat hij teveel schijnbewegingen gebruikte, maar een goede basis heeft hij altijd al gehad, werd alleen tijd dat hij er wat effectiever mee omging.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:26 schreef BonJovi het volgende:
C Ronaldo kon alleen maar scharenwat een basis
Inderdaad, hij moet snel tekenen en de rust zal wederkeren. Of niet. (Nog meer transferspeculatiesquote:
Ik dacht de Baab.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:34 schreef w00h00 het volgende:
Volledige naam Ryan Babel
Bijnaam Rio
Rio!
Och, voor nu is het best leuk dat Babel de komkommers heeft opgegeten.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:34 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Inderdaad, hij moet snel tekenen en de rust zal wederkeren. Of niet. (Nog meer transferspeculaties)
Hij is een goede voetballer hoor C Ronaldo maar ik denk dat Babel net zo goed kan worden als hem.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:34 schreef Solstice het volgende:
[..]
Dan heb je niet echt goed opgelet. Hij gebruikte wel verschrikkelijk veel scharen, maar z'n balcontrole is altijd erg goed geweest, hij kon z'n dribbels in ieder geval een stuk beter sturen dan Babel nu. Beheerste ook al vrij veel schijnbewegingen, z'n balaanname was ook al goed, voorzetten kon ie met rechts en links, laat Babel dat eerst met z'n goede voet maar is lukken. En koppen beheerst hij ook. Ben er zelf trouwens nooit zo'n fan van geweest omdat hij teveel schijnbewegingen gebruikte, maar een goede basis heeft hij altijd al gehad, werd alleen tijd dat hij er wat effectiever mee omging.
En dan heb jij het over appels met peren vergelijken....?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:36 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Hij is een goede voetballer hoor C Ronaldo maar ik denk dat Babel net zo goed kan worden als hem.
Daar heb je gelijk in. Persoonlijk hoop ik dat Krohn Dehli en Lindenbergh de volgende lading komkommers gaan verdelen enzo.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:35 schreef Blight het volgende:
[..]
Och, voor nu is het best leuk dat Babel de komkommers heeft opgegeten.
Dat is een understatement.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:40 schreef Solstice het volgende:
Ik denk het niet Bonjovi. D'r zijn al aardig wat spitsen mislukt bij Liverpool de laatste jaren trouwens, dus misschien hebben die "kenners" d'r toch niet zoveel zicht op als je denkt.
quote:Exclusief: 'Ajax sprak ook al met Kanu'
10-07-07
Dezelfde bron die ons ruim anderhalve week geleden als eerste exclusief wist te melden dat Ajax Shota Arveladze benadert had (zie bericht) meldt nu dat Ajax inmiddels ook een oriënterend gesprek achter de rug heeft met een andere ex-speler van Ajax; Nwankwo Kanu. De Nigeriaan is transfervrij en wordt door coach Henk ten Cate als serieuze optie gezien voor de vacante positie van pinchhitter in Amsterdam. Kanu zelf heeft inmiddels zijn zinnen al gezet op een definitief vertrek bij Portsmouth. De Nigeriaan is namelijk nog steeds niet op komen dagen voor de voorbereiding op het nieuwe seizoen en zijn coach Harry Redknapp dreigt al dat het door de club aangeboden contractvoorstel in te trekken.
,,Als Kanu niet deze week of volgende week komt opdagen of iets van zich laat horen, dan heeft hij wellicht een probleem”, vertelde Redknapp aan de BBC. Overigens zint de coach zelf ook op een vertrek van Kanu: ,,Met de komst van twee aanvallers is er geen plaats meer voor hem.” Redknapp heeft al een gesprek achter de rug met David Nugent ( Preston North End) en ziet ook graag Frederic Kanouté (Sevilla) en John Utaka (Stade Rennes) de kant van Fratton Park opkomen.
Kanu, wiens contract 30 juni afliep, gaf in een reactie aan hetzelfde medium te kennen dat een nieuw akkoord met Portsmouth nog wel tot de mogelijkheden behoort; ,,Het nieuwe seizoen nadert en ik wil voor de club en mijzelf snel duidelijkheid hebben. Binnen een week zal alles duidelijk zijn.”
.
Time will tell my friendquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:40 schreef Solstice het volgende:
Ik denk het niet Bonjovi. D'r zijn al aardig wat spitsen mislukt bij Liverpool de laatste jaren trouwens, dus misschien hebben die "kenners" d'r toch niet zoveel zicht op als je denkt.
quote:Met 16 20 Miljoen, wordt je geen kampioen!!
??quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:16 schreef OreO het volgende:
MRC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |