Mits bierquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:24 schreef Malle_beer het volgende:
Pleur een eind op naar een warm land zonder internetverbinding.
Bron?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:23 schreef star_gazer het volgende:
De pannetjes worden natEn dat zuigt
Want ik wil zomer :'(
Weekje of 4. Ik ga op vakantie, jij regelt het bierquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:30 schreef Malle_beer het volgende:
[..]
Kan geregeld worden, wanneer ga je?
Buhuhu, het is te warm.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:50 schreef Crazykill het volgende:
Zondag 30 graden met zon
Ik zie de topics dan al
Ketchup song?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:57 schreef koffiekoekje het volgende:
't zou helpen als ze die verdoemde regendans liederen eens van de radio weren
Ik noem een Rihana met der eeuwige parapluTokio hotel met dat eeuwige geblair over een monsoon
Zonnige liedjes vanaf nu![]()
Niet van mij, want dan lig ik met mijn luie bips in de zonquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:50 schreef Crazykill het volgende:
Zondag 30 graden met zon
Ik zie de topics dan al
Vanafh het weekend wordt het hier ook mooiquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:35 schreef Forcefuzz het volgende:
Ik ga vrijdag op vakantieNaar een lekker warm land
zo he! echt waar joh!? zo he! dat jij daar durft te wonen joh! jeetje, ik moet...naaaaaaah wat ben ik trots op jouw zeg! zo he! woorden komen tekort voor jouw! 1 woord: Held!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:11 schreef GoldenBatt het volgende:
Regen? Dat is voor mietjes!
Hier in het drop kwam alleen maar hagel, en dan niet een klein beetje. Echte stukken hagel van een 8mm doorsnede ofzo. En daar lag een cm of 5 a 10 van...
Nou, hoop het maar. Ik moest de kachel er niet al bij aan hebben in de auto door de kouquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:31 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Zondag 30 graden!![]()
Nog even volhouden mensen...
Maakt niet uit want als ik terug ben dan ga ik een week later weer op vakantie naar een warm landquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:26 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Vanafh het weekend wordt het hier ook mooiEn als jij terug bent wordt het kutweer
Dan woon jij zeker weer in het zuiden, daar waar men altijd klaagt over regen terwijl het het droogste stuk land van NL is. Hier in het Noorden regent het weer es voor de verandering, kutzooi. En het zal nog wel vijf weken regenen, want twintig juli was het Sint Margriet. En regent het met Sint Margriet, dan regent het zes weken dat het giet. En wat voor weer hadden we die dag? Jawel, regen. Godverdomme, het is nu definitief bewezen dat er geen God bestaat. Ik heb verdomme nog twee weken bouwvak, ik wil met een kratje in de tuin zuipen eikel, en niet binnen zitten!quote:
Na heel veel regen vanmorgen, hebben we het zowaar vanmiddag droog gehouden hier in Assen. Mijn dochter helaas niet, ze heeft door haar luier heen gescheten.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:46 schreef alors het volgende:
Hier in het noorden is het gewoon droog hoor.
Hier nietquote:Op zondag 29 juli 2007 02:51 schreef star_gazer het volgende:
Het giet hier als de tering nu
hier heeft het wat geregend maar ik ben droog thuis gekomen vanuit de stadquote:Op zondag 29 juli 2007 02:51 schreef star_gazer het volgende:
Het giet hier als de tering nu
CV hoog opgestookt?quote:Op zondag 29 juli 2007 04:27 schreef Stefanovich het volgende:
Tis hier nu 30 graden, pak nog een grolschje en lekker bakken in de zon maar!
Die rooie Hiemstra.quote:Op zondag 29 juli 2007 04:29 schreef LudoSanders het volgende:
Welke rat heeft het hierheen gestuurd?
Ikke! Normaal regent het altijd in het Noorden en ontspringt het Zuiden de dans, nu is het eens andersom...quote:Op zondag 29 juli 2007 04:29 schreef LudoSanders het volgende:
Welke rat heeft het hierheen gestuurd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |