abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 juli 2007 @ 14:34:02 #176
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_51521850
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:21 schreef rival het volgende:

[..]

ALLES probeer ik! anders zal je mij nooit horen zeggen ieeeewwwlll dat is vies...

ik vind gewoon een hoop niet lekker!

maarja, macaroni vind ik ook best goor.. maar als ik bij iemand eet en er staat toevallig macaroni op tafel dan eet ik gewoon mee.... alleen zal ik NOOIT macaroni zelf maken of bestellen ofzo
zolang je maar blijft proberen, zul je vanzelf zien dat er een moment komt waarop je veel meer lekker gaat vinden.

niet dat dat van mij persee moet, maar het is voor jezelf veel makkelijker, en lekkerder!

en ps: rauwe tonijn: zeker proberen, alleen zou ik dat thuis doen. op toeristische stekjes weet je nooit welke kwaliteit je krijgt en rauwe vis die "om" is:

daarnaast is goeie tonijnsteak (als je het rauw eet moet je de beste kwaliteit hebben) schofterig duur (35 euro p/kilo?). leuk om een keer sushi of carpaccio mee te maken, maar in restaurants vaak erg prijzig.
If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
pi_51521997
quote:
Op maandag 16 juli 2007 12:14 schreef punchdrunk het volgende:
ach, als het nu nog enige basis had verder, alla.

maar wat ik het meest verbazende vind is dat mensen gaan huilen als iemand ze een mooi stuk verse vis, heerlijke lamskroon van een biologische boer of prachtige gecarameliseerde worteltjes en witlof vers uit de tuin voorzet, terwijl ze zonder enig probleem 3 ons gemalen kraakbeen en een klodder bruine smaakstof in de vorm van een frikandel speciaal naar binnen frommelen..

off topic: dit weekend nog heerlijke scampi gegeten: lekker gebakken in verse knoflook, een chilipepertje en afgeblust met limoensap. beetje peterselie erover en wat stokbrood erbij, en klaar.
zullen we een keertje afspreken?
  maandag 16 juli 2007 @ 14:49:19 #178
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_51522377
Olijven Weet iemand trouwens waar je verse olijven kunt krijgen? Ik heb ze in Argentinië weleens gegeten en ze zijn nog een stuk lekkerder dan uit een potje.

Waar ik me trouwens aan erger zijn mensen die alles te scherp/heet/pittig vinden. Kleinzielig gedoe met een idioot lage pijngrens
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
pi_51522497
quote:
Op maandag 16 juli 2007 13:01 schreef punchdrunk het volgende:

[..]

probeer anders ook eens rauwe tonijn!

i shit you not, dat heeft nauwelijks met vis te maken.

gewoon klaarmaken als carpaccio (dun snijden, olijfolie, peper, zout, beetje citroensap)

super. smelt op de tong, net biefstuk.
dat is zoooo lekker
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Redactie Games maandag 16 juli 2007 @ 14:55:23 #180
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_51522595
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 16:41 schreef Puckzzz het volgende:
kent iemand dat programma wat op Discovery Travel&Living komt? Die gast die overal de meest bizarre lokale gerechten eet? Daar lopen toch af en toe de rillingen wel van over mijn rug hoor
Maar dan leer je tenminste wel andere dingen te waarderen.. niet meer dat geneuzel dat je vis niet lust oid. Wat een stelletje verwaande snobs, die niks lusten..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  maandag 16 juli 2007 @ 15:07:33 #181
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_51523009
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:49 schreef vbmot het volgende:
Olijven Weet iemand trouwens waar je verse olijven kunt krijgen? Ik heb ze in Argentinië weleens gegeten en ze zijn nog een stuk lekkerder dan uit een potje.
[quote]

wat dacht je van de markt? elke turkse winkel in nederland? delicatesse zaak? albert heijn? super? c1000?

waar krijg je tegenwoordig eigenlijk GEEN verse olijven?

Waar ik me trouwens aan erger zijn mensen die alles te scherp/heet/pittig vinden. Kleinzielig gedoe met een idioot lage pijngrens
tja, hoewel ik me daarbij nog iets kan voorstellen. er zijn nu eenmaal mensen die daar slecht tegen kunnen.

ik mag zelf graag ook een flink pepertje verorberen.
If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
  maandag 16 juli 2007 @ 15:09:58 #182
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_51523103
Njaaa ik lust écht geen olijven, maar ik probeer toch echt wel alles, behalve inktvis, en al helemaal geen inktvis met van die levende tentakels
  maandag 16 juli 2007 @ 15:46:45 #183
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_51524468
Ik heb een kennis die lust alleen maar patat geloof ik. Ik weiger voor haar te koken, ik stuur haar naar de snackbar waar ze haar favoriete 'Joppie saus' hebben. En dan eten de rest van de gasten en ik gewoon lekker.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  maandag 16 juli 2007 @ 17:31:37 #184
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_51527794
Waar ik me vooral aan erger, zijn de mensen die dan zonder iets ooit te hebben geprobeerd al Getver, of smerig roepen,, en dat er dan een andere kneus naast zit die mee doet,, dat ze dan allemaal gniffelen en lachen over hoe smerig het allemaal wel niet is,, en dat ze haast jou voor lul willen zetten omdat je dingen wel lust..... terwijl ze zich eigenlijk diep zouden moeten schamen voor het feit dat ze de smaakpappilen van een paard hebben..
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_51528701
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 17:48 schreef rival het volgende:

[..]

nee ik maak nooit ruzie! en ik voel me zelfs niet prettig als ik om een verandering vraag (je leest hier al hoe erg sommige dat vinden, wie weet wat ze me vrete aandoen daardoor)

kan ik er wat aan doen als de biefstuk van het menu met champignonsaus komt, ja anderen die het wel waarderen genieten er maar lekker van. zal mij een worst zijn.

maar dat ik dan vraag of hij misschien met pepersaus kan (je maakt die shit toch vers voor me, en dan een sausje erbij die je sowieso wel vaker moet hebben op een avond) en ik ben meteen de boosdoener!
Dan zit je inderdaad in het verkeerde restaurant, dat lijkt me een kleine moeite.
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
  maandag 16 juli 2007 @ 18:05:21 #186
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_51528782
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:09 schreef RickoKun het volgende:
Njaaa ik lust écht geen olijven, maar ik probeer toch echt wel alles, behalve inktvis, en al helemaal geen inktvis met van die levende tentakels
Die avatar is wel toepasselijk
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')